Data: 2013-12-23 09:07:47 | |
Autor: PeJot | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
W dniu 2013-12-23 08:32, piecia aka dracorp pisze:
Witam Nie w tej sytuacji. OIDR chcesz dolny ci±g pogonić gór±. Na odwrócenie ci±gu bloczkiem zwykle jest zbyt mało miejsca. Rozwi±zaniem jest górny ci±g z grup MTB, np. jaka¶ starsza przerzutka obsługuj±ca 48 zębów, o ile da się efektywnie pogonić klamkomanetkami szosowymi. Po za tym nowa rama jest o około 3-4cm dłuższa a przez to muszę zmienić Jest taki patent na mocowanie licznika na kikucie rury sterowej, ale w tej chwili nie potrafię go znaleĽć. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-12-23 08:30:44 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
Dnia Mon, 23 Dec 2013 09:07:47 +0100, PeJot napisał(a):
Jest taki patent na mocowanie licznika na kikucie rury sterowej, ale wJest, teraz kojarzę. Można kupić dekielek ale nie pamiętam jak będzie on współpracował z licznikami. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-23 08:48:26 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
Dnia Mon, 23 Dec 2013 09:07:47 +0100, PeJot napisał(a):
Nie w tej sytuacji. OIDR chcesz dolny ciąg pogonić górą. Na odwróceniehttp://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=328&sid=1f7fc0569492507c3a2d5c60d0f9e13d -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-23 11:25:30 | |
Autor: PeJot | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
W dniu 2013-12-23 09:48, piecia aka dracorp pisze:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=328&sid=1f7fc0569492507c3a2d5c60d0f9e13d Na gołej ramie Scotta wygl±da to jako-tako, w realu przerzutka będzie niżej, st±d mniej miejsca na rolkę. A co do indeksu klamkomanetek szosowych i przerzutki MTB, proponowałbym po prostu zmierzyć uci±g linki w jednych i drugich klamkomanetkach. Przy pomiarach należy pamiętać o naci±gu linki, wystarczy swobodnie zwisaj±cy ciężarek ok. 0.5 kg. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-12-23 10:58:35 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
Dnia Mon, 23 Dec 2013 11:25:30 +0100, PeJot napisał(a):
Na gołej ramie Scotta wygląda to jako-tako, w realu przerzutka będzieSprawdzić mogę ale szosową mam 9rz a mtb 8rz. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-25 23:29:53 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:l9950r$onq$4dont-email.me... Sprawdzić mogę ale szosową mam 9rz a mtb 8rz. przerzutce przednią rzędowość tylnej niespecjalnie wzrusza. Z moich skromnych doświadczeń - potrójna manetka Sora całkiem przyjemnie działa z przerzutką przednią mtb Srama i korbą SLX z 2 rzędami, 38/26. Na 3 rzędy z przerzutką mtb klamkomanetki Shimano mają za mały uciąg - trzeba kombinować ze skokiem linki Campagnolo z microindeksem może da radę. pozdr |
|
Data: 2013-12-26 01:11:27 | |
Autor: PeJot | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
W dniu 2013-12-25 23:29, Wojtek Paszkowski pisze:
przerzutce przedni± rzędowo¶ć tylnej niespecjalnie wzrusza. Wzrusza o tyle, że modele 9 rzędowe w porównaniu do 8 maj± nieco mniejsz± szeroko¶ć klatki. St±d, do takiego nietypowego rozwi±zania szukałbym raczej jakiego¶ 8 rzędowego modelu, który powinien więcej "wybaczyć" przy regulacji, a w razie potrzeby można dogi±ć to i owo. Do koronek 52 zęby pasowałaby jaki¶ XT sprzed epoki microdrive, względnie XTR. O takiego leżaka magazynowego nietrudno, tyle że po tylu latach sprężyna powrotna może być już w kiepskim stanie. Aby sprawdzić słuszno¶ć koncepcji, można użyć jakiej¶ najtańszej TY-, natywnie obsługuj±cej 48 zębów. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-12-26 18:23:21 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
Dnia Thu, 26 Dec 2013 01:11:27 +0100, PeJot napisał(a):
Do koronek 52 zęby pasowałaby jakiś XT sprzed epoki microdrive,Chyba będę kupował jakąś dla trekinga. Ale kurde dlaczego shimano ma taki bajzel na swoich stronach? Co innego na Polskę co innego dla Europy. Niektóre strony 404. Masakra. A co miałeś na myśli pisząc o TY? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-26 18:41:59 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
Dnia Thu, 26 Dec 2013 18:23:21 +0000, piecia aka dracorp napisał(a):
Ale kurde dlaczego shimano maPewnie to wina zmiany sprzętu na 2014r. W Deore niby max tarcza w korbie ma mieć 41z. Masakra. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-26 20:04:32 | |
Autor: PeJot | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
W dniu 2013-12-26 19:23, piecia aka dracorp pisze:
A co miałe¶ na my¶li pisz±c o TY? Osprzęt najniższej klasy, OIMW *nie istnieje* na stronie Shimano. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-12-27 08:27:15 | |
Autor: PeJot | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
W dniu 2013-12-26 20:04, PeJot pisze:
W dniu 2013-12-26 19:23, piecia aka dracorp pisze: Na przykład http://www.probikes.pl/index.php?item=857 Kiedy¶ dla nauki zrobiłem sekcję zwłok takiego cuda oraz porównawczo jakiego¶ starego Alivio. Pod plastikami Alivio kryły się takie same bebechy jak w Shimano TY/TZ. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-12-27 07:46:29 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
Dnia Thu, 26 Dec 2013 20:04:32 +0100, PeJot napisał(a):
Osprzęt najniższej klasy, OIMW *nie istnieje* na stronie Shimano.Na stronie Shimano dużo rzeczy już nie istnieje. Wczoraj szukałem jakiś info o przerzutkach FD-T* ale nic się nie doszukałem. Teraz do trekinga jest ta sama grupa co w góralu? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-28 03:51:57 | |
Autor: tadeklodz | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
W dniu pi±tek, 27 grudnia 2013 08:46:29 UTC+1 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
Dnia Thu, 26 Dec 2013 20:04:32 +0100, PeJot napisał(a): do trekinga jest XT 48/36/26 bodajże. Jeżdżę na takiej jest b. dobrze uważam nawet że lepiej chodzi niż XTR w góralu |
|
Data: 2013-12-26 18:07:25 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
Dnia Wed, 25 Dec 2013 23:29:53 +0100, Wojtek Paszkowski napisał(a):
Campagnolo z microindeksem moĹĽe da radÄ™.To w sumie dobrze. Bo akurat mam CampÄ™. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-23 09:10:49 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
I jeszcze to: http://www.velonews.pl/newsy/sprzet/1629 cokolwiek to jest.
-- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-12-23 12:33:50 | |
Autor: Ignac | |
Zmiana ramy i pewne komplikacje. | |
W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2013 10:10:49 UTC+1 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
I jeszcze to: Ci proponuję,przytrzymuje pancerz albo od góry ,albo od dołu,wiercisz dwa otworki,nitujesz i po problemie: http://e-bmx.pl/opis/4332504/opor-pancerza-alu.html |
|