Zmiana wersji systemu w Samsung Note

Data: 2013-02-09 18:46:51
Autor: Irek N.
Zmiana wersji systemu w Samsung Note
No właśnie, mam chyba 2.3.6, może warto przesiąść się na najnowszy? Czytałem, że warto, ale jako że nigdy nie tykałem systemu w telefonie obawiam się następstw.
Co padnie? Kontakty, pliki ze zdjęciami, filmy, notatki... ustawienia ?
Jak to jest w praktyce i czy warto to zrobić tak prosto jak piszą - wybierz w menu i voila, czy też lepiej jakąś inną metodą?
Kurde, zielony jestem w temacie. Podpowiedzcie proszę.

Irek.N.

Data: 2013-02-09 18:54:05
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Zmiana wersji systemu w Samsung Note
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Irek N.
naskrobał(a):

[...]

Backup wszystkiego co masz w telefonie to podstawa. Ludzie dzielą się na
tych co nie robią backupów i nie robili backupów.
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz szedł w ciemną, bezksiężycową noc przez las.
"Kaczyńscy tu byli" - pomyślał Stirlitz.

Data: 2013-02-09 21:21:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 9 Feb 2013 18:54:05 +0100, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

Backup wszystkiego co masz w telefonie to podstawa. Ludzie dzielą się na
tych co nie robią backupów i nie robili backupów.

... na tych co robią i na tych co będą robili

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-02-09 23:52:34
Autor: Irek N.
Zmiana wersji systemu w Samsung Note
.. na tych co robią i na tych co będą robili

Waldek, kontakty wyłącznie w telefonie, więc plik zrzucić trzeba.
Reszta niespecjalnie ważna, nawet jak padnie to nie będę płakał.

Powiedz coś w temacie lepiej :)

Miłego.
Irek.N.

Data: 2013-02-10 09:12:48
Autor: ToMasz
W dniu 09.02.2013 18:46, Irek N. pisze:
No właśnie, mam chyba 2.3.6, może warto przesiąść się na najnowszy?
Czytałem, że warto,

tylko że to właśnie jest odpowiedź na pytanie. warto gdyż nowa wersja...
ale jako że nigdy nie tykałem systemu w telefonie
obawiam się następstw.
zazwyczaj, nie zawsze, jest tak, że starą wersje da się w prosty sposób zrotować, wgrać inny soft, w nowej albo się nieda, albo jest to trudne, albo trzeba najpierw przejść na stary soft. Root przydaje się np. do tego, aby połowie programów zabrać dostęp do internetu.

ToMasz

Data: 2013-02-13 15:44:57
Autor: AT
[...]

warto ale
polecam zrobic roota, wgrac wanam lite rom najnowszą wersję
wpisz w google nazwę romu i znajdziesz opis jak zrobic na Twoim telefonie to

ja jestem bardzo zadowolony po zmienie na 4.1.2
pozdrawiamm

Zmiana wersji systemu w Samsung Note