Zmiana ofsetu felgi

Data: 2011-06-09 10:15:18
Autor: BUNIEK
Zmiana ofsetu felgi
Witam

Czy zmiana offsetu felgi, jest możliwa, Mam Corolle E12 wsadziłem 205/50R17 ale niestety felgi maja trochę za duży/maly offset w każdym razie za bardzo są wypchnięte na zewnątrz i jak się załaduje auto ludźmi 5 szt.
to potrafi zahaczyć o krawędź błotnika szkoda nowych opon. teraz pytanie czy można stoczyć felgę powiedzmy o 5 mm aby weszły głębiej czy ktoś to przerabiał.

Buniek

Data: 2011-06-09 10:32:34
Autor: PH
Zmiana ofsetu felgi

Użytkownik "BUNIEK" <mbuniek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ispvem$pik$1news.onet.pl...
[...]

czyli masz za mały offset. niestety z felgami nic nie poradzisz. możesz poszerzyć błotniki - użyj google

Data: 2011-06-09 10:48:30
Autor: BUNIEK
Zmiana ofsetu felgi
czyli masz za mały offset. niestety z felgami nic nie poradzisz. możesz poszerzyć błotniki - użyj google

Właśnie obawiam się ingerencji w felgi, igły może nie da ale to OZ wiec dobra jakość i ładne, na oponach profil 40 było ok ale taczka na 50 jest fajnie jeśli chodzi o komfort ale znowu nie można auta używać w 100% a to kombi używany rodzinnie.
Zawsze cos, może porostu trzeba będzie wymienić felgi.
Poszerzanie błotników odpada to rodzinne kombi i nie sprzedam potem tego, choć i tak 2003 i 250 kkm nie jest warte za wiele, ale dłubane będzie jeszcze mniej warte.

Buniek

Data: 2011-06-09 12:34:08
Autor: kamil
Zmiana ofsetu felgi
On 09/06/2011 09:48, BUNIEK wrote:
[...]

To używaj go jako rodzinne kombi, a nie dokładaj felgi od sportowego samochodu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-09 15:13:21
Autor: BUNIEK
Zmiana ofsetu felgi
[...]

W serii jest nudny, poza tym zaliczam w życiu to czego nie mogłem za młodu bo nie było kasy czyli personalizacja autka.

Buniek

Data: 2011-06-10 10:04:53
Autor: kamil
Zmiana ofsetu felgi
On 09/06/2011 14:13, BUNIEK wrote:
[...]

Bo to jest nudne auto, zakładając lateksowe wdzianko na 50-letnią ciocię Krystynę z nadwagą nie zrobisz z niej seksownej hostessy..

Zostaw ten wiejski tuning i odłóż na lepsze auto, albo wydaj na porzadny serwis..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-10 17:05:08
Autor: BUNIEK
Zmiana ofsetu felgi
[...]

Nudne jest ale nie musi, felgi, zaciski ham, ciemne szyby, i chce zalozyc dzienne ledy, ale to dlatego ze Corolla ma przypadłość do przepalania żarówek a szkoda jak się kupuje takie za 100 pln komplet, a dodatkowo nie bede sie musial szarpac z podswietlaniem zegarow.

Zostaw ten wiejski tuning i odłóż na lepsze auto, albo wydaj na porzadny serwis..
A co nie jest wiejskie, AMG, BRABUS, Abarth, MTM i kilka innych sorki ale za drogo.
Na interesujące mnie auto mnie nie stać, corolla ma u mnie dożywocie :)
Serwis tez jej potrzebny, będzie dofinansowana jeszcze przed wyjazdami wakacyjnymi, bo dużo km przez autkiem.

Buniek

Data: 2011-06-10 18:43:24
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Zmiana ofsetu felgi
Dnia 10.06.2011 BUNIEK <mbuniek@poczta.onet.pl> napisał/a:

Nudne jest ale nie musi,

Pomiedzy felga 14 a 17 calowa jest kilka rozmiarow posrednich. Z za
dużymi kołami jest jak z za duzymi prezerwatywami. Pierwsze chwile
autoprezentacji nie są warte późniejszych problemów. ;) Sprzedaj te koła, kup coś normalnego 15/16 cali.
felgi,

Dobrze dobrane są jak najbardziej OK. 17 cali do auta ~100 KM jest jak
kwiatek do kożucha
zaciski ham

Proponuje skupic sie na tym aby byly sprawne.
, ciemne szyby,

Jezeli tylko ktos lubi...
i chce zalozyc dzienne ledy, ale to dlatego ze Corolla ma przypadłość do przepalania żarówek a szkoda jak się kupuje takie za 100 pln komplet, a dodatkowo nie bede sie musial szarpac z podswietlaniem zegarow.

Mozna kupowac tansze zarowki niz 100 PLN/komplet i przejrzeć instalację
elektryczną. Zarowki z gatunku nienajdrozszych (H7) przepalaja mi się
mniej wiecej co 2-3 lata.
Zostaw ten wiejski tuning i odłóż na lepsze auto, albo wydaj na porzadny serwis..
A co nie jest wiejskie, AMG, BRABUS, Abarth, MTM i kilka innych sorki ale za drogo.

Po pierwsze - nie popadaj w skrajności. Tak jak miedzy 14 a 17 cali tak
miedzy Corolla E11(?) kombi a RS6 MTM jest kilka stanow posrednich. Po drugie nie nazywalbym Abartha (GP) drogim autem. 500 tez nie jest
droga, jest po prostu IMHO przeplacona. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-06-09 15:20:45
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Zmiana ofsetu felgi
On 2011-06-09 13:34, kamil wrote:
[...]

Kombi nie koniecznie oznacza rodzinne toczydło :-)

http://www.google.pl/search?q=bmw+m5+estate
http://www.google.pl/search?q=audi+rs6+avant

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-06-09 16:48:08
Autor: Przemysław Czaja
Zmiana ofsetu felgi

Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

[...]

Syrenki uczestniczyły w rajdzie MonteCarlo - to czyni je sportowymi bolidami?

;-)

Data: 2011-06-10 11:30:04
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Zmiana ofsetu felgi
On 2011-06-09 16:48, Przemysław Czaja wrote:

[...]

pomiędzy rodzinne toczydło a sportowy bolid istnieją pozycje pośrednie ;-) No i dostrzegam pewną dysproporcję pomiędzy 5L V10 a tym czymś co było w syrence ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-06-09 18:05:09
Autor: A.K.
Zmiana ofsetu felgi
Dnia Thu, 09 Jun 2011 15:20:45 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):

Kombi nie koniecznie oznacza rodzinne toczydło :-)

http://www.google.pl/search?q=bmw+m5+estate
http://www.google.pl/search?q=audi+rs6+avant

Pewnie :)
http://www.youtube.com/watch?v=kZHQUkGP3T8
http://www.youtube.com/watch?v=_9jVxGINHoY&feature=related

Kto co lubi. :)
;)

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-06-10 11:26:10
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Zmiana ofsetu felgi
On 2011-06-09 18:05, A.K. wrote:
[...]

Gust zostawiamy na boku bo o tym się nie dyskutuje :-)

Stawiam jabłka przeciwko gruszkom, że na torze będa wystarczająco szybkie :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-06-10 10:06:42
Autor: kamil
Zmiana ofsetu felgi
On 09/06/2011 14:20, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2011-06-09 13:34, kamil wrote:
[...]

Mnie tego mówić nie musisz, ale coś czuję, że ta korolka ma ze 100KM w porywach. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-09 13:06:50
Autor: PH
Zmiana ofsetu felgi

Użytkownik "BUNIEK" <mbuniek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:isq1cu$2cb$1news.onet.pl...
> [...]

Poszerzanie błotników odpada to rodzinne kombi i nie sprzedam potem tego, choć i tak 2003 i 250 kkm nie jest warte za wiele, ale dłubane będzie jeszcze mniej warte.

nie odrobiłeś zadania :(
błotniki możesz naciągnąć praktycznie bez ingerencji (na 100% bez szpachlowania, lakierowania itp)
trzeba tylko znaleźć magika który ma odpowiedni sprzęt

Data: 2011-06-09 15:15:27
Autor: BUNIEK
Zmiana ofsetu felgi
nie odrobiłeś zadania :(
błotniki możesz naciągnąć praktycznie bez ingerencji (na 100% bez szpachlowania, lakierowania itp)
trzeba tylko znaleźć magika który ma odpowiedni sprzęt

Nie sadziłem ze da rade to zrobić, bez ingerencji w lakier reperaturki szersze etc. zgłębię temat bardziej skoro jest taka możliwość.

Buniek

Data: 2011-06-10 10:49:00
Autor: LEPEK
Zmiana ofsetu felgi
W dniu 2011-06-09 15:15, BUNIEK pisze:

Nie sadziłem ze da rade to zrobić, bez ingerencji w lakier reperaturki
szersze etc. zgłębię temat bardziej skoro jest taka możliwość.

Nie wiem, jak się fachowo nazywa takie narzędzie, ale szukaj pod zaginarka nadkoli, zaginarka rantów błotników, poszerzanie błotników, rolowanie nadkoli itp.

<http://allegro.pl/zaginarka-blotnikow-poszerzanie-zaginanie-rantow-i1544202849.html>

<http://cordobaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=57453&sid=bd41e071926b87addffaeab30eed582b>

<http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=4&t=110291>

Podobno po podgrzaniu lakieru i działając z umiarem obejść się bez żadnego malowania.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-06-10 18:07:27
Autor: pablo eldiablo
Zmiana ofsetu felgi
LEPEK <nobody@nowhere.net> napisał(a):
> [...]

<http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=4&t=110291>

Podobno po podgrzaniu lakieru i działając z umiarem obejść się bez żadnego malowania.

Wez tylko poprawke na to, ze odginane/zaginane nadkola beda zdzewialy - wiem,
bo mialem samochod, w ktorym poprzedni wlasciciel sobie pozaginal...

Ja bym sobie darowal takie 'upiekszanie'...

--

Zmiana ofsetu felgi