Zmiana warunków biletu lotniczego a zwr ot biletu

Data: 2009-08-20 13:52:14
Autor: JK
Zmiana warunków biletu lotniczego a zwr ot biletu
Witam, mam taką sytuację - kilka miesięcy temu wykupiłem bilet promocyjny z Warszawy do Katanii w Alitalii na 6 osób (z międzylądowaniem w Mediolanie) w między czasie okazało się, że jedna osoba nie może jechać, no ale trudno pieniądze przepadają. Kilka dni temu dostałem informacje od Alitalii, że odwołali loty z Mediolanu do Warszawy i w związku z tym oferują nam lot przez Rzym. Godziny lotów przesuwają się nieco, co nie jest nam specjalnie na ręke ale ok. Moje pytanie jest, czy w związku z tymi zmianami jest szansa na odzyskanie pieniędzy za bilet za tą jedną osobę?

Czy ktoś bardziej biegły w prawie mógłby mi pomóc w interpretacji Artykułu X regulaminu Alitali?

http://www.alitalia.com/PL_PL/Images/Ogolne%20warunki%20przewozu_tcm40-27599.pdf (strona 25)

--
JK | http://www.all-exclusive.pl/ | http://jakprzetrwac.pl

Zmiana warunków biletu lotniczego a zwr ot biletu