Zmiana w TOOiPR oraz Regulaminach Rachunków Bank u SMART od 11.12.2014

Data: 2014-12-13 00:25:09
Autor: Krystek
Zmiana w TOOiPR oraz Regulaminach Rachunków Bank u SMART od 11.12.2014
Takie tam...

=
Informujemy, że z dniem 12 grudnia 2014r. zmianie ulegnie „Tabela Oprocentowania, Opłat i Prowizji Rachunków w Banku SMART”, „Regulamin Rachunków Bankowych oferowanych Klientom indywidualnym przez Bank SMART” oraz „Regulamin kart płatniczych wydawanych Klientom indywidualnym przez Bank SMART”.

Główne zmiany dotyczą likwidacji ograniczenia darmowych wypłat z bankomatów od 01.01.2015 r. W ten sposób klienci mogą dalej wypłacać pieniądze bez ograniczeń i za darmo z dowolnego bankomatu w Polsce i zagranicą.

Dodatkowo bank wprowadzi od 13.02.2015 r. dla obecnych klientów nowy sposób wyznaczania oprocentowania na koncie SMART Procent oraz SMART Biznes Procent. O ile nie zostanie ogłoszone wcześniej oprocentowanie specjalne dla tego konta, bank będzie wyznaczał je na podstawie obiektywnego wskaźnika WIBOR 3M raz w miesiącu.

Szczegółowa lista zmian znajduje się poniżej.

Zmiany w „Tabeli Oprocentowania, Opłat i Prowizji Rachunków w Banku SMART” dotyczą:

> [...]
>   Wprowadzenia stawki specjalnej oprocentowania rachunku oszczędnościowego SMART Procent oraz SMART Biznes Procent dla klientów otwierających konto od 12.12.2014r.
>   Zmiany oprocentowania rachunków oszczędnościowych SMART Procent oraz SMART Biznes Procent dla klientów, którzy otworzyli konto do 11.12.2014r. Zmiany obowiązują od dnia 13.02.2014r.,
>   Prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznych realizowanych kartami debetowymi w walucie innej niż EUR (uwzględnianej w kwocie transakcji).

Zmiany w „Regulaminie Rachunków Bankowych oferowanych Klientom indywidualnym przez Bank SMART” dotyczą:

>   Zawierania umów za pośrednictwem Upoważnionego Przedstawiciela Banku,
>   Sposobu przekazywania Numeru NIK,
>   Promocyjnego oprocentowania Rachunków,
>    Wyznaczania oprocentowania Rachunków według stopy zmiennej opartej o stawkę WIBOR/WIBID,
>   Terminu rozpatrywania reklamacji w sprawach szczególnie trudnych.

Zmiany w „Regulaminie kart płatniczych wydawanych Klientom indywidualnym przez Bank SMART” dotyczą:

>   Sposobu rozliczania Transakcji, prowizji i opłat wyrażonych w walucie EUR oraz Transakcji wykonanych za granicą wyrażonych w walucie EUR,
>   Sposobu rozliczania Transakcji, prowizji i opłat wyrażonych w walucie innej niż EUR oraz Transakcji wykonanych za granicą wyrażonych w walucie innej niż EUR,
>   Terminu rozpatrywania reklamacji w sprawach szczególnie trudnych.

Zmienione dokumenty dostępne są na stronie www.banksmart.pl począwszy od dnia 11.12.2014r.

W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod jednym z numerów: +48 22 438 41 41 bądź 801-800-188.

Z poważaniem,

Zespół Banku SMART

Data: 2014-12-13 01:29:58
Autor: wiatrak
> [...]

oraz SMART Biznes Procent dla klientów, którzy otworzyli konto do
11.12.2014r. Zmiany obowiązują od dnia 13.02.2014r.,

Czyli dalej 4 % do 12 lutego?
Bo w TOiP łaskawie piszą ile będzie, ale nie ma aktualnego oprocentowania.
Amatorszczyzna.

Data: 2014-12-13 09:58:00
Autor: Piotr
Zmiana w TOOiPR oraz Regulaminach Rachunkw Banku SMART od 11.12.2014
W dniu 2014-12-13 01:29, wiatrak pisze:

Czyli dalej 4 % do 12 lutego?
Bo w TOiP askawie pisz ile bdzie, ale nie ma aktualnego oprocentowania.

W aplikacji mobilnej dalej pokazuje 4%, wic chyba do 12 lutego stare oprocentowanie zostaje.

pozdrawiam

Data: 2014-12-13 08:32:07
Autor: wiatrak
Zmiana w TOOiPR oraz Regulaminach Rachunków B anku SMART od 11.12.2014
W dniu 2014-12-13 00:25, Krystek pisze:
Takie tam...

=
Informujemy, że z dniem 12 grudnia 2014r. zmianie ulegnie „Tabela................

Dlaczego dowiaduję się o tym na p.b.b? Ja żadnego maila nie dostałem.

Data: 2014-12-13 08:34:00
Autor: Kamil Joca
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> writes:

[...]

Sprawdź spam or sth.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-13 09:14:25
Autor: wiatrak
Zmiana w TOOiPR oraz Regulaminach Rachunków B anku SMART od 11.12.2014

Dlaczego dowiaduję się o tym na p.b.b? Ja żadnego maila nie dostałem.
Sprawdź spam

Nie ma. Dziwne, bo wyciągi przychodzą.

Data: 2014-12-13 09:22:00
Autor: Kamil Joca
Zmiana w TOOiPR oraz Regulaminach Rachunkw Banku SMART od 11.12.2014
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> writes:

Dlaczego dowiaduj si o tym na p.b.b? Ja adnego maila nie dostaem.
Sprawd spam

Nie ma. Dziwne, bo wycigi przychodz.

To przylazo z innego adresu (wiem, bo mi si na filtry nie zaapao)
KJ