Zmiana tablic.

Data: 2011-04-11 10:03:19
Autor: WW
Zmiana tablic.
Witam

P. Kaczyński i inni zapomnieli, jak jeszcze nie tak dawno w Polsce ściagnieto setki tablic i zniszczono kilkadziesiąt pomników bez zgody rodzin i potomków tych, którym były poświęcone.

Dlaczego wtedy nie mówili o braku szacunku, o poniżeniu, itd. ?
Gdzie byli on i inni "obrońcy tablicy" ?.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-11 10:25:30
Autor: Tomek
Zmiana tablic.

[...]

Podaj jakieś przykłady.
Generalnie porozprawiano się z pomnikami poświeconymi "wyzwolicielom". Tablice były bezosobowe.
Jedyny przypadek, kiedy to usunięto pomnik konkrentych ofiar, jaki znam, miał miejsce w Tallinie.
Tomek

Data: 2011-04-11 10:38:00
Autor: boukun
Zmiana tablic.

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4da2bb16$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tylko, że potomkowie tych "wyzwolicieli" rządzą od 1944 niepodzielnie do dziś...
Reszta to szopka dla motłochu...

W Polsce rewolucji żadnej nie było...

boukun

Data: 2011-04-11 14:14:13
Autor: Azsxse
Zmiana tablic.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:inuckl$gk1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dziwne, że Rosjanie tak długo zwlekali z podmiana tablic. Gdyby jakcyś łachmaniarze wmurowali mi tablicę w scianę mojego budynku poszczułabym ich psiakiem co juz niejednemu pory powurywał i tyle by ich było. Mój kamień i nikt mi tu nie będzie wmurowywać tablic, że jestem jakims ludobójca bo mój pradziadek ustrzelił z fliny psa sąsiada.

AAA

Zmiana tablic.