Zmiana zakresu czynności (umowa o pracę)

Data: 2011-03-09 22:08:08
Autor: to
Zmiana zakresu czynności (umowa o pracę)
begin Darek
Stanowisko sprzedażowe, plany sprzedażowe realizowane są bardzo dobrze.
Nie spełniam jednak wizji dyrektora, pozwalam sobie na wyrażenie
własnego zdania i chyba mam za wysoki autorytet wśród pracowników.
Zarzuca że metoda osiągnięcia celu nie jest zgodna z jego pomysłem
(bardziej pomysłem narzuconym przez centralę) I teraz pierwszym krokiem
jest wręczenie mi nowego zakresu czynności w którym są szczegółowo
napisane te "właściwe" drogi osiągnięcia celu.

On jest Twoim przełożonym czy Ty jego?

Zmiana zakresu czynności (umowa o pracę)