Zmiana podpisanej umowy przed poczatkiem jej obowiazywania?

Data: 2009-12-31 12:00:47
Autor: Q
Zmiana podpisanej umowy przed poczatkiem jej obowiazywania?
Czy jest mozliwa zmiana podpisanej umowy
przed poczatkiem jej obowiazywania?

Stara umowa z plusem konczy mi sie jutro;
niestety pare dni temu podpisalem kolejna umowe,
z tym, ze dowiedzialem sie dzisiaj,
ze sprzedawca nie przedstawil mi pelnej oferty
(ukryl bardziej korzystna, salon plusa gdansk).

Czy moge zmienic oferte, ktora juz podpisalem
(ale ktora jeszcze nie obowiazuje)
na inna (bardziej korzystna dla mnie :)?

Data: 2009-12-31 13:02:27
Autor: Liwiusz
Q pisze:
[...]

   Za obopólną zgodą stron.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-31 13:07:34
Autor: Q
Zmiana podpisanej umowy przed poczatkiem jej obowiazywania?
  Za obopólną zgodą stron.

czyli sie moga zgodzic i moga nie zgodzic?
bo ja sie zgadzam na swoje warunki :)

Data: 2009-12-31 13:10:27
Autor: Liwiusz
Q pisze:
  Za obopólną zgodą stron.

czyli sie moga zgodzic i moga nie zgodzic?
bo ja sie zgadzam na swoje warunki :)

   Tak, oni muszą się zgodzić. Wyjątkiem jest umowa podpisana "poza lokalem", z której możesz zrezygnować w ciągu 10 dni.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-31 13:44:38
Autor: osiek
Liwiusz pisze:
Q pisze:
[...]

ale tylko jeśłi dotyczy to konsumenta czyli nie firm, działalności gospodarczej ;)

Data: 2010-01-01 09:47:15
Autor: Tomaszek
W dniu 2009-12-31 12:00, Q pisze:
Czy jest mozliwa zmiana podpisanej umowy
przed poczatkiem jej obowiazywania?

Minus musiałby się na takie coś zgodzić, co uważam za mało prawdopodobne.

[...]

Tym bardziej wątpię że się zgodzą.Wygląda to na celowe działanie co w przypadku tej firmy nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem.

Czy moge zmienic oferte, ktora juz podpisalem
(ale ktora jeszcze nie obowiazuje)
na inna (bardziej korzystna dla mnie :)?

No właśnie, jest bardziej korzystna dla Ciebie, ale dla nich nie, więc nie mają interesu, żeby się zgodzić. Ale spróbować zawsze możesz.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-01 15:04:36
Autor: ToMasz
Tomaszek pisze:
W dniu 2009-12-31 12:00, Q pisze:
[...]

Zacznij od sciemy: spróbuj najpierw zapytać czy moze jednak dało by sie
zapłacić 2 razy wiecej a dostac znacznie mniej. Jeśli powiedzą ze tak,
to zapytaj dlaczego tak, czy TAK działa zawsze. jesli potwierdzą, to
poskrob sie po czaszce i dopiero wtedy "wyskocz" z tą prawdziwą propozycją.
ToMasz

Zmiana podpisanej umowy przed poczatkiem jej obowiazywania?