Zmiana zębatki na kole z kontrą (torpedo)

Data: 2009-12-06 13:44:06
Autor: Kazimierz Uromski
Zmiana zębatki na kole z kontrą (torpedo)
Kudłaty Konservateesta wrote:
...czy da się na kole z kontrą, czy też jak kto woli z torpedo zmienić zębatkę na taką pasującą do łańcucha wąskiego (takiego jak w rowerach z przerzutkami)? Chcę w góralu zlikwidować przerzutki i mieć kontrę jak najmniejszym kosztem.

Przyznam, że nie wiem - ale jeśli jest to z racji rzadkości będzie droższa, a taka zwykła to koszt 3-5zł. Do tego szeroki łańcuch - 10 (noname) - 15 (shimano) zł.

A korba pod wąski łańcuch z przodu raczej obsłuży również szeroki.

Zmiana zębatki na kole z kontrą (torpedo)