Zmiana nazwy wezlow A4

Data: 2015-05-09 14:09:29
Autor: Shrek
Zmiana nazwy wezlow A4
On 2015-05-09 09:11, J.F. wrote:

No cud normalnie. Jeszcze troche i zniknie moja ulubiona Lubawka.

Oni przeginają albo w jedną albo w drugą.

Węzeł po Żyrardowem nosi dumną nazwe Wiskitki. Podczas gdy węzły Ciechanów i Łomża są oddalone od wspomnianych miast o dziesiątki kilometrów - bliżej 50 niż 10.

Data: 2015-05-09 22:42:02
Autor: adam
Zmiana nazwy wezlow A4
W dniu 2015-05-09 o 14:09, Shrek pisze:
On 2015-05-09 09:11, J.F. wrote:

[...]

Z tej autostradki jest też zjazd na Borzęcin. To nikomu nie znana wioska, do której od A2 prowadzi taka droga takiej jakości że nie radzę tam wjeżdżać.

Data: 2015-05-10 20:10:20
Autor: yabba
Zmiana nazwy wezlow A4
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:miktdm$lpi$1node2.news.atman.pl...
On 2015-05-09 09:11, J.F. wrote:

[...]

Z tymi nazwami to był juz problem w 1410 roku.

https://youtu.be/pJhBNpaysZk?t=3m28s

--
Pozdrawiam,

yabba