Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)

Data: 2010-02-28 20:31:10
Autor: szwagier
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
Zulu pisze:
Witam grupê,
Mam drobny dylemat i potrzebujê rady.
Sprawa pierwsza: Mam Mazdê 6 z 2005 roku (kombi), ale niestety miejsca
gdzie teraz potrzebuje je¼dziæ s± dla niej ma³o dostêpne (parê razy
ju¿ mnie s±siad ci±gnikiem wyjmowa³ z b³ota i ¶niegu). Jest po prostu
za niska i tyle. Szkoda mi j± na tych dziurach zniszczyæ. Wniosek -
zamieniæ na wy¿ej zawieszony i raczej terenowy nie SUV.
Pad³o na pojazd w stylu Land Cruiser III (d³ugi) lub Discovery -
pytanie czy dobrze my¶lê? Discovery straszy mnie zawieszeniem wiêc
raczej LC. Dobry wybór?

Kia Sorento.
Mniejszy od LC ale koszty utrzymania znacznie nizsze.
O Disco nie wspominajac.
I zdecydowanie kupisz znacznie mlodsze Sorento niz LC.

szwagier

Data: 2010-02-28 12:18:54
Autor: Zulu
On 28 Lut, 20:31, szwagier <kcieslakWYTNI...@poczta.fm> wrote:

Kia Sorento.
Mniejszy od LC ale koszty utrzymania znacznie nizsze.
O Disco nie wspominajac.
I zdecydowanie kupisz znacznie mlodsze Sorento niz LC.

KIA hmmm. Popatrzê. Dziêki za podpowied¼. Skoro jeste¶my ju¿ przy
czym¶ innym. Pajero III gen 3,2 diesel? Kto¶ ju¿ go proponowa³. Jako¶
tak sk³aniam siê ku Japoñczykom.

--
Pozdro,
Zulu

Data: 2010-02-28 22:58:25
Autor: szwagier
[...]

Z tego co zapamietalem z jakiegos porownania Pajero z LC to koszty utrzymania Pajero (czesci) byly znacznie wyzsze niz LC.

szwagier

Data: 2010-02-28 23:24:11
Autor: Maciek
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
Dnia Sun, 28 Feb 2010 12:18:54 -0800 (PST), Zulu napisa³(a):

KIA hmmm. Popatrzê. Dziêki za podpowied¼. Skoro jeste¶my ju¿ przy
czym¶ innym. Pajero III gen 3,2 diesel? Kto¶ ju¿ go proponowa³. Jako¶
tak sk³aniam siê ku Japoñczykom.

Ja bym bral Pajero II z silnikiem 2,8. Koszt zakupu znacznie nizszy, a masz
prawdziwa terenowke (normalna rama, reduktor, blokada centralnego dyfra,
czesto sie trafia i blokada tylu, bardzo fajna skrzynia Super Select). Do
tego stosunkowo pakowne wnetrze.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej ¿yæ sto lat w bogactwie i dostatku ni¿ jeden dzieñ w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2010-03-01 00:13:35
Autor: Zulu
On 28 Lut, 23:24, Maciek <dock...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Odpada. Z tego co siê zorientowa³em brak wersji 5-cio drzwiowej.

--
Pozdro,
Rafa³

Data: 2010-03-01 09:35:48
Autor: Maciek
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
Dnia Mon, 1 Mar 2010 00:13:35 -0800 (PST), Zulu napisa³(a):

Odpada. Z tego co siê zorientowa³em brak wersji 5-cio drzwiowej.

To cos sie kiepsko orientowales :) Sa i krotkie, i 5-drzwiowe longi.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Mitsubishi_Pajero_II_front_20090121.jpg

Data: 2010-03-02 02:28:04
Autor: GrzegorzG
> [...]

Maciek
"Lepiej ¿yæ sto lat w bogactwie i dostatku
ni¿ jeden dzieñ w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Przecie¿ takie SUVy maja bardzo male bagazniki!
Kolega siê ledwo miesci w kombi to napewno sie nie zmiesci w zwyklym
SUVie..

Pozdrawiam
GG

Data: 2010-03-03 22:02:04
Autor: Maciek
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
Dnia Tue, 2 Mar 2010 02:28:04 -0800 (PST), GrzegorzG napisa³(a):

Przecie¿ takie SUVy maja bardzo male bagazniki!
Kolega siê ledwo miesci w kombi to napewno sie nie zmiesci w zwyklym
SUVie..

Pajero jest terenowka, terenowki maja mniejsze bagazniki, ale akurat ten
nie jest bardzo maly. Ze 400 l ma.