Data: 2015-07-05 19:31:05 | |
Autor: Mateusz NSR | |
Zmiana silnika z 4t na 2t | |
Witam co trzeba zmienić żeby do Romet z50 z silnikiem 139fmb 50cc wsadzić silnik d50b0? I jaki koszt tego? Pozdrawiam
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2015-07-05 22:57:36 | |
Autor: Arni | |
Zmiana silnika z 4t na 2t | |
W dniu 05.07.2015 o 21:31, Mateusz NSR pisze:
Witam co trzeba zmienić żeby do Romet z50 z silnikiem 139fmb 50cc a obejrzałeś sobie w ogóle te silniki? Widzisz różnice? -- Arni SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj. Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu. Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle. Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ |
|
Data: 2015-07-06 12:48:47 | |
Autor: Tmek | |
Zmiana silnika z 4t na 2t | |
W dniu 2015-07-05 o 21:31, Mateusz NSR pisze:
Witam co trzeba zmienić żeby do Romet z50 z silnikiem 139fmb 50cc O ile oba wystepowaly w wersji 2t i 4t to mozna przyjac ze mocowanie maja podobne. Wiec pozostaje to czym sie rozni. Silnik z osprzetem, czyli gaznik, moze airbox, wydech, linki, roznice w elektryce - conajmniej inny modul, przerobka innych roznic w elektryce, moga byc linki innej dlugosci, kwestia oleju do paliwa, czy jest oddzielny zbiornik pompka (elektryczna mechaniczna) czy mieszanie w baku, moze inne dzwignie. Poza tym inne pierdoly ktorych z poczatku nie widac a pozniej wychodza i zabieraja najwiecej czasu w takim rzezbieniu. Najprosciej jakbys mial calosc w wersji 2t i drugi 4t. Wtedy mozna to pozamieniac w sensownym czasie i kosztach. Tmek |
|
Data: 2015-07-06 20:42:15 | |
Autor: Arni | |
Zmiana silnika z 4t na 2t | |
W dniu 06.07.2015 o 12:48, Tmek pisze:
W dniu 2015-07-05 o 21:31, Mateusz NSR pisze: obejrzyj fotki tych silników, dużo ich jest. Jeden ma cylinder poziomy drugi pionowy. ale to jest do przejścia, trochę cięcia i spawania ramy. Tylko że jeden jest chłodzony powietrzem a drugi wodą. Kolejne ciecie i spawanie pod chłodnice i resztę układu. Dalej sie już nie zagłębiałem, nie ma to sensu -- Arni SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj. Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu. Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle. Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ |
|