Zmiana sposobu jazdy?

Data: 2018-03-12 10:11:44
Autor: Bolko
Zmiana sposobu jazdy?
W dniu poniedziałek, 12 marca 2018 17:51:19 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2018-03-12 o 17:23, Bolko pisze:

> Kupiłem mazde 6 1,8 120KM LPG rocznik 2002.
> --
> Czyli trzeba silnik kręcić wyżej że poczuć te dodatkowe KM i Nm?

Trzeba porównywać pojazdy w porównywalnym stanie technicznym.
Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach tego 16 letniego zabytka czy
liczysz że będzie ono takie jak w nowym aucie?
Sprawdź też czy na benzynie nie będzie znacznie lepiej.

Zamieniłem niedawno Lanosa, silnik 1,4l 75KM waga poniżej tony
na Saaba, 2l, 150KM, waga 1,5 tony. Lepiej przyspiesza Saab
ale ruszyć z miejsca łatwiej było Lanosem. :(

Pozdrawiam

oba auta z tego samego okresu a nawet lepiej bo mazda ma przejechane 120 kkm a seat coś koło 200kkm :)
próbowałem na benzynie, żona zresztą też (na autostradzie).
oboje mamy te same odczucia

Data: 2018-03-13 01:37:00
Autor: RadoslawF
Zmiana sposobu jazdy?
W dniu 2018-03-12 o 18:11, Bolko pisze:

[...]

Czyli kupiłeś pojazd nie do końca sprawny.
Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach.
Jak będzie dobre to sprawdzaj komputery i czujniki,
z czegoś ten brak mocy się bierze.

Pozdrawiam

Zmiana sposobu jazdy?