Zmiana nazwiska - slub

Data: 2011-08-11 21:27:29
Autor: Kris_Poland
Zmiana nazwiska - slub
czy mezczyzna moze przyjac nazwisko panienskie matki
zakladajac nowa rodzine? czy jest to mozliwE?

Data: 2011-08-11 21:33:58
Autor: SDD
Zmiana nazwiska - slub

U¿ytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j21agl$fqn$1mx1.internetia.pl...
czy mezczyzna moze przyjac nazwisko panienskie matki
zakladajac nowa rodzine? czy jest to mozliwE?

Jesli jego malzonka ma takie samo nazwisko, jak nazwisko panienskie jego matki, to jak najbardziej - wystarczy, ze przybierze nazwisko zony :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-08-11 21:52:14
Autor: Kris_Poland
Zmiana nazwiska - slub

U¿ytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j21ar3$tta$1news.onet.pl...

[...]

bardzo smieszne
pytam serio

czy to jest mozliwe czy niewykonalne???

Data: 2011-08-11 21:57:22
Autor: Roman Rumpel
Zmiana nazwiska - slub

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Znałem taki przypadek, gdy kandydatka na małżonkę, nie chciała się zgodzić na nazwisko męża, a jednocześnie nie chciała zostać przy swoim. Chłopaczyna najpierw zmienił nazwisko,a potem, podczas ślubu, ona przyjęła jego (nowe) nazwisko.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2011-08-11 22:12:50
Autor: Kris_Poland
Zmiana nazwiska - slub

Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screspam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j21c75$1d7$1news.onet.pl...
[...]

no w zasadzie na jedno wyjdzie
bo raczej do aktu slubu trzeba miec juz unormowana sprawe nazwiska obecnego?

Data: 2011-08-11 14:34:46
Autor: Zygmunt Dariusz
Zmiana nazwiska - slub
On Aug 11, 4:12 pm, "Kris_Poland" <nictuni...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "Roman Rumpel" <rom...@screspam.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:j21c75$1d7$1news.onet.pl...

> Zna³em taki przypadek, gdy kandydatka na ma³¿onkê, nie chcia³a siê zgodziæ
> na nazwisko mê¿a, a jednocze¶nie nie chcia³a zostaæ przy swoim.
> Ch³opaczyna najpierw zmieni³ nazwisko,a potem, podczas ¶lubu, ona przyjê³a
> jego (nowe) nazwisko.

no w zasadzie na jedno wyjdzie
bo raczej do aktu slubu trzeba miec juz unormowana sprawe nazwiska obecnego?

Przyjechal "rusek" do hameryki.
Poszedl do urzedu z prosba o zmiane nazwiska, bo stwierdzil, ze juz
nie chce nazywac sie Bezjajcew.
W urzedzie zapytali - jakie chce miec nowe nazwisko?
Odpowiedzial, ze wszystko mu jedno, byle jakies inne bylo.
Po paru dniach dostaje poczta  nowe ID z nazwiskiem Jonderbrak.

ZS

Data: 2011-08-12 01:05:56
Autor: Borys Pogore³o
Zmiana nazwiska - slub
Dnia Thu, 11 Aug 2011 14:34:46 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa³(a):

 Ale¶ spali³. Yonderbrack.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-11 22:19:15
Autor: Roman Rumpel
Zmiana nazwiska - slub
W dniu 2011-08-11 22:12, Kris_Poland pisze:

[...]

No tak, a dodam tylko, ze ów chłopak zmienił właśnie nazwisko po ojcu na nazwisko panieńskie matki. Wiec na dwa etapy, ale da się.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2011-08-11 22:40:12
Autor: Kris_Poland
Zmiana nazwiska - slub

Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screspam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j21dg6$7l0$1news.onet.pl...
[...]

zmienil zanim sie przekrecil czy za jago zycia?

Data: 2011-08-11 22:48:50
Autor: Przemek
Zmiana nazwiska - slub
Kris_Poland nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
zmienil zanim sie przekrecil czy za jago zycia?

No w sumie po śmierci to ciężko zmienić :P
Wiem, wiem, chodziło Ci o śmierć ojca, ale pisz jaśniej :)
Przem

Data: 2011-08-11 23:18:29
Autor: Kris_Poland
Zmiana nazwiska - slub

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j21feh$ds1$1news.onet.pl...
[...]

czesto sie slyszy ze ktos po smierci pobiera emryture rente zmarlego:P

a tak serio ile taka przyjemnosc kosztuje?

Zmiana nazwiska - slub