Zmiana stawki VAT, kto zatrzymuje różnicę

Data: 2011-12-20 20:38:12
Autor: Szymon
Zmiana stawki VAT, kto zatrzymuje różnicę
Witam,
dostałem pismo od dewelopera, w którym informuje mnie, ze ma indywidualną interpretację MF w sprawie opodatkowania wyłącznego miejsca postojowego. W związku z tym dostałem fakturę korygującą, gdzie cena brutto jest bez zmian, zmniejsza się tylko o kilka tysięcy złotych VAT (zmiana stawki z 22% na 7%). Więc dla mnie różnicy nie ma. Deweloper powołuje się na definicję ceny z ustawy o cenach. Może tak faktycznie jest, a może nie. Ktoś coś doradzi? choćby gdzie szukać...
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2011-12-20 23:24:21
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Szymon" <szymon2@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcqrnk$h1f$1inews.gazeta.pl...
[...]

a co jest w umowie? ceny netto do których doliczony zostanie vat zgodnie z obowiązującymi stawkami? czy ceny brutto?

Zmiana stawki VAT, kto zatrzymuje różnicę