Zmiana sim w E71 = dodanie punktow dostepu

Data: 2012-08-14 11:58:06
Autor: Q
Zmiana sim w E71 = dodanie punktow dostepu
Jak usunac punkty dostepu (access points) INTERNET i WAP
z Nokii E71 (symbian), tak zeby nie pojawialy sie przy zmianie sim?

Kasuje w E71 punkty dostepu INTERNET oraz WAP.
Zmieniam karte sim na Aero2 i git - zaden "Access Point" sie nie dodaje.
Zmieniam teraz karte sim na Play i dupa - znowu mam punkty
INTERNET i WAP.

Data: 2012-08-14 06:38:41
Autor: Pszemol
"Q" <no@spam.org> wrote in message news:k0d7gm$3fa$1node1.news.atman.pl...
[...]

A nie możesz zostawić obu zestawów punktów dostępów
i tylko ustawić który ma wyższy priorytet?
Tak mogę zrobić u siebie w XpressMusic 5630 na os-ie S60.

Zmiana sim w E71 = dodanie punktow dostepu