Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze

Data: 2011-02-08 00:42:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze
Rafał Wawrzycki, Mon, 07 Feb 2011 18:54:19 +0100, pl.rec.rowery:
Szanowny Kliencie,

Ja barddzo przepraszam, ale skoro sklep dał (w czyjejś ocenie) ciała, to
może po prostu trzeba zmienić sklep? Z własnego doświadczenia wiem, że z
małymi, dopiero zaczynającymi sklepami, dużo łatwiej się dogadać w kwestii
sprowadzenia sprzętu, nazwijmy go, "niestandardowego" co z rynkowymi (co by
nie mówić) gigantami, którzy idą na masówę. Mi się bardzo dobrze
współpracowało z rowerek.pl. Na stronie niby oferta biedna, ale mail do
właściciela wystarczył, żeby sprowadził sprzęt i mi go sprzedał, często po
cenie znacznie lepszej niż u konkurencji.

--
Pozdrowienia,

Zmiana (niezbyt szcz??liwa) rabatów w Cykloturze