Zmiana nazwiska - bilet w tanich liniach

Data: 2009-04-16 17:57:21
Autor: MarcinS
Zmiana nazwiska - bilet w tanich liniach
Witam!

Nie wiem do konca czy to z tematyka grupy, ale moze ktos bedzie wiedzial.

Mam bilet na tanie linie(Ryan), bilet jest na jednym numerze rezerwacji, ale sa to 2 loty - tam i spowrotem.
Pytanie jest takie: Czy moge zmienic nazwisko _tylko_ na jeden z przelotów?

Druga sprawa, sytuacja podobna, z  tym, ze mam bilet  na jednym numerze rezerwacji - na 2 _osoby_.
Czy moge zmienic nazwisko _tylko_ jednej osoby?

Dzieki za odpowiedzi i wyrozumialosc :)

--
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-04-16 18:05:32
Autor: MarcinS
[...]

Ehh, d... ze mnie, sam sobie odpowiem na pierwsze:
"Każda zmiana nazwiska dokonana w ramach rezerwacji musi dotyczyć całej trasy lotu danego pasażera."
Pozostaje aktualna kwestia nr 2 czyli:

Data: 2009-04-16 17:01:40
Autor:

http://www.ryanair.com/site/PL/faqs.php?sect=chg&quest=namechangescost

Data: 2009-04-16 19:12:33
Autor: MarcinS
Zmiana nazwiska - bilet w tanich liniach
> http://www.ryanair.com/site/PL/faqs.php?sect=chg&quest=namechangescost

Znam, ale nic tam nie ma na temat zmiany _jednego_ nazwiska przy rezerwacji _wieloosobowej_ na tym samym numerze rezerwacji.
Skoro nie mozna zmienic nazwiska na jeden segment, to nie wiem czy powyzsze jest dozwolone.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-04-16 17:20:25
Autor:
MarcinS <as@wp.pl> napisał(a):
> [...]

eloosobowej_ na tym samym numerze rezerwacji.
Skoro nie mozna zmienic nazwiska na jeden segment, to nie wiem czy powyzsze jes

To może przejdź od razu tutaj

https://www.bookryanair.com/SkySales/FRManageBooking.aspx?culture=PL-PL&lc=PL-PL

i spróbuj dokonać zmiany, a jak się nie da to pewnie nic z tego.

Data: 2009-04-16 19:26:38
Autor: MarcinS
Zmiana nazwiska - bilet w tanich liniach
https://www.bookryanair.com/SkySales/FRManageBooking.aspx?culture=PL-PL&lc=PL-PL

i spróbuj dokonać zmiany, a jak się nie da to pewnie nic z tego.

Dzieki :)
Nie da sie.
Temat zamkniety.

Pozdrawiam,
Marcin

Zmiana nazwiska - bilet w tanich liniach