Zmiana wersji systemu w Samsung Note

Data: 2013-02-13 15:44:57
Autor: AT
Zmiana wersji systemu w Samsung Note
 Co padnie? Kontakty, pliki ze zdjęciami, filmy, notatki... ustawienia ?
Jak to jest w praktyce i czy warto to zrobić tak prosto jak piszą -
wybierz w menu i voila, czy też lepiej jakąś inną metodą?
Kurde, zielony jestem w temacie. Podpowiedzcie proszę.

warto ale
polecam zrobic roota, wgrac wanam lite rom najnowszą wersję
wpisz w google nazwę romu i znajdziesz opis jak zrobic na Twoim telefonie to

ja jestem bardzo zadowolony po zmienie na 4.1.2
pozdrawiamm

Zmiana wersji systemu w Samsung Note