Data: 2009-03-03 23:29:44 | |
Autor: Spider A.J. | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
"koosior" <koosior.SKASUJ@gazeta.pl> wrote Słyszałem ze tylko po zamianie przedniej zębatki następuje przekłamanie W przypadku zmiany kazdej zebatki nic sie nie zmieni. :-) -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) RF900RS2 ps.: pisze o Jawie 350 TS a Ty? |
|
Data: 2009-03-04 00:26:09 | |
Autor: Sir Piernik | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
Spider A.J. pisze:
....>8 > W przypadku zmiany kazdej zebatki nic sie nie zmieni. No, jesli tak mowisz to pewnie wiesz! W przeciwnym przypadku pewnie wogole bys nie pisal w tym watku... Pelen szacunek! Dla tych ktorzy "zatrzymali sie" na slimaku w przednim kole (pelna klasyka!!) Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2009-03-04 00:46:32 | |
Autor: Spider A.J. | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
"Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote [...] Za bardzo ukrylem ironie? -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) RF900RS2 |
|
Data: 2009-03-04 07:46:10 | |
Autor: Sqeeb | |
Zmiana tylnej zębatki a pr ędkosc? | |
On Wed, 4 Mar 2009 00:46:32 +0100
"Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> wrote: Za bardzo ukrylem ironie? Najwyraźniej ;-) A co do wątkodawcy: prędkość się MUSI zmienić bo takie sa prawa fizyki. Prędkość maksymalna na każdym biegu spadnie, ale za to przyspieszenie pojdzie w góre ;-) A jakie to będą wartości - to już trzeba liczyć. -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-03-04 11:20:04 | |
Autor: Spider A.J. | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
"Sqeeb" <sqeeb@internet.community> wrote Za bardzo ukrylem ironie? Najwyraźniej ;-) Musze ps.:'y wstawiac jednak przed sigiem albo robic odnosnik w formie gwiazdki * -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) RF900RS2 |
|
Data: 2009-03-04 14:40:51 | |
Autor: Jacot | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
Sqeeb <sqeeb@internet.community> wrote:
A co do wątkodawcy: prędkość się MUSI zmienić Z tem, ze nie w kazdym przypadku na pewno;) (Fizyka bynajmniej ni jest temu przeciwna;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ |
|
Data: 2009-03-04 18:44:22 | |
Autor: Sir Piernik | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
Jacot pisze:
....>8 > Z tem, ze nie w kazdym przypadku na pewno;) > (Fizyka bynajmniej ni jest temu przeciwna;) No i potwierdza to rowniez praktyka. MZ po zmianie zebatki na mniejsza (zdawcza) teoretycznie powinna jechac wolniej. A jechala znaaaacznie szybciej! Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2009-03-05 22:29:28 | |
Autor: zbigi | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
Sir Piernik napisał(a):
Jacot pisze:Podobnie jak Jawa 50 :) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-03-05 22:13:33 | |
Autor: Jasio | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:gopg7o$414$1news.onet.pl... Sir Piernik napisał(a): Ergo: demoludów fizyka nie tyka. I dlatego z fakju nie należy wywalać etz i jaw. (: -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. |
|
Data: 2009-03-06 07:54:33 | |
Autor: zbigi | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
Jasio napisał(a):
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:gopg7o$414$1news.onet.pl... Heh... Caly ten system dzialal wbrew prawom natury ;) I dlatego z fakju nie należy wywalać etz i jaw. (: Absolutnie! -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-03-06 12:38:26 | |
Autor: Jacot | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:
Jasio napisał(a): Pozwole sobie sie nie zgodzic z oboma Panami. Kwestie systemu omine jednakowoz w kwestii motorow... fizyka jest wszedzie tylko w zyciu realnym przewaznie jest tak, ze sie naklada na siebie kilka prostych jej regul a efekt jest niejako wypadkowy. Jak swiat swiatem zas, niezaleznie od tzw, systemu czu sutroju, przelozenia dobieralo sie indywidualnie dla jezdzca i maszyny i to mniej wiecej na tej zasadzie, ze od przelozenia przy ktorym predkosc maksymalna na biegu bezposrednim przestawala rosnac odstepowalo sie na krok wstecz i to bylo optimum. Przy wspolczesnych motocyklach "przewatowanych" sadze ze mozna by czynic podobnie, tyle ze te 'predkosci probkowania' beda dosc duze... -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ |
|
Data: 2009-03-07 08:41:02 | |
Autor: Jasio | |
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc? | |
Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości news:rd22r49s9m1tgr00n0k3r0hfmasm1r6orr4ax.com... zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote: Zgadzasz się czy nie zgadzasz, ale za "sutrój" czyli stado sutków masz u mnie złotą czcionkę. (: Ale fakt faktem, że samo zmienianie wielkości zębatek, według obecnych uproszczonych reguł, to dwa nastawienia - na "prędkość max" i "do stuntu". I stety czy niestety nikt tego nie liczy indywidualnie. -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|