Zmiany na Cyfrze - trochę dlugie

Data: 2011-10-28 22:45:41
Autor: ikaros30
Zmiany na Cyfrze - trochę dlugie
Czy ktoś ma to samo co ja?
- dekoder Philips PVR HD,
- do dzisiaj działał dobrze,
- rano poczytałem w necie, że w moim rejonie włączyli MUX3 na naziemnej
cyfrówce,
- wyszukałem programy tylko na naziemnej. Znalazł te nowe programy z MUX3,
- pooglądałem sobie TVP Historia i wyłączyłem tuner i TV,
- włączam po paru godzinach tuner i wywala mi komunikat - czy chcę
przeprogramować itd.
- wciskam OK, tuner po chwili wyłącza się aby po pewnym czasie znów sie
włączyć i wywalić mi znów ten sam komunikat! Jak dam OK to mogę sobie dalej
jeździć w kółko z tym samym, jak dam anuluj - tuner włącza się ale nie ma
ani kanałów naziemnych, a lista satelitarnych jest całkowicie pomieszana!
Tam gdzie miałem polskie kanały teraz mam PersianTV, NileTV, VersalTV. Ale
tak jest tylko według napisów na liście kanałów bo po włączeniu któregoś z
tych dziwnych kanałów widzę jakiś ekran testowy Cyfry!
- zadzwoniłem na BOK Cyfry, najpierw babka, która o dziwo rozpoznała mnie
po samym numerze telefonu, każe mi sprawdzić, czy mam właściwą wersję
oprogramowania (ponoć 114). Sprawdzam dokładnie i jest taka tymbardziej, że
często to sprawdzam  i pamiętałem, że jest 114! Więc kobieta (chyba
najbardziej słusznie) twierdzi, że muszę jechać z tunerem do najbliższego
dystrybutora Cyfry i wymienić tuner bo chyba uległ uszkodzeniu. Nadmieniam,
że wszelkie próby ponownego wyszukiwania zarówno programów naziemnych jak i
satelitarnych kończą się zawieszeniem tunera.
- zbliża się długi weekend, więc wątpiąc w czynność najbliższych punktów
dystrybucji, zacząłem eksperymentować z tunerem na różne sposoby.
- co sie okazuje? jak dam Anuluj przy uruchomieniu, mogę oglądać wszelkie
programy satelitarne, które miałem zaprogramowane wcześniej jako ulubione.
Nie ma naziemnych w ogóle.
- zadzwoniłem drugi raz na BOK Cyfry i tym razem odpowiedział mi facet. Od
razu zaczął od numeru abonenta. Więc ja mówię mu, że kobieta z którą
rozmawiałem 5 minut wcześniej rozpoznała z kim mówi po numerze telefonu z
którego dzwonię! Ale gość uparty kazał podać mi ten numer abonenta.
Tłumaczę mu to samo co poprzednio kobiecie i tak sobie z nim gadam. W
pewnym momencie, facet wypowiada zdanie - W środę (czyli chyba 2 listopada)
Cyfra ma wysłać nowe oprogramowanie na ten tuner!!! Zaskoczyło mnie to
zdanie, bo cały czas twierdził, że tuner raczej powinienem wymienić a tu
nagle taka nowina, więc zapytałem o powtórzenie tej wersji.Powtórzył. Teraz
nie wiem, czy mam wymieniać czy tylko czekać na tę wymianę oprogramowania?
Dodam jeszcze, że w marcu wymieniałem już na inny egzemplarz tę samą wersję
tunera. Poprzedni zaczął się zawieszać i sam wyłączać w jak zwykle
najbardziej nieodpowiednim momencie ale tak średnio co pół godziny.
A pytanie dodatkowe - czy ktoś wie, dlaczego Cyfra zmienia oprogramowanie,
listy kanałów prawie ZAWSZE przed weekendem? Kiedy wiadomo, że klient może
cmoknąć klamkę w punkcie dystrybutora, a BOK telefoniczny działa tylko do
22-ej?
Jak dla mnie chamstwo i olewanie klientów!!!

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2011-10-29 13:46:09
Autor: glang
[...]

odniosę się tylko do tego ale moim zdaniem weekend to nie problem. zawsze gdzieś się znajdzie w pobliżu jakiś dystrybutor w galerii handlowej itp który pracuje normalnie = dłużej
poszukaj na stronie listy dytrybutorów
pzdr
GL

Zmiany na Cyfrze - trochę dlugie