Zmiana nazwy wezlow A4

Data: 2015-05-09 06:37:46
Autor: Pszemol
Zmiana nazwy wezlow A4
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:13z56vokgwocz$.117oly10cjkd9.dlg40tude.net...
No cud normalnie. Jeszcze troche i zniknie moja ulubiona Lubawka.
Co sie stalo - bronkobus zabladzil, czy sam minister transportu nie
trafil na spotkanie wyborcze ?

A ja wciąż zapominam obczaić gdzie w Krakowie wyskoczy wyjazd z A4 o nazwie "Skawina" :-)) Ostatnio jadąc z lotniska Balice minąłem wyjazd "Skawina", pojechałem dalej, na "Kraków Południowy", i wyskoczyłem daleko za Borkiem Fałęckim. To się musiałem wracać na Rondo Matecznego :-) Pewnie Skawina będzie dla mnie lepsza :-) Następnym razem się przekonam... ;-)

Data: 2015-05-09 09:07:50
Autor: Bolko
Zmiana nazwy wezlow A4
Następnym razem się przekonam..:)
Czyzby w Iphonie nie było GPS.
Jak do matecznego to proponuje następny czyli łagiewniki

Data: 2015-05-09 11:13:10
Autor: Pszemol
Zmiana nazwy wezlow A4
"Bolko" <suryga@gmail.com> wrote in message news:d0553ee7-7f0c-43ce-a08f-8d98e85cc1a3googlegroups.com...
Następnym razem się przekonam..:)
Czyzby w Iphonie nie było GPS.

A był... ale jakoś jazda według GPS ogłupia i mało uczy.
Wolę się uczyć na błędach - wtedy dłużej zapamiętam ;)

Jak do matecznego to proponuje następny czyli łagiewniki

Szczerze powiedziawszy wyjazdu z A4 o nazwie Łagiewniki nie widziałem bo byłbym skojarzył... W końcu na oś. Podwawelskie pomykałem... Widziałem Skawina i potem Kraków Południowy był - może coś przespałem, albo TIR na prawym pasie mi jakoś znak zasłonił - te znaki są trochę niefafuśnie ustawione po prawej stronie drogi - lepiej jest jak znaki są nad głowami, wtedy duże powoli wyprzedzane auto nie zasłoni małemu po lewej znaku z wyjazdem...

Data: 2015-05-09 09:56:20
Autor: Bolko
Zmiana nazwy wezlow A4
> Czyzby w Iphonie nie było GPS.

A był... ale jakoś jazda według GPS ogłupia i mało uczy.
Wolę się uczyć na błędach - wtedy dłużej zapamiętam ;)
Zgadzam się

> [...]

Szczerze powiedziawszy wyjazdu z A4 o nazwie Łagiewniki nie widziałem bo byłbym skojarzył... W końcu na oś. Podwawelskie pomykałem... Widziałem Skawina i potem Kraków Południowy był - może coś przespałem, albo TIR na prawym pasie mi jakoś znak zasłonił - te znaki są trochę niefafuśnie ustawione po prawej stronie drogi - lepiej jest jak znaki są nad głowami, wtedy duże powoli wyprzedzane auto nie zasłoni małemu po lewej znaku z wyjazdem...

Bo to następny zjazd za południe.

W USA podobało mi się że zawsze obok był jaki będzie następny i za ile mil

Data: 2015-05-09 12:19:45
Autor: Pszemol
Zmiana nazwy wezlow A4
"Bolko" <suryga@gmail.com> wrote in message news:a51b2373-f772-4f1b-bde9-43de91c75386googlegroups.com...
> [...]

ustawione po prawej stronie drogi - lepiej jest jak znaki są nad głowami,
wtedy duże powoli wyprzedzane auto nie zasłoni małemu po lewej znaku z

Zaraz... moment... ten na Południe już wyprowadził mnie na Borek... Za bardzo południowy był :-) Mówisz że jeszcze późniejszy zjazd z A4 zaprowadzi na "bardziej północne" Łagiewniki?? :-))) Coś mi tu śmierdzi. Chyba się złamię i na mapę spojrzę jednak.

W USA podobało mi się że zawsze obok był jaki będzie następny i za ile mil

Kulturę tych autostrad mają w USA i Europie Zachodniej ciut dłużej dopracowaną niż u nas - my się cieszmy że w ogóle mamy już jakieś autostrady, i z Krakowa do Katowic nie musimy już za traktorkiem czy Nyską się dryndolić.

Data: 2015-05-09 11:46:16
Autor: Bolko
Zmiana nazwy wezlow A4

> [...]

Zaraz... moment... ten na Południe już wyprowadził mnie na Borek... Za bardzo południowy był :-) Mówisz że jeszcze późniejszy zjazd z A4 zaprowadzi na "bardziej północne" Łagiewniki?? :-))) Coś mi tu śmierdzi. Chyba się złamię i na mapę spojrzę jednak.

przez Łagiwniki mniej świateł do MATECZNEGO  chociaż droga dłuższa
testowanego wielokrotnie

ps o podwawelskim się nie wypowiem bo też zależy gdzie

Data: 2015-05-09 20:16:06
Autor: Grześ
Zmiana nazwy wezlow A4
Pszemol pisze:
[...]

Ale za to jak masz szczęście, to godzinkę na bramkach za te 20 zeta postoisz :-D !

--
Grzegorz

Zmiana nazwy wezlow A4