Zmiana nr telefonu w Idea BAnku, GetinOnline, Openonline. - prosba o pomoc

Data: 2013-06-25 02:30:52
Autor: mrobak69
Zmiana nr telefonu w Idea BAnku, GetinOnline, Openonline. - prosba o pomoc
Moja sprawa wyglada następująco:

W Idea BAnku, GetinOnline, Openonline miałem zarejestrowany numer telefonu na który przychodziły hasła sms - niestety w zesżłym tygodniu Era (czyli teraz TMobile) wyłączyła mi ten numer - bo nie doładowywałem przez jakiś rok - numer jest juz nie do odzyskania - byłem w salonie.

jak moge zmienić teraz numer telefonu w bankach?

sam nie moge - bo żeby zmienić samemu muszę zatwierdzić kodem sms który przyszedłby na stary nieaktywny numer

jak to załatwić, żeby nie trzeba było drałowac do oddziału?

Data: 2013-06-25 21:52:01
Autor: RobertS
[...]

w GO i OO mogę Ci numer (dane) zmienić, do oddziału nie będziesz musiał iść (tam nawet tych kont nie widać), ale konieczne będzie podpisanie nowej karty informacyjnej czyli podasz mi dane, zrobię aktualizację, wyślę formularz i podpisany mi odeślesz

RobertS

Zmiana nr telefonu w Idea BAnku, GetinOnline, Openonline. - prosba o pomoc