Data: 2011-02-07 18:54:19 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Witam!
Jak wam się podoba zmiana sposobu przyznawania rabatów w Cykloturze? Szczerze powiem, że nie bardzo mi się podoba strata zniżki 9% (teraz dodatkowo obniżonej do 7%) za rok, jeżeli nie kupię za min. 5000 zł. Teraz się zastanowię mocniej, czy kupować u nich, czy na alledrogo. Może trzeba było się zastanowić jakiś rok temu, kiedy podwyższali z własnej woli progi rabatowe i widać nie wyszło im to w kalkulacjach... [cit] Szanowny Kliencie, Mając na celu utrzymanie konkurencyjnych, czyli możliwie najniższych cen zmuszeni zostaliśmy do korekty stawek rabatowych w naszym systemie rabatowym dla Stałych Klientów. I tak z dniem 20 lutego br. rabaty dla stałych klientów zmienią się na: ° po dokonaniu zakupów o wartości powyżej 1000 zł - stały upust w wysokości 3%. ° po dokonaniu zakupów o wartości powyżej 3000 zł - stały upust w wysokości 5%. ° po dokonaniu zakupów o wartości powyżej 5000 zł - stały upust w wysokości 7%. Wyżej wymienione rabaty nadal nie będą obowiązywać dla produktów objętych promocją, rowerów Author i produktów HP Velotechnik. Obecny Pani/a rabat wynosi 9%. Wg nowych zasad będzie on wynosił 7%. Zakupy będą rozliczane w roku kalendarzowym (od 1 stycznia do 31 grudnia) i liczy się tutaj data złożenia zamówienia lub zakupu w sklepie stacjonarnym, ale w ciągu roku przejście do wyższego rabatu następuje zaraz po przekroczeniu określonego wyżej poziomu zakupów. Oznacza to, że: 1. Uzyskany w bieżącym roku rabat jest ważny w następnym roku kalendarzowym, z tym że rabat przyznany na 2012 rok będzie bazować na rabacie przyznanym 20 lutego br. i zakupach dokonanych w Cykloturze w 2011 roku. 2. Klient, który w danym roku kalendarzowym nie dokonał zakupów o wartości kwalifikującej go do danego poziomu rabatu - w następnym roku kalendarzowym będzie miał niższy rabat Stałego Klienta (o jeden próg niżej). Przykład I: Pan X ma pod koniec 2011 roku 5% rabatu i dokonał zakupów w Cykloturze w 2011 roku o wartości 2500 zł. Oznacza to, że od 1 stycznia 2012 roku będzie miał rabat 3%, ale w momencie gdy w 2012 roku dokona zakupów za 3000 zł wróci do rabatu 5%, a w przypadku gdy tych zakupów będzie w 2012 roku za 5000 zł to uzyska rabat 7% - ważny do końca 2013 roku. Przykład II: Jeśli w dniu 25 lutego 2011 Pan X ma rabat w wysokości 5% i w dniu 26 lutego dokona zakupów za 5000zł to od tego dnia Pan X przechodzi do wyższego progu rabatowego 7% i rabat ten będzie obowiązywał do końca 2012. Żeby go utrzymać w 2013 roku, wystarczy w 2012 roku dokonać zakupów o wartości 5000zł. Mamy nadzieję, że nowe zasady są przejrzyste i spotkają się z Pani/a aprobatą. Pozdrawiamy Zespół CYKLOTUR.com [/cit] -- Pozdrawiam, Rafał W. http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak http://prw.terror404.net/rwawrzycki/ Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO. |
|
Data: 2011-02-07 10:43:20 | |
Autor: tadek | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 7 Lut, 18:54, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
Witam! a dlaczego u nich kupować? Jest Bikestacja, drugi sprzedawca też z Bolesławca jeszcze jeden z Bydgoszczy chyba . Jest ebay. Ja już dawno przestałem tam kupować bo się nie opłaca. dam przykład: potrzebowałem takie osłonki na rogi aby się ręce nie ślizgały. U nich były zbyt krótkie więc kupiłem na ebayu.de takie jak mi odpowiadały i wyszło mi z transportem taniej niż w Cykloturze |
|
Data: 2011-02-07 21:49:30 | |
Autor: Rafał Wawrzycki | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Dnia 07 lut 2011 w liście
[news:38dd3a76-eddc-40e6-a241-e6acd94e7a83o13g2000yql.googlegroups.c om] tadek [tadeklodz@poczta.onet.pl] napisał(a): a dlaczego u nich kupować? Głównie z rozpędu. Ale też nigdy nie miałem z nimi problemu, a wymyślałem przeróżne zamianki, nawet jak już przesyłka była gotowa do wysyłki i spakowana. Poza tym kilku rzeczy nie znalazłem gdzie indziej. No i jak kupowałem komplet sakw Orlieba na przód i tył + bagażniki Tubusa, czyli całkiem sporo miałem wydać, to dali moc gratisów. -- Pozdrawiam, Rafał W. http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak http://prw.terror404.net/rwawrzycki/ Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO. |
|
Data: 2011-02-07 19:50:54 | |
Autor: Panek | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał(a):
Witam!Szczerze powiem, że jeszcze bardziej niż "nie bardzo" to posunięcie się mi spodobało :-> Właśnie przekroczyłem magiczny próg 9 kzł i czekałem na maila z informacją o przyznanym stałym rabacie 12%, a doczekałem się info, że obniżają mi rabat do 7%. Czuję się jak ostatni frajer, ale jestem sam sobie winien. No cóż, człowiek uczy się całe życie. Szkoda że w tym przypadku musiałem się uczyć na własnych błędach - zdecydowanie wolę jednak się uczyć na cudzych ;-) Może ten post będzie niejako przestrogą dla innych potencjalnych klientów Cykloturu? Zdraveite Panek -- |
|
Data: 2011-02-07 20:49:43 | |
Autor: Saurus | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Bardzo mi się nie podoba, też mam obecnie 9% które specjalnie sobie wypracowałem kupując nie zawsze po najlepszych cenach ale z perspektywą lepszej zniżki przy kupowaniu wszystkiego w jednym miejscu i z najlepszą obsługą do tej pory.
Jeszcze mniej mi się podoba to że za rok stracę kolejne % bo nie wydam w tym roku 5000 zł na części żeby utrzymać ten próg. |
|
Data: 2011-02-07 12:31:01 | |
Autor: pHarry | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 7 Lut, 20:49, Saurus <jakub.salataUSUN...@o2.pl> wrote:
Bardzo mi się nie podoba, też mam obecnie 9% które specjalnie sobie Tez tak mam. Mysle ze moga wiecej stracic niz zyskac przez to wielce nieoczekiwane posuniecie. To ze niedawno podwyzszyli progi bylo jeszcze do przelkniecia, zwlaszcza ze nie obnizali juz przyznanego. Ale teraz to masakra. Moze sie zdarzyc, ze mimo polepszonych cen ludzie pojda gdzie indziej. Po prostu rozzloszczeni takim manewrem. |
|
Data: 2011-02-07 13:16:29 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 7 Lut, 21:31, pHarry <e...@pieniny.net> wrote:
Tez tak mam. Mysle ze moga wiecej stracic niz zyskac przez to wielce Też tak myślę, jest takie przysłowie "kto daje i odbiera - ten się w piekle poniewiera", ja po takiej akcji rzuciłbym ten sklep w diabły (a strata niewielka, bo cenowo już od dłuższego czasu zostali trochę z tyłu). Widać mieli wielu stałych klientów i te zniżki coraz bardziej ich bolały. Tylko pytanie - czy teraz na to wpadli ze względu na za duże koszta, czy też wcześniej dawali tak wysokie zniżki dobrze wiedząc, że wkrótce je drastycznie obniżą - zagranie z pełną premedytacją by zyskać grono stałych klientów, ale bardzo nieprzyjemne. Osobiście mam zniżkę w Cykloturze niewielką, od paru lat przerzuciłem się na CentrumRowerowe, które ofertę ma nawet chyba nieco szerszą, a ceny nieco korzystniejsze, jakość obsługi na podobnym poziomie, do tego zamówienia są szybciej realizowane. Rabaty mają na rozsądnym poziomie, maksymalny to 6% (do uzyskania po wydaniu łącznie 5tys w sklepie). Jak ktoś daje aż 12% - to niestety można zacząć podejrzewać, że coś tu może być nie tak. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-08 10:03:54 | |
Autor: pHarry | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Michał Wolff napisał(a):
od paru lat przerzuciłem U tych to na Bombera czekalem 9 tygodni, na Thomsona 7. Takie moje male rekordy zakupowe ;) Rabaty mają na rozsądnym plus spory rabat na danego producenta! W sumie tez chyba wychodzi ponad 10%. |
|
Data: 2011-02-08 16:12:13 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 8 Lut, 19:03, pHarry <e...@pieniny.net> wrote:
U tych to na Bombera czekalem 9 tygodni, na Thomsona 7. Takie moje Czym innym jest składanie zamówienia na towar dostępny na zamówienie, czym innym na towar na stanie. Pierwszej opcji staram się unikać, bo wiadomo że szansa na opóźnienie duża. Dobre sklepy mają jasno opisany stan dostępności, generalnie Cyklotur wysyłał mi o dzień później niż CR, miał też wpadkę, gdy po 10 dniach dowiedziałem się że towaru dostepnego "od ręki" nie ma. Ale niewykluczone że inni mieli podobne przejścia z CR. plus spory rabat na danego producenta! W sumie tez chyba wychodzi No właśnie - na wielu producentów też sa rabaty po kilka procent, a to się kumuluje. I co najważniejsze w CR (póki co) rabat jest STAŁY - to znaczy że jak już wydałeś sporo i dostałeś rabat, to nie musisz wydać ileś w roku by go utrzymać. A niestety Cyklotur wpisał się w obiegową opinie o poznańskich liczygroszach. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-07 23:10:59 | |
Autor: BoDro | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Saurus pisze:
Jeszcze mniej mi się podoba to że za rok stracę kolejne % bo nie wydam w tym roku 5000 zł na części żeby utrzymać ten próg. Mam dwa bicykle, ale aż tak mi się nie sypią, by rocznie wydawać na serwis i konserwację kasę, jak wymagana jest do utrzymania choćby najniższego rabatu. Nawet, gdyby doliczyć ciuchy, akcesoria itp. :-) Jak ktoś zauważył, to chyba ma prowadzić do likwidacji rabatów, bo roczne wydatki innych cyklistów pułapu tysiąca nie przekraczają - tak mi się przynajmniej wydaje... -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |
|
Data: 2011-02-07 21:26:37 | |
Autor: mocniak | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
W dniu 2011-02-07 18:54, Rafał Wawrzycki pisze:
Witam![...] Jeszcze nigdy nic nie kupowałem w cykloturze. Zawsze gdzieś indziej było taniej. W ogóle nie rozumiem powszechnej fascynacji tym sklepem. -- Mocniak |
|
Data: 2011-02-07 12:34:13 | |
Autor: pHarry | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 7 Lut, 21:26, mocniak <mocn...@tlen.pl> wrote:
W ogóle nie rozumiem powszechnej fascynacji tym sklepem. Sentyment historyczny jest. I bogactwo "pierdolek" tez. |
|
Data: 2011-02-08 00:37:20 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
pHarry, Mon, 7 Feb 2011 12:34:13 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
I bogactwo "pierdolek" tez. Myślę, że to głównie, choć w Cykloturze ostatnio zakupy robię sporadycznie. Poza tym, Cyklotur (wg mnie) to taki sklep z ludzką twarzą: poradzi, odradzi... No i ważna sprawa - szybka przesyłka. -- Pozdrowienia, Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | A potem kilkanaście drugich. |
|
Data: 2011-02-07 22:40:01 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 8 Lut, 00:37, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote: No i wa na sprawa - szybka przesy ka. Nie za bardzo, ostatnio zamówiłem tam szprychy ze stanem dostępności "1 dzień" i występujące w sklepie w oczekiwanej przeze mnie ilości, 10 dni zajęło im ustalenie że owych szprych jednak nie mają. W porównaniu do CentrumRowerowego czy angielskiego CRC pod tym względem zostają jednak w tyle. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-08 10:54:27 | |
Autor: KrzyĹ CierpiÄtnik | |
Zmiana (niezbyt szczÄ???liwa) rabat??w w Cykloturze | |
MichaĹ Wolff wrote:
On 8 Lut, 00:37, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-^^^^^^^^^^^^^^^^^ ROTFL. jednak w tyle. -- KrzyĹ |
|
Data: 2011-02-08 11:27:51 | |
Autor: Fabian | |
Zmiana (niezbyt szczÄ???liwa) rabat??w w C ykloturze | |
W dniu 08.02.2011 10:54, KrzyĹ CierpiÄtnik pisze:
Nie za bardzo, ostatnio zamĂłwiĹem tam szprychy ze stanem dostÄpnoĹci^^^^^^^^^^^^^^^^^ Bardzo duĹźo informacji wniosĹa Twoja odpowiedĹş, moĹźe byĹ chociaĹź skomentowaĹ dlaczego ROTFL i ktoĹ prĂłcz Ciebie by na tej wypowiedzi skorzystaĹ? Fabian. |
|
Data: 2011-02-08 21:08:37 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Michał Wolff, Mon, 7 Feb 2011 22:40:01 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
On 8 Lut, 00:37, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi- No to chyba szczęścia nie masz. Kupowałem w Cykloturze wielokrotnie i zawsze było szybko i sprawnie. -- Pozdrowienia, Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | A potem kilkanaście drugich. |
|
Data: 2011-02-09 07:48:02 | |
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Dnia Tue, 8 Feb 2011 21:08:37 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):
No to chyba szczęścia nie masz. Kupowałem w Cykloturze wielokrotnie i Ostatnio jak robiłem u nich zakupy, to skończyła im się jakaś pierdoła. Zaraz wysłali maila z pytaniem, czy wysyłać resztę, a potem to czego brakuje na ich koszt. Odpisałem, że się nie spieszy i mogę poczekać. Przesłali wszystko razem i oddali za przesyłkę. Pod tym względem to są naprawdę nieźli. -- Pozdrawiam z Wrocławia Marek Potocki Przewodnik sudecki klasy 0 |
|
Data: 2011-02-09 08:45:31 | |
Autor: Fabian | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
W dniu 09.02.2011 07:48, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Dnia Tue, 8 Feb 2011 21:08:37 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a): Ja reklamowałem u nich jedną torbę (sakwę) 2 razy, za pierwszym dostałem nową,a za drugim razem wymieniłem na produkt innego producenta. Zaznaczę, że pytałem się tutaj i z tą torbą inni użytkownicy nie mieli problemów. Wyłamywał się uchwyt - można było podejrzewać u mnie nieprawidłowe użytkowanie, ale nie robili żadnych problemów. Poza tym często jak kupowałem kilka rzeczy na raz to tylko cyklotur miał je w ofercie wszystkie i nie musiałem rozbijać zamówienia na kilka sklepów. Chociaż niestety naciąłem się raz na dostępność 1-3 dni, a okazało się, że produkt chyba w ogóle nie był dostępny ;) Fabian. |
|
Data: 2011-02-07 21:31:26 | |
Autor: kml | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Użytkownik "mocniak" <mocniak@tlen.pl> napisał w wiadomości news:iipkht$muf$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-02-07 18:54, Rafał Wawrzycki pisze: AMEN! Gdybym dostał mejla z takimi "zasadami" to od razu bym im podziękował za dalszą współpracę. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl 2011 |
|
Data: 2011-02-07 20:44:36 | |
Autor: Panek | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
kml <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
AMEN! Gdybym dostał mejla z takimi "zasadami" to od razu bym impodziękował za dalszą współpracę.Tak też uczynię i w zasadzie mogłoby być po sprawie, gdyby d..sko jakoś mnie nagle boleć nieprzyjemnie nie zaczęło... (przepraszam wszystkich, że się tak nad sobą użalam) Zdraveite P -- |
|
Data: 2011-02-07 21:51:09 | |
Autor: kml | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Użytkownik " Panek" <jp88.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iipljk$qr9$1inews.gazeta.pl... Tak też uczynię i w zasadzie mogłoby być po sprawie, gdyby d..sko jakoś mnie Spoko, ja się użalalem na preclu jak prosiłem sklep o zdjęcie stojaka serwisowego a dostałem mejla żebym sobie w google wpisał nazwe bo są zdjęcia i dobrze widać ;) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl 2011 |
|
Data: 2011-02-07 21:59:05 | |
Autor: schliesky | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 2011-02-07 21:26, mocniak wrote:
Jeszcze nigdy nic nie kupowałem w cykloturze. Zawsze gdzieś indziej było Zazwyczaj gdzie indziej jest taniej, ale u mnie niekiedy wygrywali szerokim asortymentem. -- Pozdrawiam, *Schliesky* email: schliesky at gmail |
|
Data: 2011-02-08 07:01:11 | |
Autor: PeJot | |
Zmiana (niezbyt szczÄ???liwa) rabat??w w C ykloturze | |
W dniu 2011-02-07 21:26, mocniak pisze:
W dniu 2011-02-07 18:54, RafaĹ Wawrzycki pisze: Sklep jak sklep, co najwyĹźej podejmujÄ niestandardowe zamĂłwienia. Ja nie rozumiem jak moĹźna wydawaÄ dziesiÄ tki tysiÄcy zĹotych po to aby uzyskiwaÄ procentowe rabaty. PrzecieĹź poza rowerem teĹź istnieje Ĺźycie. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "DopĂłki nie skorzystaĹem z Internetu, nie wiedziaĹem, Ĺźe na Ĺwiecie jest tylu idiotĂłw" StanisĹaw Lem |
|
Data: 2011-02-07 22:32:34 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 8 Lut, 07:01, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
Sklep jak sklep, co najwyżej podejmują niestandardowe zamówienia. Ja nie A co tu jest do rozumienia? Jak ktoś wydaje dużo na rower (a takich osób nie brakuje) - to rabat to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy droższych wydatkach. Ostatnio w ten sposób zapłaciłem ponad 100zł mniej. Rabat to po prostu dobrze rozumiana zachęta do zostania stałym klientem, w perspektywie paru lat i w miarę regularnych wydatków - po prostu opłacalna. Dlatego oburzające są takie zagrania jak to - obieca się coś, a później ludzi wyroluje. Przecież poza rowerem też istnieje życie. Jak Ty nie wydajesz dużo - to nie dorabiaj ideologii. Każdy ma jakąś pasję - i w to ładuje kasę. Dla jednego jest to rower, dla bardzo wielu samochód, inni wolą gdzieś pojechać z rodziną, jeszcze innemu sprawia przyjemność patrzenie ile to ma na koncie itd. Zupełnie normalna sprawa, po to się zarabia pieniądze, żeby móc nadwyżki wydawać na to co sprawia nam przyjemność. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-08 07:51:34 | |
Autor: kml | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Michał Wolff wrote:
Przecież poza rowerem też istnieje życie. Poklikash? -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl 2011 |
|
Data: 2011-02-08 19:25:37 | |
Autor: amcinpiL | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On Mon, 7 Feb 2011 22:32:34 -0800 (PST), Michał Wolff wrote:
Każdy ma jakąś pasję - i w to ładuje kasę. Hm, a to już pasje w które nie trzeba ładować kasy nie istnieją? -- ================== === pozdROW === === lipnicma === ================== |
|
Data: 2011-02-08 16:05:57 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 8 Lut, 19:25, amcinpiL <em...@w.sigu> wrote:
Hm, a to już pasje w które nie trzeba ładować kasy nie istnieją? A pewnie, że istnieją! Na przykład eksperymentalna hodowla żuków gnojowników - towaru znajdziesz pod dostatkiem. Ale najpopularniejszą pasją, która nie wymaga żadnej kasy i która w Polsce święci szczyty popularności - jest całkowicie bezinteresowne przypieprzanie się do bliźnich... -- http://www.wypawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-08 07:30:37 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Zmiana (niezbyt szczÄ???liwa) rabat??w w Cykloturze | |
On 2011-02-07, mocniak wrote:
W dniu 2011-02-07 18:54, RafaĹ Wawrzycki pisze: MajÄ sporÄ , zwykle dobrze opisanÄ na stronie ofertÄ (wraz z rzetelnymi informacjami o dostÄpnoĹci towaru, co jest rzadkoĹciÄ ) oraz niesamowicie (jak na polskie warunki) kontaktowÄ mailowo obsĹugÄ. No i nie sprzedajÄ tam ciecie z misjÄ wciĹniÄcia wszystkiego wszystkim, a przynajmniej nie doĹwiadczyĹem. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2011-02-08 08:37:39 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Dnia Mon, 07 Feb 2011 21:26:37 +0100, mocniak napisał(a):
W dniu 2011-02-07 18:54, Rafał Wawrzycki pisze: dużo pierdół mozna kupić bez problemu - jakieś śrubki, oliwki, konusy, kółeczka do przerzutek, nietypowe/rzadko spotykane narzedzia ect. IMO to główna zaleta tego sklepu. |
|
Data: 2011-02-08 00:42:15 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Rafał Wawrzycki, Mon, 07 Feb 2011 18:54:19 +0100, pl.rec.rowery:
Szanowny Kliencie, Ja barddzo przepraszam, ale skoro sklep dał (w czyjejś ocenie) ciała, to może po prostu trzeba zmienić sklep? Z własnego doświadczenia wiem, że z małymi, dopiero zaczynającymi sklepami, dużo łatwiej się dogadać w kwestii sprowadzenia sprzętu, nazwijmy go, "niestandardowego" co z rynkowymi (co by nie mówić) gigantami, którzy idą na masówę. Mi się bardzo dobrze współpracowało z rowerek.pl. Na stronie niby oferta biedna, ale mail do właściciela wystarczył, żeby sprowadził sprzęt i mi go sprzedał, często po cenie znacznie lepszej niż u konkurencji. -- Pozdrowienia, Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | A potem kilkanaście drugich. |
|
Data: 2011-02-09 10:45:41 | |
Autor: Wojciech Waga | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Praktyka dość popularna chyba. Ja miałem kiedyś 10% w krajek.pl, teraz 5%-6%, też przestałem się tam tak czesto pokazywać jak kiedyś.
pozdr. w. |
|
Data: 2011-02-09 04:00:11 | |
Autor: igor | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Witajcie Grupowcze,
Jak widzę projekt zmian w systemie rabatowym obowiązującym w naszym sklepie wzbudził kontrowersje. Chciałbym wobec tego wyjaśnić to całe zamieszanie, a przede wszystkim przeprosić tych, którzy poczuli się tym dotknięci. Brak dobrego wytłumaczenia zmian był błędem z mojej strony. Cóż, człowiek uczy się całe życie... Na wstępnie bardzo dziękuję za każdego e-maila z komentarzami i wpisy na grupie. Zapewniam Was, że podjęta decyzja nie była dla nas ani prosta, ani przyjemna, jednak z punktu widzenia naszej firmy była ona konieczna. Przez ostatnich kilka lat rynek rowerowy bardzo się zmienił. Ceny wielu produktów stały się znacznie niższe, przez co nie jesteśmy w stanie oferować od nich rabatów sięgających 9-12%, zważywszy też na na ostatnie pozwyżki cen u dostawców. Z kolei wyższe ceny standardowe byłyby z kolei zbyt wysokie, by były interesujące dla nowych Klientów. Chcieliśmy też uniknąć sytuacji, w której zbyt duża część naszej oferty jest objęta promocjami, od których nie są naliczane zniżki dla Stałych Klientów. Zmusiło to nas do obniżenia wysokości rabatów.. W nowych zasadach systemu rabatowego wprowadziliśmy też pomysł by do rabatu uprawniała określona kwota zakupów w ciągu roku, by z rabatów korzystali przede wszystkim aktywni Klienci, a w zamian za to będziemy sukcesywnie zmniejszać ceny wyjściowe wielu produktów i dodatkowo Stałym Klientom oferować specjalne promocje. Mając na uwadze Wasze opinie z jednej strony i konieczność wprowadzenia zmian z drugiej, zdecydowaliśmy się na korektę zasad ogłoszonych w ostatnich dniach. I tak: - wszyscy obecni Stali Klienci, którzy już mają u nas rabaty (na dzień 20 lutego br.), zachowają je na aktualnym poziomie do końca 2011 roku. - nowi Klienci (dokonujący po raz pierwszy zakupu od 20 lutego br.) będą objęci nowymi zasadami systemu rabatowego. - od 1 stycznia 2012 roku obecni Stali Klienci zostaną przypisani do nowego systemu rabatowego - od 1 stycznia 2012 roku zmianie ulegną wysokości rabatów, które mieli Państwo w naszym sklepie wg obecnych stawek rabatowych. I tak: rabaty 12% i 9% ulegną zmianie do 7%, rabat 6% zostanie zmniejszony do 5%, a rabat 3% pozostanie na obecnym poziomie. - zmieniają się progi zamówień uprawniające do rabatów: * Rabat 3% będzie przyznawany za roczne zakupy w wysokości co najmniej 500 zł * Zakupy na kwotę co najmniej 1500 zł rocznie będą premiowane rabatem 5% * Po wydaniu kwoty 2500 zł otrzymają Państwo rabat 7% - do końca roku 2011 wielkość rabatów w sytuacjach wątpliwych będzie wyliczana z korzyścią dla Klienta (jeśli więc ktoś miał np. wydane 4400 zł, ale zrobi w danym roku tylko jedne zakupy za 300 zł, to i tak otrzyma rabat 9% do końca roku 2011, bo łącznie przekroczył kwotę 4500 zł, która uprawnia go do otrzymania takiej zniżki wg. dotychczasowych zasad) Pozostaje bez zmian: - wszystkie "nowe" rabaty będą ważne od dnia przekroczenia określonej kwoty (500, 1500, 2500 zł) aż do końca następnego roku kalendarzowego - jeżeli w danym roku kalendarzowym nie zostanie przekroczona suma potrzebna do uzyskania rabatu (500, 1500, 2500), zniżka zostanie zmniejszona, ale maksymalnie o jeden poziom na rok - tylko dla Klientów z rabatem 12%: aktualny pozostaje kod rabatowy z dodatkową zniżką 5% na wszystkie produkty (w tym promocyjne) do 20 marca Przypominam też o możliwości negocjowania cen. W każdej sytuacji będziemy dążyli do tego, by zakupy u nas wiązały się z możliwością uzyskania najniższych cen w Polsce. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystkie uwagi przesyłane pod naszym adresem. Zmiany, które wprowadzamy są niestety konieczne, liczę jednak, że w obecnej formie będą one łatwiejsze do zaakceptowania i docelowo doprowadzą do tego, że w Cykloturze będzie można kupować najtaniej. Pozdrawiam, Igor Czajkowski właściciel Cyklotur.com |
|
Data: 2011-02-10 21:30:02 | |
Autor: dziadek | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Użytkownik "igor" <igor@cyklotur.com> napisał w wiadomości news:46868c82-4c2f-420b-a116-230aa0800bdeu17g2000yqe.googlegroups.com... <- zmieniają się progi zamówień uprawniające do rabatów: <* Rabat 3% będzie przyznawany za roczne zakupy w wysokości co najmniej <500 zł <* Zakupy na kwotę co najmniej 1500 zł rocznie będą premiowane rabatem <5% <* Po wydaniu kwoty 2500 zł otrzymają Państwo rabat 7% Rozumiem, że brany jest pod uwagę rok kalendarzowy 1.01-31.12? Czy nie można wziąć pod uwagę roku rozliczeniowego (od dziś 365 dni wstecz)? Wtedy system żyłby, możnaby liczyć na ziększone okresowe obroty np. przed Gwiazdką. Przy roku kalendarzowym na ewentualnie zwiększonym rabacie można jechać przez miesiąc, przy rozlczeniowym prawie cały rok a przy okazji dbać na bieżąco, by go nie utracić, robiąc systematyczne zakupy. Tak znikają punkty karne za wykroczenia drogowe. Skoro Policja potrafi to rozliczać, to i Wy też. Jacek Szczęsny dziadek |
|
Data: 2011-02-11 11:19:37 | |
Autor: igor | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 10 Lut, 21:30, "dziadek" <dziados...@op.pl> wrote:
Rozumiem, e brany jest pod uwag rok kalendarzowy 1.01-31.12? Problem w tym, że nie mamy tak zaawansowanego systemu informatycznego jak policja. Być może w przyszłości uda nam się dopracować takie rozwiązanie, ale czy aby napewno wszyscy będą z niego zadowoleni? Obawiam się, że nie. Tak więc wg nowych zasad rozliczanie następuje w roku kalendarzowym 1.01.-31.12. Pozdrawiam, Igor |
|
Data: 2011-02-09 12:55:23 | |
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykl oturze | |
a mnie trochę to oburzenie śmieszy (ale tylko trochę) jako że mój punkt widzenia jest z drugiej strony lady.
w hurtowniach regułą jest "nabywanie" rabatu w roku poprzednim. poniżej 10k obrotu to nie ma co liczyć na cokolwiek, powyżej można dostać np 2%, czasem też dodatkowy 1% za płatność gotówką. w jednej hurtowni za ~30k mam 7% ale to są produkty wysokomarżowe. powiecie ze sklep to nie hurtownia i sklep ma dużo wyższe marże. owszem ale i też wyższe koszta działalności. więcej pracowników na klienta/jednostkę towaru, wyższe koszty najmu lokalu bo ciężko utrzymać sklep na "zadupiu" a hurtownia tam może być. wymaganie też żeby rabat był dożywotni nie wiem czy jest uzasadnione. w polityce Cykloturu nie widziałbym żadnego spisku, pewnie im wyszło że za "odebrane" rabaty będą mogli utrzymać dodatkowego pracownika albo coś. no i do każdej zmiany mają prawo, bo to ich prawo ;] -- Z krainy sadow w dolinie Dunajca. Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/ oraz na zakupy: http://qsi-sport.pl Sledz postepy: http://sportypal.com/Workouts?user_id=80144 gg#1379297 Tlen: Cousie IRCNet: #rower #mtb nick: QSi |
|
Data: 2011-02-09 13:19:50 | |
Autor: kml | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Użytkownik "Leszek 'QSi' Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vqmwqlnr8159glqsisport... (...) w polityce Cykloturu nie widziałbym żadnego spisku, pewnie im wyszło że za "odebrane" rabaty będą mogli utrzymać dodatkowego pracownika albo coś. no i do każdej zmiany mają prawo, bo to ich prawo ;] Ujmę to w ten sposób: lepiej nie dawać rabatów w ogóle niż je potem zabierać w kraju takim jak Polska. Poza tym to nie kojarzę mówienia o spisku - przecież to czysta kalkulacja jest :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl 2011 |
|
Data: 2011-02-09 04:45:06 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 9 Lut, 13:19, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Ujmę to w ten sposób: lepiej nie dawać rabatów w ogóle niż je potem zabierać Dokładnie tak! Takie zagranie to duży błąd, prosta droga do stracenia klientów; tym bardziej że konkurencja na ryku jest ogromna. Klienta guzik obchodzą kalkulacje właściciela, jego pracownicy, dochody itd. Klienta interesuje, żeby kupić jak najtaniej. A jak straci rabat, czy ten rabat będzie płynny (zależny od wydatków w danym roku) - to wielu zacznie szukać alternatywy Poza tym to nie kojarzę mówienia o spisku - Kolega Leszek trochę sobie popłynął (pewnie taka solidarność sprzedawcy :). Nikt nie pisze o spisku, natomiast ludzi wkurzyło to, że stracili rabat o którym dotąd było wiadomo, że jest stały. Gdybym teraz zostawał klientem sklepu - nie byłoby problemu, ale zmiana reguł w trakcie gry nie jest dobrym zagraniem na utrzymanie stałych klientów. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-09 15:08:01 | |
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykl oturze | |
Dnia 09-02-2011 o 13:45:06 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 9 Lut, 13:19, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote: tyle że stały dożywotni rabat jest "nie uczciwy" wobec faktycznych stałych klientów. bo dajmy na to że kupisz rower za 10k i dostaniesz rabat taki sam jak ktoś kto kupuje dużo i często. potem będziesz kupował mało i sporadycznie ale z takim samym upustem jak ten co zawsze kupuje dużo i często. to nie jest sprawiedliwe. zapracowujesz na upust to go dostajesz, jak nie to tracisz. Poza tym to nie kojarzę mówienia o spisku - faktem jest że mogli rozróżnić na starych i nowych klientów. chyba tego nie zrobili, ale co wyczytałem dotychczasowe upusty zachowują się do końca roku więc pewien okres przejściowy jest. swoją drogą jak twój bank zmienia oprocentowanie czy to twoich oszczędności czy co gorsza kredytu, nie masz zbyt szybkiego i łatwego wyjścia z sytuacji. mój tak ostatnio zrobił, cóż wzruszyłem jedynie ramionami. -- Z krainy sadow w dolinie Dunajca. Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/ oraz na zakupy: http://qsi-sport.pl Sledz postepy: http://sportypal.com/Workouts?user_id=80144 gg#1379297 Tlen: Cousie IRCNet: #rower #mtb nick: QSi |
|
Data: 2011-02-09 08:38:17 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 9 Lut, 15:08, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:
tyle że stały dożywotni rabat jest "nie uczciwy" wobec faktycznych stałych Kpisz? Z punktu widzenia sklepu liczy się nie ilość zakupów - a ich WARTOŚĆ. Na kimś kto kupił raz rower za 10tys sklep zarobi dużo więcej niż na kimś kto będzie regularnie kupował drobnicę, dlatego rabaty przyznaje się od wartości zakupów w sklepie, a nie ich ilości. Rabaty służą temu, żeby klienta na stałe przywiązać do sklepu, a jeśli wprowadza się politykę, że musisz wydawać regularnie co roku wysoką sumę - to dla wielu tracą rację bytu. A psychologicznie - wielu ludzi tak potraktowanych będzie znacznie bardziej skora do wnikliwszego przeanalizowania rynku, przestaną robic zakupy w jednym sklepie jak to robili dotąd itd. swoją drogą jak twój bank zmienia oprocentowanie czy to twoich Mam banalnie proste wyjście - zmieniam sklep. Bank tak samo można zmieniać, jest to bardziej upierdliwe, ale jak najbardziej wykonalne, też to przerabiałem. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-09 19:28:39 | |
Autor: Panek | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 9 Lut, 15:08, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:Otóż to właśnie, jak mawiał sierż. Szawełło. Ja tak postępowałem, tzn. robiłem zakupy tylko w Cykloturze. Nie sprawdzałem ofert kokurencji, a kupowałem dużo (IMO oczywiście; wiadomo: dużo/mało - kwestia względna). Kupowałem szpej do swoich 3 rowerów i do sporadycznego serwisowania rowerów przyjaciół (robię to, tzn. śrubkuję przy "obcych" rowerach, hobbystycznie, a nie zarobkowo). Nie szukałem gdzie indziej, bo ofertę naprawdę ten sklep ma bardzo szeroką i zazwyczaj wszystko, czego potrzebowałem było na stanie lub na zamówienie z niewielkim czasem oczekiwania. Nie porównywałem cen konkurencji, gdyż liczyłem, że za chwilę uzbieram na rabat 12% i Cyklotur w moich oczach (i dla mojego portfela) takiej konkurencji mieć nie będzie (choć de facto i tak już nie miał, bo przecież tylko tam kupowałem, bez sprawdzania innych sklepów). A ogłoszona zmiana zasad (dziś już przez p. Igora nieco złagodzona), tzn. email z informacją o niej dotarł do mnie właśnie w chili, kiedy kilka dni wcześniej przekroczyłem próg do uzyskania 12% rabatu. Chyba zatem może być zrozumiałe moje wzburzenie - czekam na info: "kliencie, właśnie przyznaliśmy ci rabat 12%, dostaję maila, otwieram i czytam: "kliencie miałeś 9% ale teraz masz 7% itd...(reszta była dla mnie nieistotna). No to się 'z deczka' zagotowałem. I teraz już będę sądował rynek przed każdym zakupem. Najprawdopodobniej skutkiem tego kwoty wydawane przeze mnie w Cykloturze będą mniejsze, a to pociągnie za sobą kolejną obniżkę rabatu, a to z kolei znowu zmniejszy kwoty wydawane itd...
I ja to przerabiałem już kilkukrotnie :-) -- Zdraveite P |
|
Data: 2011-02-09 13:46:56 | |
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykl oturze | |
Dnia 09-02-2011 o 13:19:50 kml <flySteX@gaozefta.lp> napisał(a):
Ujmę to w ten sposób: lepiej nie dawać rabatów w ogóle niż je potem zabierać w kraju takim jak Polska. no tak, bo zaraz się ktoś odezwie ze złodzieje i do piekła z nimi ;) Poza tym to nie kojarzę mówienia o spisku - przecież to czysta kalkulacja jest :) w czyimś poście wgłąb wątku było ze "zachęcali rabatami ze świadomością że je obniżą", więc spisek jak nic. -- Z krainy sadow w dolinie Dunajca. Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/ oraz na zakupy: http://qsi-sport.pl Sledz postepy: http://sportypal.com/Workouts?user_id=80144 gg#1379297 Tlen: Cousie IRCNet: #rower #mtb nick: QSi |
|
Data: 2011-02-09 05:22:57 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 9 Lut, 13:46, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:
w czyim po cie wg b w tku by o ze "zach cali rabatami ze wiadomo ci e To nie ma nic wspólnego ze spiskiem - to jest po prostu rzeczowa próba oceny tego co się stało. Takie zagranie nie ma nic wspólnego ze spiskiem, to prostu byłoby brutalne zagranie na rynku, zresztą chyba nie jesteś dzieckiem i wiesz że różne formy promocji, pakiety lojalnościowe i dumping są obecne na rynku od wieków, służą przede wszystkim "zakorzenieniu" danej firmy, zyskaniu grona stałych klientów. Moje prawo jako klienta - do takiej oceny sytuacji, czuję się wyrolowany; bo zmieniono reguły w trakcie gry. IMO - to myślę, że wielkie rabaty dano lekką rączką w okresie niezłej prosperity sklepu i równie lekką rączką je zabrano jak już tak dobrze nie idzie. Poważny sklep - zwyczajnie tak nie robi, bo wie że wiarygodność w oczach klientów jest też sprawą istotną, dlatego nie daje aż tak wysokich rabatów jak 12%; osobiście prawdopodobnie długo tam nic nie kupię (a miałem rabat 6%, więc jeszcze tyle nie straciłem co ci co mieli po 9 i 12%) -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-09 14:56:04 | |
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykl oturze | |
Dnia 09-02-2011 o 14:22:57 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 9 Lut, 13:46, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote: spisek, zmowa, świadome działanie na szkodę czy jaktam zwał. pozatym ująłem to w żarcie. Moje prawo jako klienta - do takiej oceny sytuacji, czuję więc powinieneś się tak samo wyrolowanym czuć gdyby ci ten rabat przyznano mimo ze wcześniej miales nie mieć ;)
stopy procentowe NBP też się zmienia w zależności od koniunktury. Poważny sklep - zwyczajnie tak nie robi, bo wie że a co by było jakby rabaty dotyczyły jednorazowych zakupów? też by się larum podniosło. inaczej mówiąc każda zmiana na "nie lepsze" jest złą zmianą. -- Z krainy sadow w dolinie Dunajca. Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/ oraz na zakupy: http://qsi-sport.pl Sledz postepy: http://sportypal.com/Workouts?user_id=80144 gg#1379297 Tlen: Cousie IRCNet: #rower #mtb nick: QSi |
|
Data: 2011-02-09 08:48:05 | |
Autor: Michał Wolff | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
On 9 Lut, 14:56, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:
więc powinieneś się tak samo wyrolowanym czuć gdyby ci ten rabat przyznano Rabat sklep przyznaje by zyskać klienta, zabiera - żeby więcej zarobić. Dość proste. Odbieranie rabatów jest zagraniem ryzykownym i jak widać po lekkim złagodzeniu pierwotnych założeń - właściciel sklepu zdaje sobie z tego sprawę stopy procentowe NBP też się zmienia w zależności od koniunktury. I co ma piernik do wiatraka? Porównujesz finansową politykę państwa do polityki sklepu? Na stopy procentowe obywatel nie ma wpływu, natomiast na to gdzie będzie kupował części rowerowe owszem. Jak się poczuje oszukany - pójdzie do licznej konkurencji. a co by było jakby rabaty dotyczyły jednorazowych zakupów? też by się Jakich jednorazowych? Rabat dotyczy wydanych pieniędzy w sklepie, nie ma znaczenia czy jeden rower za 5tys, czy 50 przerzutek za 100zł. > inaczej mówiąc każda zmiana na "nie lepsze" jest złą zmianą. Oceniasz sprawę z punktu widzenia drugiej strony - czyli sprzedawcy. A interes sprzedawcy zawsze będzie sprzeczny z interesem kupującego. Nie oczekuj od ludzi za wiele - trudno, żeby się mieli cieszyć z powodu straty rabatów. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2011-02-09 13:50:07 | |
Autor: kml | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Użytkownik "Leszek 'QSi' Pasoń" <cousie@wywalspam.o2.pl> napisał w wiadomości Ujmę to w ten sposób: lepiej nie dawać rabatów w ogóle niż je potem zabierać w kraju takim jak Polska. Dla sklepu znacznie gorsza jest "otchłań zapomnienia" :) w czyimś poście wgłąb wątku było ze "zachęcali rabatami ze świadomością że je obniżą", więc spisek jak nic. A to przepraszam, widocznie filtr spiskowy akuratnie mi się włączył ;) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl 2011 |
|
Data: 2011-02-14 21:18:30 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze | |
Rabaty rabatami, ale jednocześnie, tylko już nieco bardziej po cichu, wzrósł znacznie (o 150zł) pułap wartości zamówienia kwalifikującego do darmowej wysyłki.
Chyba rzeczywiście z opłacalnością porządnie robionego biznesu dzieje się coraz gorzej. pozdr |