Zmiana % - rachunek TOP

Data: 2009-07-22 20:35:38
Autor: Valdi.Pavlack
Zmiana % - rachunek TOP
Dla egetinowców - 5,5%
Dla pozostałych klientów - 5%

Pozdrawiam.

Data: 2009-07-22 21:24:03
Autor: zlotowinfo
Zmiana % - rachunek TOP
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h47l1u$j8q$1news.interia.pl...
Dla egetinowców - 5,5%
Dla pozostałych klientów - 5%

a niech sobie zmieniają i tak eurobank lepszy
ze swoim dziennym naliczaniem i nawet system im od tego nie siada

Data: 2009-07-22 22:03:54
Autor: Lukasz W.
Zmiana % - rachunek TOP

Dla egetinowców - 5,5%
Dla pozostałych klientów - 5%

nazbierało sie już stadko klientów wiec można obniżac oprocentowanie na wzór mBanku

Data: 2009-07-22 23:23:40
Autor: Krzysztof
Zmiana % - rachunek TOP

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h47l1u$j8q$1news.interia.pl...
Dla egetinowców - 5,5%
Dla pozostałych klientów - 5%

Dla pozostalych juz jest od jakiegos czasu-5%. (netto ok 4%) nijak ma sie do 6.06% Eurobankowego. Sami sobie strzelili w stope przez likwidacje jednodniowej w wersji internetowej. Zalozone wczesniej 1-dniowki trzymam, nowej kasy juz ode mnie nie dostana.

Data: 2009-07-23 05:53:40
Autor: Bogdan
Zmiana % - rachunek TOP
Oprocentowanie  TOP   5,5%
Oprocentowanie  ROR  0,0 %

Data: 2009-07-23 10:15:57
Autor: Valdi.Pavlack
Zmiana % - rachunek TOP
"Bogdan" news:h48nf6$72$1nemesis.news.neostrada.pl

Oprocentowanie  TOP   5,5%
Oprocentowanie  ROR  0,0 %

Przykro. No nic poczekam jeszcze kilka miesięcy i chyba trzeba będzie im
rączką pomachać na pożegnanie.
Jak napisał jeden z poprzedników, zaczynają tam pod względem oprocentowania
depozytów/rachunków stosować politykę rodem z bankozaura.

Data: 2009-07-23 10:29:53
Autor: wiatrak
Zmiana % - rachunek TOP

Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h48nf6$72$1nemesis.news.neostrada.pl...
Oprocentowanie  TOP   5,5%
Oprocentowanie  ROR  0,0 %

To prawie żadna różnica, ale dla ścisłóści, na ROR mam w dalszym ciągu 1%.

wiatrak

Data: 2009-07-23 11:05:22
Autor: Valdi.Pavlack
Zmiana % - rachunek TOP
"wiatrak" news:h496s4$urn$1node2.news.atman.pl

To prawie żadna różnica, ale dla ścisłóści, na ROR mam w dalszym ciągu 1%.

U mnie to samo :) Więc kto kogo wpuszcza w malinki? :)

Data: 2009-07-23 10:16:23
Autor: Valdi.Pavlack
Zmiana % - rachunek TOP
"Krzysztof" news:h4800u$6g0$1news2.ipartners.pl

Dla pozostalych juz jest od jakiegos czasu-5%. (netto ok 4%) nijak ma sie
do
6.06% Eurobankowego.

Ciekawi mnie ile eurobank utrzyma taki % na RO.

Data: 2009-07-23 11:50:40
Autor: Bogdan
Zmiana % - rachunek TOP
Może dlatego mam na ROR w Getin
oprocentowanie w wysokości 0% ,
gdyż nie mam zadnych środków .

Data: 2009-07-23 11:55:06
Autor: Bogdan
Zmiana % - rachunek TOP
Jak BYK mam 0 %
na ROR

Data: 2009-07-23 12:37:36
Autor: Krzysztof
Zmiana % - rachunek TOP

"Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> wrote in message news:h49c6e$7rs$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak BYK mam 0 %
na ROR

ROR oprocentowany jest przedzialami, jak masz 0zl to pokazuje 0%, zerowe oprocentowanie do pewnej kwoty, kiedys mozna bylo znalezc to w serwisie, teraz nie potrafie, a moze zmienili zasady, bo getin zmienia rozne rzeczy czesto bez zadnej informacji.

Data: 2009-07-23 12:38:36
Autor: Valdi.Pavlack
Zmiana % - rachunek TOP
"Bogdan" news:h49c6e$7rs$1atlantis.news.neostrada.pl

Jak BYK mam 0 %
na ROR

A masz tam jakieś środki?

Zmiana % - rachunek TOP