Zmiana warty

Data: 2009-04-26 23:44:14
Autor: ra9om1ak
Zmiana warty
Z przykroscia oznajmiam to, co kazdy widzi. Skonczyla sie era Detroit Pistons, chociaz rozklad nastapil juz duzo wczesniej. Tak beznadziejnych Pistonsow nie widzialem nigdy.

Widze tutaj pewna analogie, ale wtedy inny ludzik z nr 23 biegal po boisku.

ps. Mam nadzieje, ze tradycje Bad Boys zostana zachowane i nie zobacze w kostiumie Pistons nastepnego Granta Hilla. Coz, zostaje kibicowanie Rakietom - z powodu Artesta i polamanego Mutombo.

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

Data: 2009-04-26 23:47:52
Autor: ra9om1ak
Zmiana warty
ra9om1ak wrote:
Z przykroscia oznajmiam to, co kazdy widzi. Skonczyla sie era Detroit
Pistons, chociaz rozklad nastapil juz duzo wczesniej. Tak
beznadziejnych Pistonsow nie widzialem nigdy.

Cos jeszcze, bo nie wytrzymalem ;] Wallace powinien dostac w ryj za cala serie - zero zaangazowania, co wlasnie bylo widac przy wsadzie LBJ. Stal sobie obok jak jelen z oczami blagajacymi o litosc. To ten sam Wallace...? ;/

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4025 (20090421) __________

Data: 2009-04-30 22:38:08
Autor: wiLQ
Zmiana warty
ra9om1ak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Cos jeszcze, bo nie wytrzymalem ;] Wallace powinien dostac w ryj za cala serie - zero zaangazowania,

Poczekaj, az wyladuje w przyszlym sezonie w Spurs ;-)

co wlasnie bylo widac przy wsadzie LBJ. Stal sobie obok jak jelen z oczami blagajacymi o litosc. To ten sam Wallace...? ;/

Ten sam... ot z czasow Blazers, a nie wczesnych Pistons ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-27 00:11:34
Autor: sooobi
Zmiana warty
On 26 Kwi, 23:44, "ra9om1ak" <ra9om...@gazeta.pl.WYTNIJ.TO> wrote:
Z przykroscia oznajmiam to, co kazdy widzi. Skonczyla sie era Detroit
Pistons, chociaz rozklad nastapil juz duzo wczesniej. Tak beznadziejnych
Pistonsow nie widzialem nigdy.

To gratulacje ze zdecydowales sie ich ogladac. Ja nawet nie ogladalem
recapow z tej serii.
To bylo wiecej niz pewne ze sheed ma ta serie w dupie i chce jak
najszybciej jechac na wakacje.

pzdr

Data: 2009-04-27 00:47:12
Autor: L'e-szczur
Zmiana warty
On 27 Kwi, 09:11, soo...@gmail.com wrote:
> [...]

recapow z tej serii.
To bylo wiecej niz pewne ze sheed ma ta serie w dupie i chce jak

Yup. Zdecydowanie lepiej jest ogladac serie Bulls-Celtics.
Wczoraj po raz pierwszy widzialem jak sedziowie odwolali bardzo
powazna decyzje, ktora mialaby pewnie negatywny wplyw na wynik meczu.
Po starciu pod koszem gdy Big Baby sieknal Millera przez leb bez
specjalnych skurpulow - Miller lekko sie wkurzyl, ustawil mlodego do
pionu sedziowie najpierw dali technika, flagrant foul i ejection
Millerowi, ale po powtorce zajscia zmienili decyzje na tylko
techniczny.
IMO gdyby Brad wylecial to Bull przegraliby ten mecz.

BTW - widzieliscie jak fantastycznie Hinrich kryje Pierce'a 1-on-1?
IMO chlopak wykonal potezna robote w obronie i gdyby nie bledy
defensywne Thomasa i Salmonsa w koncowce to nie potrzebna bylaby
dogrywka.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-27 00:52:35
Autor: sooobi
Zmiana warty
BTW - widzieliscie jak fantastycznie Hinrich kryje Pierce'a 1-on-1?

A widziales jak Pierce w tej serii gra slabo 1on1?

pzdr

Data: 2009-04-27 01:03:52
Autor: L'e-szczur
Zmiana warty
On 27 Kwi, 09:52, soo...@gmail.com wrote:
> BTW - widzieliscie jak fantastycznie Hinrich kryje Pierce'a 1-on-1?

A widziales jak Pierce w tej serii gra slabo 1on1?

Widzialem. Tak samo jak widzialem jak trafia gdy nie jest dobrze
kryty. Dlatego kudos dla Hinricha za dobra robote.
A 1 on 1 najlepiej graja Rondel i Rose. Przeciwko sobie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-27 10:16:21
Autor: Hubertus Blues
Zmiana warty
L'e-szczur pisze:
[...]

A czy to nie Salmons zablokował ostatnią trójkę PP?
Wychodzi na zero?

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-04-27 10:14:27
Autor: Hubertus Blues
Zmiana warty
sooobi@gmail.com pisze:
[...]

Powinni tego zabronić!
Można przegrać do zera, można. Ale do jasnej ciasnej nie tak. Toż Pistons podłożyli się na dzień przed pierwszym gwizdkiem pierwszego meczu. To zakrawa na kpinę.
Na miejscu kibiców z Detroit strzeliłbym sobie w web z łuku. Albo wybatożył (prawie) całą tę zgraję.
Jak oni sobie wyobrażają przyszły sezon? Wyprzedaż czas zacząć!

Data: 2009-04-27 01:19:03
Autor: L'e-szczur
Zmiana warty
On 27 Kwi, 10:14, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> [...]

meczu. To zakrawa na kpinę.
Na miejscu kibiców z Detroit strzeliłbym sobie w web z łuku. Albo
wybatożył (prawie) cał± tę zgraję.
Jak oni sobie wyobrażaj± przyszły sezon? Wyprzedaż czas zacz±ć!

O rany, ale nie mozna patrzec na to az tak jednostronnie. Pistons nie
mieli zadnego interesu w tych playoffs. Zero. Sukcesem bylo, ze w
ogole do nich awansowali. Trudno zatem ich winic za to, ze nie mieli
serca do gry, skoro czesto go nie mieli nawet grajac o znacznie
wieksza stawke.
No i o jakiej wyprzedazy mowisz? Konkretnie jaki bedzie rynek na RIPa
i Prince'a z ich konktraktami?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-27 10:31:02
Autor: Hubertus Blues
Zmiana warty
L'e-szczur pisze:
[...]

No wiesz? Tacy Jazz też za dużych szans nie maj± niestety. Pewnie głęboko w głowach siedzi im to jak słabo graj± na wyjazdach i jak lepsi Lakers od nich bez w±tpienia s±. Ale nawet w pierwszym meczu co nieco pokazali.

No i o jakiej wyprzedazy mowisz? Konkretnie jaki bedzie rynek na RIPa
i Prince'a z ich konktraktami?

To nie jest tylko problem GM-a. Zawodnicy powinni mieć też z tym problem.

Data: 2009-04-27 01:20:06
Autor: sooobi
Zmiana warty
soo...@gmail.com pisze:

> [...]
> recapow z tej serii.
> To bylo wiecej niz pewne ze sheed ma ta serie w dupie i chce jak

A jak zabronisz grac zawodnikowi na pol gwizkda?

Jak oni sobie wyobrażaj± przyszły sezon? Wyprzedaż czas zacz±ć!

Jak to jak? Bez sheeda, bez ivera, bez Prince'a. Zostanie Hamilton
ktory walczyl.

pzdr

Data: 2009-04-27 01:25:12
Autor: L'e-szczur
Zmiana warty
On 27 Kwi, 10:20, soo...@gmail.com wrote:
> Jak oni sobie wyobrażaj± przyszły sezon? Wyprzedaż czas zacz±ć!

Jak to jak? Bez sheeda, bez ivera, bez Prince'a. Zostanie Hamilton
ktory walczyl.

Bez Prince'a? A to jest ktos chetny na 23M$ Taya?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-27 01:26:46
Autor: sooobi
Zmiana warty
On 27 Kwi, 10:25, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Jak to jak? Bez sheeda, bez ivera, bez Prince'a. Zostanie Hamilton
> ktory walczyl.

Bez Prince'a? A to jest ktos chetny na 23M$ Taya?

Podobno Raptors

pzdr

Data: 2009-04-27 10:31:37
Autor: s
Zmiana warty
Bez Prince'a? A to jest ktos chetny na 23M$ Taya?

Ktokolwiek, kto ma na liscie plac krotszy kontrakt, kompletnie przestrzelony i kto chce powalczyc, a nie tylko oszczedzac.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-27 10:32:09
Autor: Hubertus Blues
Zmiana warty
sooobi@gmail.com pisze:

[...]

W kadrze zespołu jest 12 zawodników, tak? Skoro mecze i tak sa w plecy to kto mówi, że s5 ma byc zawsze taka sama?

Data: 2009-04-27 01:36:04
Autor: sooobi
Zmiana warty
On 27 Kwi, 10:32, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> A jak zabronisz grac zawodnikowi na pol gwizkda?

W kadrze zespołu jest 12 zawodników, tak? Skoro mecze i tak sa w plecy
to kto mówi, że s5 ma byc zawsze taka sama?

No to niech posadza sheeda, dla niego to nawet chyba lepiej:)

pzdr

Data: 2009-04-27 10:40:20
Autor: s
Zmiana warty
W kadrze zespołu jest 12 zawodników, tak? Skoro mecze i tak sa w plecy
to kto mówi, że s5 ma byc zawsze taka sama?

No to niech posadza sheeda, dla niego to nawet chyba lepiej:)

.... co jest o tyle dziwne, ze on nadal walczy o kontrakt w trudnych czasach.

Data: 2009-04-30 00:42:28
Autor: wiLQ
Zmiana warty
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W kadrze zespołu jest 12 zawodników, tak? Skoro mecze i tak sa w plecy
> to kto mówi, że s5 ma byc zawsze taka sama?

No to niech posadza sheeda, dla niego to nawet chyba lepiej:)

Okazuje, ze prosil Pistons o buy-out... i go nie dostal....

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-30 00:43:59
Autor: wiLQ
Zmiana warty
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Powinni tego zabronić!

A jak zabronisz grac zawodnikowi na pol gwizkda?

"Grajac na pol gwizda dostaniesz polowe pensji"?
Moim zdaniem lepsze pytanie brzmi jak to oceniac? ;-)
"Grales dzisiaj slabo, ale jeszcze na 5/8 gwizdka"? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 23:19:02
Autor: sooobi
Zmiana warty
On 30 Kwi, 00:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A jak zabronisz grac zawodnikowi na pol gwizkda?

"Grajac na pol gwizda dostaniesz polowe pensji"?

taaa  juz to widze

pzdr

Data: 2009-04-30 22:34:28
Autor: wiLQ
Zmiana warty
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> "Grajac na pol gwizda dostaniesz polowe pensji"?

taaa  juz to widze

Hej, nie napisalem, ze to ma jakiekolwiek szanse realizacji, ale skoro
padl taki hipotetyczny temat to dlaczego nie mialoby to zadzialac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-04 08:58:04
Autor: s
Zmiana warty
Hej, nie napisalem, ze to ma jakiekolwiek szanse realizacji, ale skoro
padl taki hipotetyczny temat to dlaczego nie mialoby to zadzialac?

Sek w tym, ze gra na pol gwizdka rzadko warta jest polowy pensji.
BTW - ponad 100 nowych postow z dlugiego weekendu? Co to, lalo u Was, czy jak???

Data: 2009-05-08 00:00:36
Autor: wiLQ
Zmiana warty
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hej, nie napisalem, ze to ma jakiekolwiek szanse realizacji, ale skoro
> padl taki hipotetyczny temat to dlaczego nie mialoby to zadzialac?

Sek w tym, ze gra na pol gwizdka rzadko warta jest polowy pensji.

No to policzyc przez VORPa czy cus. O idee chodzilo, a nie konkretne wyliczenia.

BTW - ponad 100 nowych postow z dlugiego weekendu? Co to, lalo u Was, czy jak???

Ze niby to duzo? Bez przesady, przed wyjsciem z domu niektorzy trzaskaja po 20 ;-)

 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-27 10:29:45
Autor: s
Zmiana warty
[...]

Sytuacja byla jasna juz jesienia.
Dumars mial gleboko w powazaniu, czy Det ugraja cokolwiek w postseason, czy tez nie. Liczyla sie kasa.
Tylko tak mozna tlumaczyc zamiane Billupsa na Iversona.

To i zawodnicy sie dostosowali z zaangazowaniem.

W sumie i tak dziw, ze nie zanurkowali do loterii.
Bo dla samego podpisania listy obecnosci w playoffs (i przedluzenia tym samym jakiejs tam serii) chyba nie bylo warto sie scigac.