Zmiana taryfikatora. Po co?

Data: 2011-12-08 20:19:52
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Zmiana taryfikatora. Po co?
Data: 2011-12-08 20:25:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 2011-12-08 20:19, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://moto.onet.pl/1653898,1,latwiej-o-punkty-za-kolkiem,artykul.html?node=2

Akurat punkty za jazdę z komórką przy uchu mnie cieszą. Nic mnie tak nie wkurza, jak paniusie w SUVach, tracące kontakt z rzeczywistością przez durny telefon.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-08 20:28:59
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 20:19, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://moto.onet.pl/1653898,1,latwiej-o-punkty-za-kolkiem,artykul.html?node=2

Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty zaszczypały ;-)

--
Paweł

Data: 2011-12-08 19:47:44
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin DoQ
Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty
zaszczypały ;-)

Powinni mu zlicytować jego AMG!!!1 Piratowi jednemu!!!!1jeden

Data: 2011-12-08 21:00:38
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 20:47, to pisze:
Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty
zaszczypały ;-)
Powinni mu zlicytować jego AMG!!!1 Piratowi jednemu!!!!1jeden

Po co, wystarczy mandat :)
Jak nawywijam to 1kPLN mnie jednak zaboli, ten sam tysiak za to samo wywijanie megrimsowi wyleci nogawką przez dziurę w kieszeni, nawet go nie zauważy :P

--
Paweł

Data: 2011-12-08 20:05:24
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin DoQ
Po co, wystarczy mandat :)
Jak nawywijam to 1kPLN mnie jednak zaboli, ten sam tysiak za to samo
wywijanie megrimsowi wyleci nogawką przez dziurę w kieszeni, nawet go
nie zauwaĹźy :P

To prawda, megrimsowi powinni do każdego mandatu dopisywać trzy zera!

Data: 2011-12-08 20:37:42
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
To prawda, megrimsowi powinni do każdego mandatu dopisywać trzy zera!

Udowodnij ;)

Udowodnij, że nie! PMS-owi trolle już dawno orzekli, że taka jest właściwa kolejność dowodzenia.

Data: 2011-12-08 21:19:33
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 21:05, to pisze:
To prawda, megrimsowi powinni do każdego mandatu dopisywać trzy zera!

Wystarczy jedno, w niektórych krajach stosują kary stopniowane wg. zarobków ale raczej nikt z nich nie emigruje z tego powodu.

--
Paweł

Data: 2011-12-08 20:27:39
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin DoQ
To prawda, megrimsowi powinni do każdego mandatu dopisywać trzy zera!

Wystarczy jedno

Nie bądź taki pobłażliwy dla pirata megrimsa! PMS-owi trolle już dawno orzekli, że powinien oddać prawo jazdy i przesiąść się na Ligiera!

Data: 2011-12-08 21:28:59
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 21:27, to pisze:

Nie bądź taki pobłażliwy dla pirata megrimsa! PMS-owi trolle już dawno
orzekli, że powinien oddać prawo jazdy i przesiąść się na Ligiera!

Megrims to powinien drezyną zap***lać z przesiadką w Łodzi Fabrycznej!

--
Paweł

Data: 2011-12-08 13:06:02
Autor: Alex81
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 8 Gru, 21:28, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

> orzekli, że powinien oddać prawo jazdy i przesiąść się na Ligiera!

Megrims to powinien drezyną zap***lać z przesiadką w Łodzi Fabrycznej!

Lzesz trollu, nie ma juz Lodzi Fabrycznej :P

--
pzdr
Alex

Data: 2011-12-08 22:26:57
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 22:06, Alex81 pisze:
[...]

Splugawiłeś moją wypowiedź!
PLĄK!!

--
Paweł

Data: 2011-12-08 13:31:27
Autor: Alex81
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 8 Gru, 22:26, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> Lzesz trollu, nie ma juz Lodzi Fabrycznej :P

Splugawiłeś moją wypowiedź!
PLĄK!!

Bez warninga? Myslalem ze to tutaj taka tradycja.

Nowa.
Swiecka.
Niemalze jak w epickim ponadczasowym "Misiu".

--
pzdr
Alex

Data: 2011-12-08 22:43:29
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 22:31, Alex81 pisze:
On 8 Gru, 22:26, DoQ<pawel....@gmail.com>  wrote:
Splugawiłeś moją wypowiedź!
PLĄK!!
Bez warninga? Myslalem ze to tutaj taka tradycja.

Masz szczenscie że nie umiem skąfigurować KillFile!

Niemalze jak w epickim ponadczasowym "Misiu".

Miś, a co to takiego???

--
Paweł

Data: 2011-12-08 13:50:10
Autor: Alex81
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 8 Gru, 22:43, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> Niemalze jak w epickim ponadczasowym "Misiu".
Miś, a co to takiego???
Jest to niezwykle arcydzielo, pokazujace, poprzez przenosnie czasow
poznego gierkokatowicyzmu (niestety, wyznawcy prowieslawia - tak jak i
jakies 30 milionow potencjalnych protestantow - zostali w rzeczonym
utworze pominieci), uniwersalne realia zycia mieszkancow tego narodu,
od czasow prehistorycznych po odlegla przyszlosc. Mis jest i bedzie,
ponadczasowy. Co prawda na miare "ich", tam wtedy, mozliwosci - ale
zawsze!

--
pzdr
Alex

Data: 2011-12-08 22:52:31
Autor: Artur Maśląg
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 2011-12-08 22:50, Alex81 pisze:
[...]

Podoba mi się ta interpretacja :)

Data: 2011-12-08 22:58:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 2011-12-08 22:43, DoQ pisze:
[...]

Miś, miś... ŚWIŃSKA RURA a nie miś!

Data: 2011-12-08 22:28:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 2011-12-08 22:26, DoQ pisze:
[...]

PLAK, pisze się PLAK! To taka seria dziadowskich kosmetyków do dup... tfu! deski!

Data: 2011-12-08 21:31:32
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
PLAK, pisze się PLAK! To taka seria dziadowskich kosmetyków do dup...
tfu! deski!

PLĄK WARNINK!!!1jeden

Data: 2011-12-08 22:33:45
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
PLAK, pisze się PLAK! To taka seria dziadowskich kosmetyków do dup...
tfu! deski!

PLAK na tfą deskę sedesową!!!!111

--
Paweł

Data: 2011-12-08 22:38:47
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 12/08/2011 10:33 PM, DoQ wrote:
PLAK, pisze się PLAK! To taka seria dziadowskich kosmetyków do dup...
tfu! deski!

PLAK na tfą deskę sedesową!!!!111

Cieszy mnie, że coraz więcej ludzi na PMS ma dystans
do siebie i innych

Data: 2011-12-08 22:42:02
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 22:38, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
PLAK na tfą deskę sedesową!!!!111
Cieszy mnie, że coraz więcej ludzi na PMS ma dystans
do siebie i innych

Mnie też cieszy ta loża szyderców :)

--
Paweł

Data: 2011-12-08 22:57:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 2011-12-08 22:42, DoQ pisze:
W dniu 08-12-2011 22:38, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
PLAK na tfą deskę sedesową!!!!111
Cieszy mnie, że coraz więcej ludzi na PMS ma dystans
do siebie i innych

Mnie też cieszy ta loża szyderców :)

Spierdalaj!

--
Wujek Staszek
Mistrz Ciętej Riposty

Data: 2011-12-08 23:04:53
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
Mnie też cieszy ta loża szyderców :)
Spierdalaj!

O żesz ty chuju...

--
Paweł

Data: 2011-12-08 23:08:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 2011-12-08 23:04, DoQ pisze:
Mnie też cieszy ta loża szyderców :)
Spierdalaj!

O żesz ty chuju...

Liwko! To Ty? :>

Data: 2011-12-08 23:15:02
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
O żesz ty chuju...
Liwko! To Ty? :>

Zgadłeś batonie :D

--
Paweł

Data: 2011-12-08 23:09:53
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Zmiana taryfikatora. Po co?

Data: 2011-12-08 23:47:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zmiana taryfikatora. Po co?
Hello DoQ,

Spierdalaj!
O żesz ty chuju...

O, kurwa! Co tu się dzieje?

--
Best regards,

Data: 2011-12-08 23:55:03
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
Spierdalaj!
O żesz ty chuju...
O, kurwa! Co tu się dzieje?

Skoro już będziemy razem podróżowali, to może by się pan przedstawił??

--
Paweł

Data: 2011-12-08 23:00:27
Autor: Grejon
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 2011-12-08 22:06, Alex81 pisze:
[...]

Ty to masz jakieś skojarzenia dziwne. Skąd ci się Lodzia wzięła? :P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-08 14:07:04
Autor: Alex81
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 8 Gru, 23:00, Grejon <grejo...@gmail.com> wrote:
> Lzesz trollu, nie ma juz Lodzi Fabrycznej :P
Ty to masz jakieś skojarzenia dziwne. Skąd ci się Lodzia wzięła? :P

To przeciez oczywiste skad Lodzia sie wziela,
Prosto z Fabrycznej sie wytrzasnela.
Szedlem raz sobie tamtedy piechota,
Ta wyskoczyla z jakas ochota.
Dlugo zas wtedy myslec nie chcialem,
Z Lodzi - z Fabrycznej - wnet skorzystalem.

(Czestochowa jak cholera, ale pozno juz :P)

--
pzdr
Alex

Data: 2011-12-08 20:33:18
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin DoQ
Megrims to powinien drezyną zap***lać z przesiadką w Łodzi Fabrycznej!

Albo Komarem!

Data: 2011-12-08 21:34:46
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 21:33, to pisze:
Megrims to powinien drezyną zap***lać z przesiadką w Łodzi Fabrycznej!
Albo Komarem!

Za duża odpowiedzialność, komar skręca więc znowu móglły skręcić nie w tę stronę!!1

--
Paweł

Data: 2011-12-08 20:40:31
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin DoQ
Za duża odpowiedzialność, komar skręca więc znowu móglły skręcić nie w
tę stronę!!1

Przyspawać kierownicę i po problemie. Na wszystko znajdzie się kreatywna metoda!

Data: 2011-12-09 09:27:35
Autor: Jarek Andrzejewski
Zmiana taryfikatora. Po co?
On Thu, 08 Dec 2011 21:28:59 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

[...]

Nieśmiało zauważę, że może być z tym problem
http://d.polskatimes.pl/k/r/9/b0/5c/4ead851f1169a_p.jpg

Data: 2011-12-08 21:38:28
Autor: kogutek
Zmiana taryfikatora. Po co?
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Jak nawywijam to 1kPLN mnie jednak zaboli, ten sam tysiak za to samo wywijanie megrimsowi wyleci nogawką przez dziurę w kieszeni, nawet go nie zauważy :P

Ale punkty zauważy. I może o to chodzi. Z tym że jak nazbiera i odda PJ to mu
tylko dobrze zrobią. Pisał że nic nie robi tylko jeździ i śpi 4 godziny na
dobę. Biedaczysko nie wie że wyścigu o bycie najbogatszym na cmentarzu nie
wygra. Bo wygrał go łódzki fabrykant na końcu XIX albo początku XX wieku. --

Data: 2011-12-08 22:39:26
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 12/08/2011 10:38 PM, kogutek wrote:
[...]

Po 1. to ja chcę być najbiedniejszy na cmentarzu, a po drugie, to
mam ZERO punktów :D

Data: 2011-12-08 21:51:59
Autor: kogutek
Zmiana taryfikatora. Po co?
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):

> [...]
> wygra. Bo wygrał go łódzki fabrykant na końcu XIX albo początku XX wieku.

Po 1. to ja chcę być najbiedniejszy na cmentarzu, a po drugie, to
I po to śpisz 4 godziny na dobę? Sam pisałeś. Też mam zero punktów. Z` tym że
ja farta nie mam i jak bym coś odwalił to zaraz by się niebieski spod ziemi
wynurzył, nawet jak by tam był metr betonu. A że nie jestem patriotom i nie
chcę dawać dobrowolnych datków to nauczyłem się tak jeździć żeby nie płacić
mandatów i łapać punkty. Ty na razie masz farta. Po wypadku jaki spowodowałeś
to widać.  --

Data: 2011-12-08 21:20:59
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 12/08/2011 08:47 PM, to wrote:
begin DoQ

Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty
zaszczypały ;-)

Powinni mu zlicytować jego AMG!!!1 Piratowi jednemu!!!!1jeden

Przecież czas głupkowania w c63 się zakończył 29 września.
I AMG zlicytowane dawno temu. Więc o co chodzi.

Data: 2011-12-08 20:38:15
Autor: to
Zmiana taryfikatora. Po co?
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Przecież czas głupkowania w c63 się zakończył 29 września. I AMG
zlicytowane dawno temu. Więc o co chodzi.

Sorry, nie nadążam. :>

Data: 2011-12-08 21:16:35
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 12/08/2011 08:28 PM, DoQ wrote:
[...]

same straty panie.... same straty... bieda...

Data: 2011-12-08 21:21:34
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 21:16, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
Powinni w końcu liczyć wg. rocznych zarobków, żeby i ciebie mandaty
zaszczypały ;-)
same straty panie.... same straty... bieda...

Ta, bieda lokal socjalny i V12biturbo w leasingu...

--
Paweł

Data: 2011-12-08 21:22:40
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Zmiana taryfikatora. Po co?
On 12/08/2011 09:21 PM, DoQ wrote:
[...]

Ale wiesz ile ludzi musiałem zwolnić z roboty?

Data: 2011-12-08 21:26:09
Autor: DoQ
Zmiana taryfikatora. Po co?
W dniu 08-12-2011 21:22, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

Ta, bieda lokal socjalny i V12biturbo w leasingu...
Ale wiesz ile ludzi musiałem zwolnić z roboty?

Domyślam się, propozycja nie do odrzucenia - za porozumieniem albo z paragrafu ?

--
Paweł

Zmiana taryfikatora. Po co?