Zmiana zameldowania a sprawa

Data: 2014-08-23 12:26:21
Autor: Stokrotka
Zmiana zameldowania a sprawa

Czy komputer był prywatny czy firmowy?
Jak prywatny i nic nie podpisywałeś, że będziesz informował o zmianie miejsca zamieszkania / zameldowania, to nie masz obowiązku o niczym nikogo informować.
A jak podpisywałeś - znaczy jak dali ci jakieś pouczenie i podpisałęś je - to powinieneś wiedzieć co podpisywałeś.
Powinni dać ci kopię tego co podpisywałeś, więc w dokumentach powinieś coś takiego znaleść.
Jak nie znajdziesz to pewnie nie podpisywałeś.

Jak firmowy to ciÄ™ znajdÄ… sami.

____
A na marginesie: dawno ci go zabrali?
Jak mi zabrali, to tuż pszed kturymyś wyborami, po zdaje się 7 latah,
komputer mi policja zwracała na ulicy drąc się za mną: "Stuj bo stszelam!".
Więc to dziwne, bo o tej poże roku/sytuacji politycznej - zwracając uwagę na zbliżające się wybory - powinni raczej kumputer zwracać niż zabierać, no hyba , że jesteś nie z tej parti.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f

Data: 2014-08-23 13:00:04
Autor: ader
Zmiana zameldowania a sprawa
maja czarno na białym w cdig, w stat gov itd gdzie mieszkam, gdzie mam firme itd, moga sprawdzic czy tam mieszkam czy nie.
Ku..rwa Polska taka wspaniala

Data: 2014-08-23 13:03:52
Autor: ader
Zmiana zameldowania a sprawa
aa nie mam dokumentów ktore podpisywałem itd, ale nic tam o tym nie było ze jak zmienie miejsce zamieszakania to mam ich informować.\
Sami sobie powinni sprawdzic nawet po peselu, nipie , regonie itd gdzie mieszkam

Zmiana zameldowania a sprawa