Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?

Data: 2009-03-03 23:29:44
Autor: Spider A.J.
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?

"koosior" <koosior.SKASUJ@gazeta.pl> wrote
Słyszałem ze tylko po zamianie przedniej zębatki następuje przekłamanie
prędkosci a przy tylnej nie . Czy to prawda?

W przypadku zmiany kazdej zebatki nic sie nie zmieni.
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

ps.: pisze o Jawie 350 TS a Ty?

Data: 2009-03-04 00:26:09
Autor: Sir Piernik
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?
Spider A.J. pisze:
....>8
> W przypadku zmiany kazdej zebatki nic sie nie zmieni.

No, jesli tak mowisz to pewnie wiesz!
W przeciwnym przypadku pewnie wogole bys nie pisal w tym watku...
Pelen szacunek! Dla tych ktorzy "zatrzymali sie" na slimaku w przednim kole (pelna klasyka!!)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-03-04 00:46:32
Autor: Spider A.J.
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?

"Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote

[...]

Za bardzo ukrylem ironie?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-04 07:46:10
Autor: Sqeeb
Zmiana tylnej zębatki a pr ędkosc?
On Wed, 4 Mar 2009 00:46:32 +0100
"Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> wrote:

Za bardzo ukrylem ironie?

Najwyraźniej ;-)

A co do wątkodawcy: prędkość się MUSI zmienić
bo takie sa prawa fizyki. Prędkość maksymalna
na każdym biegu spadnie, ale za to przyspieszenie
pojdzie w góre ;-)

A jakie to będą wartości - to już trzeba liczyć.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-04 11:20:04
Autor: Spider A.J.
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?

"Sqeeb" <sqeeb@internet.community> wrote

Za bardzo ukrylem ironie?

Najwyraźniej ;-)

Musze ps.:'y wstawiac jednak przed sigiem
albo robic odnosnik w formie gwiazdki *

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-04 14:40:51
Autor: Jacot
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?
Sqeeb <sqeeb@internet.community> wrote:

A co do wątkodawcy: prędkość się MUSI zmienić
bo takie sa prawa fizyki. Prędkość maksymalna
na każdym biegu spadnie ...

Z tem, ze nie w kazdym przypadku na pewno;)
(Fizyka bynajmniej ni jest temu przeciwna;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-04 18:44:22
Autor: Sir Piernik
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?
Jacot pisze:
....>8
> Z tem, ze nie w kazdym przypadku na pewno;)
> (Fizyka bynajmniej ni jest temu przeciwna;)

No i potwierdza to rowniez praktyka. MZ po zmianie zebatki na mniejsza (zdawcza) teoretycznie powinna jechac wolniej. A jechala znaaaacznie szybciej!

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-03-05 22:29:28
Autor: zbigi
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?
Sir Piernik napisał(a):
Jacot pisze:
...>8
> [...]

No i potwierdza to rowniez praktyka. MZ po zmianie zebatki na mniejsza (zdawcza) teoretycznie powinna jechac wolniej. A jechala znaaaacznie szybciej!

Podobnie jak Jawa 50 :)

Data: 2009-03-05 22:13:33
Autor: Jasio
Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?

Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:gopg7o$414$1news.onet.pl...
Sir Piernik napisał(a):
Jacot pisze:
...>8
> [...]

No i potwierdza to rowniez praktyka. MZ po zmianie zebatki na mniejsza (zdawcza) teoretycznie powinna jechac wolniej. A jechala znaaaacznie szybciej!

Ergo: demoludów fizyka nie tyka.
I dlatego z fakju nie należy wywalać etz i jaw. (:

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-06 07:54:33
Autor: zbigi
Jasio napisał(a):
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:gopg7o$414$1news.onet.pl...
Sir Piernik napisał(a):
Jacot pisze:
...>8
> [...]

No i potwierdza to rowniez praktyka. MZ po zmianie zebatki na mniejsza (zdawcza) teoretycznie powinna jechac wolniej. A jechala znaaaacznie szybciej!

Heh... Caly ten system dzialal wbrew prawom natury ;)

I dlatego z fakju nie należy wywalać etz i jaw. (:

Absolutnie!

Data: 2009-03-06 12:38:26
Autor: Jacot
zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

Jasio napisał(a):
Ergo: demoludów fizyka nie tyka.

Heh... Caly ten system dzialal wbrew prawom natury ;)

Pozwole sobie sie nie zgodzic z oboma Panami. Kwestie systemu omine jednakowoz w kwestii motorow... fizyka jest
wszedzie tylko w zyciu realnym przewaznie jest tak, ze sie naklada na
siebie kilka prostych jej regul a efekt jest niejako wypadkowy.
Jak swiat swiatem zas, niezaleznie od tzw, systemu czu sutroju,
przelozenia dobieralo sie indywidualnie dla jezdzca i maszyny i to
mniej wiecej na tej zasadzie, ze od przelozenia przy ktorym predkosc
maksymalna na biegu bezposrednim przestawala rosnac odstepowalo sie na
krok wstecz i to bylo optimum. Przy wspolczesnych motocyklach
"przewatowanych" sadze ze mozna by czynic podobnie, tyle ze te
'predkosci probkowania' beda dosc duze...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-07 08:41:02
Autor: Jasio

Jasio napisał(a):
[...]

Zgadzasz się czy nie zgadzasz, ale za "sutrój" czyli stado sutków masz u mnie złotą czcionkę. (:

Ale fakt faktem, że samo zmienianie wielkości zębatek, według obecnych uproszczonych reguł, to dwa nastawienia - na "prędkość max" i "do stuntu". I stety czy niestety nikt tego nie liczy indywidualnie.

--
Jasio
vfr vx etz

Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?