Zmiana taryfy z blueconnect starter na taktak

Data: 2010-07-06 04:03:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Zmiana taryfy z blueconnect starter na taktak
w Orange mogę sobie dowolnie zmieniać taryfę z orangego
na ofange free na kartę

*101*10# i mam orange go
*101*40# i mam orange free na kartę

czy w erze jest podobnie?
tzn. czy można ekspresowym kodem, zleceniem w BOK
wysłaniem sms-a na wskazany nr lub w inny sposób
zamienić "internetowy prepaid" na "zwykły prepaid"?

Data: 2010-07-06 04:16:19
Autor: Piotr M
Dnia 06-07-2010 o 04:03:12 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>  napisał(a):\

zamienić "internetowy prepaid" na "zwykły prepaid"?

A co to znaczy?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-06 04:46:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
napisał(a):\

> zamienić "internetowy prepaid" na "zwykły prepaid"?

A co to znaczy?

prepaid "internetowy" = ze zoptymalizowana cena internetu (np. orange free)
prepaid "zwykły" = = ze zoptymalizowana cena rozmów głosowych (np. orange go)

Data: 2010-07-06 05:14:26
Autor: Piotr M
Dnia 06-07-2010 o 04:46:39 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>  napisał(a):

> [...]

prepaid "zwykły" = = ze zoptymalizowana cena rozmów głosowych (np.  orange go)

To ja przepraszam Ciebie i Wszystkich, ja jestem do tyłu.

Data: 2010-07-06 17:10:42
Autor: J.F.
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000001c3.4c328ee0newsgate.onet.pl...
tzn. czy można ekspresowym kodem, zleceniem w BOK
wysłaniem sms-a na wskazany nr lub w inny sposób
zamienić "internetowy prepaid" na "zwykły prepaid"?

Jesli ci wystarczy "100MB a moze wiecej" plus inne wady, to chwilowo nawet nie ma takiej potrzeby: zamawiasz pakiecik do zwyklego TakTaka:
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/blueconnect_max

I wstrzymujesz kiedy chcesz.

Tylko nie pomyl z innymi ofertami blueconnect.

J.

Data: 2010-07-06 18:24:58
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zmiana taryfy z blueconnect starter na taktak
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w chwilowo nawet nie ma takiej potrzeby:

a jeśli skorzystam z promocji banku inteligo i dostane
ten promocyjny zestaw blueconnect to uda mi się go
zamienić na normalnego taktaka ze stanem konta 25zł?

Data: 2010-07-06 19:37:59
Autor: SDD

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000225.4c3358danewsgate.onet.pl...

a jeśli skorzystam z promocji banku inteligo i dostane
ten promocyjny zestaw blueconnect to uda mi się go
zamienić na normalnego taktaka ze stanem konta 25zł?

Nie.

Pozdrawiam
SDD

Zmiana taryfy z blueconnect starter na taktak