Zmiana nazwy

Data: 2019-06-03 12:29:10
Autor: ToMasz
Zmiana nazwy
W dniu 03.06.2019 o 09:15, Bolko pisze:
Zawsze mnie zastanawiało dlaczego wszyscy podniecając się tym Androidem.
"taki dobry bo można sobie apki instalować"
właśnie dla tego!

Kupiłem mamie samartfona.
to był błąd
Sama stwierdziła że kiepski bo musi siedem razy kliknąć żeby zadzwonić
do siostry.
to trzeba sprawdzić dla czego po 7 radzie działa, po pierwszym nie. Mozna oczywiście powiedzieć że to wina smartfona pisu tuska czy emisji co2. Ale to nie prowadzi do rozwiązania problemu, tylko pomaga się wypłakać

Wiec porobiłem jej skróty na pulpiecie do trzech najpopularniejszych osób.
No i ucieło mi oczywiście nazwy.
Wiec chce zmienić nazwę skrótu.
to co zrobiłeś, nie jest funkcją systemu operacyjnego. Taki czy inny program dodany przez producenta lub nie, tak to zrobił a nie inaczej. Być może, zgaduje, bo większość postu to narzekanie a nie opis tego co chcesz osiągnąć) program do skrótów na pulpicie oczekuje że w książce telefonicznej, osoby będą miały swoje fotki. wtedy skrótami będą "gęby" osób do których chcesz dzwonić.

szukam jak to zrobić
Trzeba zainstalować apke żeby zmienić nazwę pliku.
dalej trochę na ślepo doradzam jakiś speed dial. W lineage15 mam ikonkę z fotką i imieniem poniżej

ToMasz

Data: 2019-06-03 15:26:33
Autor: z
Zmiana nazwy
W dniu 2019-06-03 o 12:29, ToMasz pisze:
[...]

I to jest właśnie _esencja_ jakości tego systemu dla GIMBAZY

Zmiana nazwy