Zmiana podpisanej umowy przed poczatkiem jej obowiazywania?

Data: 2010-01-01 09:47:15
Autor: Tomaszek
Zmiana podpisanej umowy przed poczatkiem jej obowiazywania?
W dniu 2009-12-31 12:00, Q pisze:
Czy jest mozliwa zmiana podpisanej umowy
przed poczatkiem jej obowiazywania?

Minus musiałby się na takie coś zgodzić, co uważam za mało prawdopodobne.

Stara umowa z plusem konczy mi sie jutro;
niestety pare dni temu podpisalem kolejna umowe,
z tym, ze dowiedzialem sie dzisiaj,
ze sprzedawca nie przedstawil mi pelnej oferty
(ukryl bardziej korzystna, salon plusa gdansk).

Tym bardziej wątpię że się zgodzą.Wygląda to na celowe działanie co w przypadku tej firmy nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem.

Czy moge zmienic oferte, ktora juz podpisalem
(ale ktora jeszcze nie obowiazuje)
na inna (bardziej korzystna dla mnie :)?

No właśnie, jest bardziej korzystna dla Ciebie, ale dla nich nie, więc nie mają interesu, żeby się zgodzić. Ale spróbować zawsze możesz.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-01 15:04:36
Autor: ToMasz
Tomaszek pisze:
W dniu 2009-12-31 12:00, Q pisze:
[...]

Zacznij od sciemy: spróbuj najpierw zapytać czy moze jednak dało by sie
zapłacić 2 razy wiecej a dostac znacznie mniej. Jeśli powiedzą ze tak,
to zapytaj dlaczego tak, czy TAK działa zawsze. jesli potwierdzą, to
poskrob sie po czaszce i dopiero wtedy "wyskocz" z tą prawdziwą propozycją.
ToMasz

Zmiana podpisanej umowy przed poczatkiem jej obowiazywania?