Zmiana zębatki na kole z kontrą (torpedo)

Data: 2009-12-06 16:46:07
Autor: PeJot
Zmiana zębatki na kole z kontrą (torpedo)
Kudłaty Konservateesta pisze:
...czy da się na kole z kontrą, czy też jak kto woli z torpedo zmienić zębatkę na taką pasującą do łańcucha wąskiego (takiego jak w rowerach z przerzutkami)? Chcę w góralu zlikwidować przerzutki i mieć kontrę jak najmniejszym kosztem.

Pewnie by się dało zwęzić na tokarce taką zwykłą no-name za 3 zeta, ale one są robione ze słabiutkiej stali i po takiej operacji długo raczej nie popracuje.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-06 17:01:59
Autor: Kudłaty Konservateesta
PeJot pisze:

Pewnie by się dało zwęzić na tokarce taką zwykłą no-name za 3 zeta, ale one są robione ze słabiutkiej stali i po takiej operacji długo raczej nie popracuje.

To chyba nie będzie miało znaczenia - pedały i tak służą w moim rowerze tylko do ruszenia z miejsca, ewentualnie jak jadę pod zbyt stromą górkę.

http://yfrog.com/jm5122795401710e32a74cd08j

Zmiana zębatki na kole z kontrą (torpedo)