Zmiana strategii

Data: 2009-11-09 11:40:38
Autor: Jerzy Olszewski
Zmiana strategii
Do tej pory PO miała realne sukcesy. Teraz będzie większy nacisk na atrakcyjność medialną :))))

-- -Cytat-- -
„Wprost” dotarł do wewnętrznego dokumentu Platformy, który opisuje cele zespołu medialnego PO zwanego „gwardią Schetyny”. Wynika z niego, że Platforma jest w stanie kampanii wyborczej a zespół ma wymyślać posłom szlagworty, pisać „przekazy dnia” i analizować uchwalane ustawy… pod kątem ich atrakcyjności medialnej.
-- -Koniec-- -

Do boju !

Data: 2009-11-09 12:43:29
Autor: XXL
Zmiana strategii
A co na to partia najbardziej zbliżona programowo do UPR czyli PIS ???
A właściwie jej przegrany wódz J.Kaczyński i resztówka PIS-u, która została z
lat świetności 2005-2007?
Nie udało się zbudować wspólnie z o.Rydzykiem i jego hufcami moherowych
beretów IV RP i co teraz zaoferować społeczeństwu?

Sondaże nie kłamią i pokazują dobitnie - PIS poniżej 20% poparcia i bez szans
na powrót do władzy.  Na szczęście  :-)

Data: 2009-11-09 16:08:35
Autor: Jerzy Olszewski
Zmiana strategii
  XXL pisze:
[...]

wystarczyło by dobre zwierciadło.

Sondaże nie kłamią i pokazują dobitnie - PIS poniżej 20% poparcia i bez szans
na powrót do władzy.  Na szczęście  :-)

Cieszę się Twoją radością

Data: 2009-11-09 12:46:23
Autor: Duch
Zmiana strategii
"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:hd8rnn$3qp$1atlantis.news.neostrada.pl...

Bo ta partia to balon,
pokolorowany na zewnatrz ale pusty w srodku,
ktorego przed przebiciem chroni pancerzyk medialny...

Duch

Data: 2009-11-09 13:06:00
Autor: kigam
Zmiana strategii

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości
[...]

Daj spokój Jerzy, a co to pis, sld, kld, ud, pzpr, bush, clinton i ich
partie, robespierre, neron, aleksander wielki itd to nie uprawiali pijaru.

Data: 2009-11-09 13:21:40
Autor: Jerzy Olszewski
Zmiana strategii
kigam pisze:

Do boju !

Daj spokój Jerzy, a co to pis, sld, kld, ud, pzpr, bush, clinton i ich
partie, robespierre, neron, aleksander wielki itd to nie uprawiali pijaru.

Oczywiście , że tak. Chodzi tylko o proporcje. Jak świat staje się zbyt wirtualny, to o wiele łatwiej o błędy (np. inwestycyjne). Informacja to podstawa. Przykładowo w piątek w pierwszej godzinie handlu PGE-PDA system był tak przegrzany , że chyba gubił paczki danych i na moim NOL3 widziałem zafałszowany obraz rynku. Przez to nie zdążyłem anulować zlecenia kupna z limitem 26.00 (a chciałem je wycofać i dać niższy limit, by kupić taniej, ale widziałem ceny po ok 26.15 tymczasem moje zlecenie weszło ok. godz 10.15'42 właśnie po 26.00, a takiej ceny na swoim monitorze nie widziałem ani przez chwilę).

Miałem fałszywy obraz sytuacji i mogłem zapłacić za to słono. Musimy dbać o jak najlepszą jakość informacji, bo to główne narzędzie z jakim mamy do czynienia.

Data: 2009-11-09 13:55:25
Autor: totus
Zmiana strategii
Jerzy Olszewski wrote:

kigam pisze:

[...]

I ten zafałszowany obraz rzeczywistości, który opisujesz był spowodowany nieproporcjonalnie dużym PR PO? Twoje dbanie o jakość informacji sprowadza się do cytowania dziennikarzy czyli pracy innych. Cytujesz ze źródeł ogólnie dostępnych. Każdy może to sobie przeczytać lub usłyszeć czy zobaczyć. Jedyne co robisz to dokonujesz wyboru cytowanych wiadomości. Czyli co robisz? Cenzurujesz strumień informacji. Przekonanie, że tego rodzaju postawy, jak Twoja, przyczyniają się do wzrostu poparcia dla PiS jest błędna. Takie działanie przypomina wielu to co przeżyli i do czego nie tęsknią. Natarczywość w tym działaniu dopełnia dzieła. Ponieważ nie jesteś jedyny w tej postawie efekt jest taki jak wcześniej pisałem. PO może nasrać na głowy wyborców i przyklepać a i tak wygra z PiS istotną przewagą. Mocno działasz na wzrost i utrzymania poparcia dla PO. Ale to mnie cieszy. Dla mnie nie są ważne metody tylko skutki. Przyjęta przez Ciebie metoda jest nowatorska ale skuteczna.

Data: 2009-11-09 14:20:36
Autor: viper
Zmiana strategii
[...]

z tego co wiem, są jakieś odgórne wytyczne które mają byc odpowiedzią na piarowskie sukcesy platformersów... pomijając już rzesze takich społeczników jak Jerzy którzy mają stanowic coś w rodzaju piątej kolumny he he to zauważ jak w TVP1 zaczyna byc lansowana Rzeczpospolita... od kilku tygodni nie było wydania dziennika w którym różne Gmyzy nie wyjeżdżałyby ze swoimi obiektywnymi dociekaniami... oczywiście efekt będzie taki jak piszesz, ale do małych główek pewne rzeczy nie docierają...

Data: 2009-11-09 15:40:38
Autor: Jerzy Olszewski
Zmiana strategii
totus pisze:
[...]

I to ma według Ciebie dobrze świadczyć o tych co "srają" na głowy, tych, którzy dają sobie "nasrać" na ten organ  czy źle o PIS ?

Skoro moja metoda jest skuteczna i cieszy Cię, to w czym problem ?

Data: 2009-11-09 16:22:03
Autor: totus
Zmiana strategii
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
[...]

Ja nie widzę żadnego problemu. Zgłaszałem kiedyś jakieś obiekcje w stosunku do Twoich działań? To co napisałem nie ma ambicji świadczyć o niczym. Do dawania świadectwa są inne instytucje. Ja opisałem jak widzę tą sytuację. Znów zmanipulowałeś moją wypowiedz. Nie pisałem, że PO sra na głowy wyborców tylko, ze może to zrobić bez szkody dla wyników wyborów. I powtórzę. Nie pisałem, że ktoś sra na czyjąś głowę i nie pisałem, że ktoś daje sobie srać na głowę. To jest kolejny już raz gdzie zgrabnie dyskutujesz sam ze sobą. Najpierw wymyślisz fakty a potem bohatersko je zwalczasz. I to co robisz to nie świadczy źle o PiS tylko świadczy źle o Tobie.

Data: 2009-11-09 16:35:00
Autor: Jerzy Olszewski
Zmiana strategii
totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Jeżeli twierdzisz, że wyborcy PO , to grupa, która Twoim zdaniem, będzie głosowała na tą partię niezależnie od tego, co ona zrobi, to znaczy , że postrzegasz tą grupę jak stado kretynów. Ja nie mam aż tak surowej oceny tych ludzi. Po prostu pomylili się. Daj im szansę na poprawę.

Data: 2009-11-09 16:51:01
Autor: totus
Zmiana strategii
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

Tak zrozumiałeś to co napisałem? To dobrze. Propaguj ten pogląd szeroko. Twój sukces jest pewien. Robisz świetną robotę i widzę, że Cię to kręci. Ważne by robić coś z pasja wtedy efekty są największe. Patrze z podziwem na Twoje zaangażowanie.

Data: 2009-11-09 13:12:17
Autor: skippy
Zmiana strategii

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hd8rnn$3qp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie chciało mi sie robic, ani nikomu innemu, takiej samej wrzutki z info dot. innej znanej partii i nie zrobię.
Cieszmy się więc w spokoju z wykładni dawanej w PO.
Bądzmy obiektywni w gomułkowskich prasówkach.
:)

Zmiana strategii