Zmiana wolnobiegu na taki z większymi kółkami

Data: 2015-05-29 12:11:58
Autor: Ignac
Zmiana wolnobiegu na taki z większymi kółkami
W dniu piątek, 29 maja 2015 19:24:24 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Chcę wymienić łańcuch i kasetę z wolnobiegiem z tyłu ale nie mogę znaleźć takiej z oryginalnymi kółkami. Co się stanie gdy zamontuję tam coś takiego, również 7-biegowego:
http://smile.amazon.com/Shimano-MF-TZ31-Tourney-Freewheel-14-34T/dp/B003RLNOKC

Będzisz mógł polecieć w kosmos, jeśli tylko zechcesz!!!

Data: 2015-05-29 21:23:22
Autor: MadMan

https://www.youtube.com/watch?v=ge_KrzJWW_k w sensie Ĺźe tak?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2015-05-29 12:32:15
Autor: Ignac
W dniu piątek, 29 maja 2015 21:24:37 UTC+2 użytkownik MadMan napisał:
> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=ge_KrzJWW_k w sensie że tak?

Pszemol, to wyłącznie z sympatii do Ciebie, oczywiście!

Data: 2015-05-29 14:37:25
Autor: Pszemol
"Ignac" <smak870221@gmail.com> wrote in message news:147e4297-875e-4059-96bc-6e6e17b7c3f4googlegroups.com...
Pszemol, to wyłącznie z sympatii do Ciebie, oczywiście!

Jasne, a wracając do meritum pytania?

Data: 2015-05-29 12:47:53
Autor: Ignac
W dniu piątek, 29 maja 2015 21:37:28 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Pszemol, to wyłącznie z sympatii do Ciebie, oczywiście!

Jasne, a wracając do meritum pytania?

Możesz kupić, bez żadnych konsekwencji, będziesz mógł wyjeżdżać pod nieco
większe podjazdy, a na najmniejszej zębatce wolnobiegu trochę bardziej Ci wzrośnie kadencja, co odciąży Ci nieco kolana. Prędkośc dzięki temu, może nawet się lekko zwiększyć. To tylko jeden ząb.

Data: 2015-05-29 15:32:48
Autor: Pszemol
"Ignac" <smak870221@gmail.com> wrote in message news:fe8c1efd-1029-4bcf-b91e-4ea9b6678238googlegroups.com...
> [...]

wzrośnie kadencja, co odciąży Ci nieco kolana. Prędkośc dzięki temu, może
nawet się lekko zwiększyć. To tylko jeden ząb.

Dzięki - muszę o tej kadencji poczytać jeszcze bo to dla mnie nowe pojęcie.

A... i jeszcze jedno - czy przednie zębatki mają większą trwałość bo są wykonane zwykle z trwalszego materiału czy może jedyny powód takiego stanu rzeczy jest to że mają po prostu więcej zębów?
Wydaje mi się że te z przodu nie wymagają jeszcze w moim rowerze wymiany.

Data: 2015-05-30 08:44:14
Autor: z
W dniu 2015-05-29 o 22:32, Pszemol pisze:
[...]

Z całym szacunkiem i sympatią :-)
Zadajesz pytania jak dziecko z podstawówki.
Chciałbym Cię tylko ostrzec że jest tu grupa maniaków (również nadzianych ;-) ) którzy będą się z Ciebie nabijać. Grupa trochę jakby audiofilska ;-)
Ja przez ostatnie dwa lata miałem podobne zagwozdki a mój rower podwoił wartość z 150 do 300 zł :-) Mam wolnobieg 7 rzędowy 100kg wagi a wygięta ośka mi nie przeszkadza.
Wiem.. nie pasuję tutaj bo nie mogę zrozumieć dlaczego rower powinien kosztować min. 1500 zł  :-)
A potem kończy się to tak:
https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxUkdFM181ME8yY2M/view?pli=1

Data: 2015-05-30 01:56:31
Autor: Ignac
W dniu sobota, 30 maja 2015 08:44:18 UTC+2 użytkownik z napisał:

Z całym szacunkiem i sympatią :-)
Zadajesz pytania jak dziecko z podstawówki.

To Ty powiedziałeś.

Chciałbym Cię tylko ostrzec że jest tu grupa maniaków (również nadzianych ;-) ) którzy będą się z Ciebie nabijać. Grupa trochę jakby audiofilska ;-)

Polemizowałbym, jesteśmy również niemniej wyrozumiali i przyjacielscy.
Ale, sam zauważyłeś jakiej jakości zadawane są pytania, bo wątkodawca
nie zada sobie trudu, aby zapoznać się z problematyką na poziomie elementarnym.
Natomiast wdaje się w polemikę jak koneser cyclingu, porad wszelkich dostał
tysiące, a tak naprawdę sam nie wie czego chce.
Nie należy powyższego traktować jako reprymendy, tylko nagich faktów.
Ponadto, nasza grupa jest merytoryczno-rozrywkowa, i musi być czasem zabawnie,
bo byśmy z nudów umarli i śmiejmy się z sytuacji, a nie z ludzi!

Wiem.. nie pasuję tutaj bo nie mogę zrozumieć dlaczego rower powinien kosztować min. 1500 zł  :-)

Pasujesz, a wymieniona przez Ciebie kwota, jest minimalną wartością tzw.
optymalnej jakości do ceny. Żeby dało się na takim rowerze więcej jeździć,
niż przy nim grzebać.

A potem kończy się to tak:
https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxUkdFM181ME8yY2M/view?pli=1

Pozostawienie roweru na noc, lub kilka nocy, tak się kończy.
To musiał zrobić ten sam gostek, który nie wie jak odróżnić herbatę zimną
od gorącej.

Data: 2015-05-30 07:39:12
Autor: Pszemol
"Ignac" <smak870221@gmail.com> wrote in message news:f540322d-4b9c-46c5-97e0-70a90a18fe2agooglegroups.com...
[...]

To co napisałeś wyżej nie było ani wyrozumiałe ani przyjacielskie.
Wręcz przeciwnie.

Nie należy powyższego traktować jako reprymendy, tylko nagich faktów.

Wbrew Twoim zapewnieniom brzmiało to jak reprymenda.

Data: 2015-05-30 12:41:26
Autor: Akarm
W dniu 2015-05-30 o 10:56, Ignac pisze:
wątkodawca
nie zada sobie trudu, aby zapoznać się z problematyką na poziomie elementarnym.

To przecież można stwierdzić już po jego pierwszym wpisie.

Natomiast wdaje się w polemikę jak koneser cyclingu, porad wszelkich dostał
tysiące, a tak naprawdę sam nie wie czego chce.

Przejrzyj inne grupy. Wszędzie zachowuje się tak samo.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-05-30 07:52:41
Autor: Pszemol
"Akarm" <akarm@wp.pl> wrote in message news:55699360$0$8366$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-05-30 o 10:56, Ignac pisze:
wątkodawca nie zada sobie trudu, aby zapoznać się
z problematyką na poziomie elementarnym.

To przecież można stwierdzić już po jego pierwszym wpisie.

Czy to jest grupa wyłącznie dla ekspertów?

Natomiast wdaje się w polemikę jak koneser cyclingu, porad wszelkich dostał
tysiące, a tak naprawdę sam nie wie czego chce.

Przejrzyj inne grupy. Wszędzie zachowuje się tak samo.

Nie podoba Ci się coś to przecież przymusu czytania ani odpowiadania nie ma.

Data: 2015-05-30 15:08:47
Autor: z
[...]

Ciach
Nie będę się przekomarzał :-)
Pszemol jest znany z wymądrzania. Na wielu grupach wdaje się w puste dyskusje zalatujące fanatyzmem (telefon z jabłkiem ;-) ).
Ciekawi mnie czy czy zostanie tu stosownie zgaszony czy będzie brnął tak jak zawsze?

PS. Jaki trzeba mieć rower żeby poziomem dorównywał ajfonowi? :-)

Data: 2015-05-30 08:13:26
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5569b662$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapytaj lepiej jaki trzeba mieć poziom kultury aby robić tego typu wycieczki personalne.

Data: 2015-05-30 07:36:50
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55695c40$0$27512$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro pytania proste, czemu nie odpowiesz wprost tylko nawijasz watę na uszy?

Chciałbym Cię tylko ostrzec że jest tu grupa maniaków (również nadzianych ;-) ) którzy będą się z Ciebie nabijać. Grupa trochę jakby audiofilska ;-)

Śmiech to zdrowie. Jeśli ich to śmieszy to niech się śmieją.

Ja przez ostatnie dwa lata miałem podobne zagwozdki a mój rower podwoił wartość z 150 do 300 zł :-) Mam wolnobieg 7 rzędowy 100kg wagi a wygięta ośka mi nie przeszkadza.

I Twoja sprawa! Nikomu nic do tego.
Jak pytasz o radę to jednak powinni dać odpowiedź - jak nie pytasz
i jesteś zadowolony ze swoimi wyborami to jest to Twoja sprawa
i powinni Cię zostawić w spokoju. Nie dajmy się terroryzować :-)

Wiem.. nie pasuję tutaj bo nie mogę zrozumieć dlaczego rower powinien kosztować min. 1500 zł  :-)
A potem kończy się to tak:
https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxUkdFM181ME8yY2M/view?pli=1

Nie rób jednak tego samego w ich stronę - narzekasz że ktoś się wyśmiewa
z Twoich wyborów - nie wyśmiewaj się z czyichś wyborów. Jak ktoś ma kasę
i chce sobie kupić drogą zabawkę to co mi do tego? Ja go rozumiem...
Bogaty biednego nie zrozumie, biedny bogatego też nie będzie rozumiał.
To samo dotyczy rowerowego zawodnika, co będzie patrzył ile gramów
zaoszczędzi kupując ten łańcuch zamiast tamtego i rowerowego pasjonata
który używa rowera w celach wyłącznie rekreacyjnych, nie do ścigania się:
jeden drugiego nie zrozumie.

Data: 2015-05-30 15:13:56
Autor: z
W dniu 2015-05-30 o 14:36, Pszemol pisze:

Skoro pytania proste, czemu nie odpowiesz wprost tylko nawijasz watę na
uszy?

Sorry ale pytanie które zacytowałem zalatuje podstawówką.
Ale może ja już po 4-stece to wtedy inaczej uczyli. I lutownicę i szydełko się używało :-)
Obiecuję że już się nie będę znęcać. Jest tu wielu głodnych świeżej krwi ;-)

PS. Nie kumpluj się z Animką :-)

Data: 2015-05-30 08:46:15
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5569b798$0$27521$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zachęcam gorąco do odpowiedzi na zadane pytanie.
Pytam bo nie znam odpowiedzi.

PS. Nie kumpluj się z Animką :-)

Co jeszcze wymyślisz?
Trollujesz nie na temat zamiast odpowiedzieć wprost na moje pytanie zadane O ROWERACH na grupie ROWEROWEJ.
Dam Ci jeszcze jedną szansę, pokaż co potrafisz:

Data: 2015-05-30 14:01:09
Autor: Piotr Rogoza
Dnia Sat, 30 May 2015 08:44:14 +0200, z napisał(a):

Z całym szacunkiem i sympatią :-)
Zadajesz pytania jak dziecko z podstawĂłwki.
Chciałbym Cię tylko ostrzec że jest tu grupa maniaków (również
nadzianych ;-) ) którzy będą się z Ciebie nabijać. Grupa trochę jakby
audiofilska ;-)
Chyba nie te porównanie. Przecież nikt ci nie proponuje roweru za 30tyś w którym cząsteczki powietrza lepiej się układają w oponie i przez to przyjemność z jazdy jest dużo lepsza.

Ja przez ostatnie dwa lata miałem podobne zagwozdki a mój rower podwoił
wartość z 150 do 300 zł :-) Mam wolnobieg 7 rzędowy 100kg wagi a wygięta
ośka mi nie przeszkadza.
A nam bikefilom przeszkadza.

--
piecia aka dracorp

Zmiana wolnobiegu na taki z większymi kółkami