Zmiana taryfy z blueconnect starter na taktak

Data: 2010-07-06 04:16:19
Autor: Piotr M
Zmiana taryfy z blueconnect starter na taktak
Dnia 06-07-2010 o 04:03:12 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>  napisał(a):\

zamienić "internetowy prepaid" na "zwykły prepaid"?

A co to znaczy?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-06 04:46:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
napisał(a):\

> zamienić "internetowy prepaid" na "zwykły prepaid"?

A co to znaczy?

prepaid "internetowy" = ze zoptymalizowana cena internetu (np. orange free)
prepaid "zwykły" = = ze zoptymalizowana cena rozmów głosowych (np. orange go)

Data: 2010-07-06 05:14:26
Autor: Piotr M
Dnia 06-07-2010 o 04:46:39 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>  napisał(a):

> [...]

prepaid "zwykły" = = ze zoptymalizowana cena rozmów głosowych (np.  orange go)

To ja przepraszam Ciebie i Wszystkich, ja jestem do tyłu.