Zmiany na gorsze we Fresh

Data: 2010-09-05 14:26:15
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Witam.

Nikt nie napisał lub może uszło mej uwadze. Play zaczyna mieszać i  gmatwać, bo dobro nie trwa wiecznie - wymyśli dwa profile..
Oczywiście rzecznik określił to jako "Play Fresh jeszcze lepszy", co mnie  tym bardziej zirytowali, bo może nadchodzą czasy próby robienia z ludzi  ułomnych i styl plucia w twarz i mówienia że to deszcz. Tak jak to robi  Trójca, a co rzecznik Ery stał się już przodownikiem w demagogi i  hipokryzji.

Pierwszy profil, który aktywuje się kodem *111*33*4#, daje darmowe SMS-y  do wszystkich sieci według zasad, jak do tej pory. Można w nim wykupić  Stan Darmowy za 10 zł.

Drugi profil, który aktywuje się kodem *111*33*5#, daje Stan Darmowy i  darmowe SMS-y do Play według zasady, że każda złotówka to jeden dzień  usług (5 zł - 5 dni, 10 zł - 10 dni, 30 zł - 30 dni).

Czyli goodby darmowe smsy do wszystkich - przynajmniej w mojej sytuacji,  no bo kupować za 10zł stan darmowy mi się nie kalkuluje..

A może jedyny ratunek to, nie wybieranie żadnego profilu i zostanie po  staremu?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-05 14:30:23
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 05-09-2010 o 14:26:15 Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):

A może jedyny ratunek to, nie wybieranie żadnego profilu i zostanie po  staremu?

To może jeszcze dopisze, niestety sam się cytując, ale cóż ;)

Stan Darmowy można aktywować do 31.08.2010
Bonusowe SMSy do wszystkich sieci będzie można otrzymywać do doładowania  do 30.09.2010

:(

To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

Data: 2010-09-05 13:39:40
Autor: Waldek Godel
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia Sun, 05 Sep 2010 14:30:23 +0200, Piotr M napisał(a):

To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

standardowo dla operatorów - żaden. Ani darmowych sms, ani stanu darmowego,
ani nic, kompletny Kononowicz.
87% gospodyń z Gdańska nie zauważy różnicy i to będzie czysty zysk dla
operatora.
Widocznie na najdroższego na świecie iPhone za mało frajerów dało się
nabrać, a kasę firmy wypełniają tylko wezwania do spłaty miliardowych
długów.

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-09-05 14:46:04
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 05-09-2010 o 14:39:40 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

[...]

W pełni się zgadzam, ale jak to napisał rzecznik - "Play Fresh jeszcze  lepszy"

Data: 2010-09-05 13:49:27
Autor: Waldek Godel
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia Sun, 05 Sep 2010 14:46:04 +0200, Piotr M napisał(a):

W pełni się zgadzam, ale jak to napisał rzecznik - "Play Fresh jeszcze  lepszy"

No ale przecież przezornie nie napisał dla kogo lepszy, prawda?

Data: 2010-09-11 13:14:53
Autor: ALEX
Zmiany na gorsze we Fresh
W dniu 5-09-10 14:49, Waldek Godel pisze:

W pełni się zgadzam, ale jak to napisał rzecznik - "Play Fresh jeszcze
lepszy"

No ale przecież przezornie nie napisał dla kogo lepszy, prawda?

Czyli etap "W3 vs Play" się skończył, teraz jest W4 :-/
BTW Pakiet 100MB za 5zł też poszedł się ..... :-(

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-11 13:57:06
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "ALEX" <jedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6fobt$4r$1inews.gazeta.pl...
W dniu 5-09-10 14:49, Waldek Godel pisze:

Czyli etap "W3 vs Play" się skończył, teraz jest W4 :-/
BTW Pakiet 100MB za 5zł też poszedł się ..... :-(

Taaak ? To chyba jestem we freszu na specjalnych warunkach bo mam możliwość jego aktywacji...

Data: 2010-09-11 14:11:44
Autor: ALEX
Zmiany na gorsze we Fresh
W dniu 11-09-10 13:57, tl pisze:

Czyli etap "W3 vs Play" się skończył, teraz jest W4 :-/
BTW Pakiet 100MB za 5zł też poszedł się ..... :-(

Taaak ?

Taaak.

  To chyba jestem we freszu na specjalnych warunkach bo mam
możliwość jego aktywacji...

Ja też mam taką możliwość, ale MB z konta poszły się walić :-/

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-11 16:43:11
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "ALEX" <jedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6frme$9r0$1inews.gazeta.pl...
W dniu 11-09-10 13:57, tl pisze:

[...]

Też kiedyś poznałem zasadę , najpierw wywieź obornik, a potem wlej w siebie litr mleka. Nigdy odwrotnie ...

Data: 2010-09-05 14:37:48
Autor: Liwiusz
Zmiany na gorsze we Fresh
W dniu 2010-09-05 14:30, Piotr M pisze:

To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

   Na żaden, czyli na gołą taryfę bez promocji (co najwyżej z pakietami 100 minut).

   Ja przechodzę na profil  w gadu air ;) Po podliczeniu wyszło nawet, że będzie taniej niż w PF.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-05 14:48:03
Autor: SDD
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i602ut$cla$2news.onet.pl...

  Na żaden, czyli na gołą taryfę bez promocji (co najwyżej z pakietami 100 minut).

To oczywiste, ale czy ktos probowal juz teraz (gdy obowiazuja jeszcze stare zasady w zakresie pakietow) wybrac np. opcje z polaczeniami i SMSami do Playa?
Moze sie to nalozy i beda i darmowe polaczenia z Playem, SMSy do Playa i SMSy do wszystkich?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-05 17:20:01
Autor: Beny
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i603i2$f20$1news.onet.pl...

[...]

Jesli ktos nie wybrał a doładuje sobie konto to moze pozniej dokonac wyboru ?
Czy trzeba to jakos wczesniej aktywować przez IBOA/kodem ?

Drugie pytanie.
Mozna np doładować za 30zł i wybrać te smsy do wszystkich sieci.
Za kilka dni doladowac za kolejne 30zł i miec darmowe rozmowy  ?
Czy wybór taryfy/promocji jest jednorazowy bez mozliwosci zmiany ?

Data: 2010-09-05 17:57:02
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 05-09-2010 o 17:20:01 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

Jesli ktos nie wybraÂł a doÂładuje sobie konto to moze pozniej dokonac  wyboru
?

Można później ale będzie po ptokach, czyli z bonusu będą nici.

Czy trzeba to jakos wczesniej aktywowaĂŚ przez IBOA/kodem ?

No właśnie, jaki się aktywuje to taki bonus się otrzyma.
Wyczytałem z regulaminu że na aktywacje mają 7 dni. LOL
Chyba, Ĺźe kupi się zestaw startowy, to następuje wtedy wraz z aktywacją  tego zestawu.

No i na aktywację samych bonusów mają 24h.

Drugie pytanie.
Mozna np doÂładowaĂŚ za 30zÂł i wybraĂŚ te smsy do wszystkich sieci.
Za kilka dni doladowac za kolejne 30zÂł i miec darmowe rozmowy  ?

MoĹźna, ale bonus na darmowe smsy przepada :( Tu juĹź IMO jest bezsens z ich  strony..

Czy wybĂłr taryfy/promocji jest jednorazowy bez mozliwosci zmiany ?

Można zmieniać sobie ile razy się chce, z uwagą j.w.

Regulaminy są tu
http://blogplay.pl/2010/08/nowe-regulaminy-play-fresh/

A tu znalazłem jeszcze odpowiedzi na jakieś proste pytania
http://blogplay.pl/2010/08/zmiany-we-fresh/

Data: 2010-09-05 14:39:10
Autor: SDD
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vij7oxn613q3bqpiotr-komputer...
Dnia 05-09-2010 o 14:26:15 Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):

To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi się z automatu..

Stawiam, ze na zaden.
Jak sobie nei wybierzesz do konca wrzesnia profilu, to nie bedziesz mial zadnych SMSOw ani minut (poza tymi z aktywowanego rownolegle ewentualnie "Programu Doladowan").
Coz, ja mam nagromadzone prawie 23 godziny do Play i na stacjonarne, a wiec jakos bedzie si ejechalo z gorki :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-05 14:47:28
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 05-09-2010 o 14:39:10 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia 05-09-2010 o 14:26:15 Piotr M <xx@xx.xx> napisaÂł(a):

To w takim jestem ciekaw, na jaki profil przechodzi siĂŞ z automatu..

Stawiam, ze na zaden.
Jak sobie nei wybierzesz do konca wrzesnia profilu, to nie bedziesz mial
zadnych SMSOw ani minut (poza tymi z aktywowanego rownolegle ewentualnie
"Programu Doladowan").

Po chwili namysłu, też tak myślę.

Coz, ja mam nagromadzone prawie 23 godziny do Play i na stacjonarne, a  wiec
jakos bedzie si ejechalo z gorki :)

Ale Ĺźe jak? Tymi dubeltami? To ta jazda tylko 30 dni trwa..

Data: 2010-09-05 14:50:07
Autor: SDD
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vij8hec313q3bqpiotr-komputer...
Dnia 05-09-2010 o 14:39:10 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Ale że jak? Tymi dubeltami? To ta jazda tylko 30 dni trwa..

Dlaczego 30 dni?
Przeciez bede sobie przedluzal waznosc pakietu wykupujac kolejny za 5 zl tuz przed koncem (lub tez wykonujac doladowanie za 30 zl z programu doladowan)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-05 14:59:32
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

IMHO dramatyzujesz. Prezenty zostają tylko nie łącznie. Możesz sobie wybrać
który chcesz dostać. Było lepiej ? Było .. ale równowaga w finansach , jakieś założenia ekonomiczne,
zmieniły się. Czy oferta się pogorszyła ? Może dla gimnazjalistów uzależnionych od SMSów i jednocześnie
wiszących na linii. Będą musieli wybrać, a z tym większość ma problem. Niech poradzą się mamusi.
Mnie osobiście wisi każda z tych opcji. Może nie być jednego i drugiego. Wolę aby były utrzymane opcje podstawowe
z pakietami za 5 pln  i długi okres ważności połączeń. Reszta to miłe dodatki ale mogę z nich zrezygnować jeśli pogarsza to
sytuację finansową operatora i nie utrzyma przez to innych doskonałych ofert.

Data: 2010-09-05 16:30:49
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 05-09-2010 o 14:59:32 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

IMHO dramatyzujesz.

Nie, tylko stwierdzam fakt ze się pogorszyło.

Prezenty zostają tylko nie łącznie. Możesz sobie wybrać
który chcesz dostać.

W tym przypadku nie jest to zostawienie prezentów a pozbawienie połowy.
"Tylko", jak widzisz robi różnicę.

Czy oferta się pogorszyła ? Może dla gimnazjalistów uzależnionych od  SMSów i jednocześnie
wiszących na linii. Będą musieli wybrać, a z tym większość ma problem.  Niech poradzą się mamusi.

Znaczy uważasz że płacenie za smsy to oznaka dorosłości i dojrzałości.  Zgadza się proszę PANA.

Mnie osobiście wisi każda z tych opcji.

To po co się w ogóle wypowiadasz jak Ci wisi.

Potwierdziłeś swoją ignorancję.

Data: 2010-09-06 10:02:15
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vikc9nnj13q3bqpiotr-komputer...
Dnia 05-09-2010 o 14:59:32 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

IMHO dramatyzujesz.

Nie, tylko stwierdzam fakt ze się pogorszyło.

Brak dwóch jednoczesnych prezentów od cioci to też pogorszenie sytuacji życiowej ?

Prezenty zostają tylko nie łącznie. Możesz sobie wybrać
>który chcesz dostać.

W tym przypadku nie jest to zostawienie prezentów a pozbawienie połowy.
"Tylko", jak widzisz robi różnicę.

No, koszmar ...

[...]

Zarabianie, płacenie i odpowiedzialność za siebie, brak "jazdy" wyłącznie na prezentach to oznaka dorosłości i dojrzałości.
Dorosły wie, że prezenty kiedyś znikają, że trzeba zacząć zarabiać na nie.

Mnie osobiście wisi każda z tych opcji.

To po co się w ogóle wypowiadasz jak Ci wisi.

Potwierdziłeś swoją ignorancję.

Oznaką dojrzałości jest też umiejętność prowadzenia dyskusji, spokojnego sposobu wyrażania swoich
poglądów i kontrolowania emocji tak, aby nie urażać drugiej strony. Dobrze też poznać znaczenie słów,
których w rozmowie się używa. Najlepiej używać do tego celu SJP. Aby poszerzyć Twoją wiedzę
podam Ci znaczenie słowa "ignorancja" - <nieznajomość czegoś lub brak wiedzy z jakiejś dziedziny>.
Ja posiadam odpowiednią wiedzę nt. obu ofert, a fakt stwierdzenia, że nie mam potrzeby korzystania z żadnej
z nich nie wyczerpuje znamion "ignorancji" czy też jej potwierdzania zgodnie z zasadami polszczyzny.
To tyle darmowej nauki, po dalszą udaj się na jakiś kurs płatny. Z mojej strony EOT.

Data: 2010-09-06 23:55:56
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 06-09-2010 o 10:02:15 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Gratuluje wejścia w dorosłe życie, bo daje się odczuć że poczułeś  zarobiony przez siebie pieniądz. No i dobrze. Ale przestań uczyć i obnosić  się z regułkami a tym bardziej. Płać i 2zł/min jak przez to poczujesz się  bardziej dorosły, ale zostaw tych co chcą rozmawiać jak najtaniej, proszę  PANA.

Kolejny raz potwierdziłeś swoją dojrzałość.

Mnie osobiście wisi każda z tych opcji.

To po co się w ogóle wypowiadasz jak Ci wisi.

Potwierdziłeś swoją ignorancję.

Oznaką dojrzałości

Skończ już z tymi regułkami, a skorzystaj z praktyki i wyważ na drugi raz  swoje ignoranckie komentarze.

Data: 2010-09-07 07:09:55
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vimsjich13q3bqpiotr-komputer...
Dnia 06-09-2010 o 10:02:15 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

Potwierdziłeś swoją ignorancję.

Skończ już z tymi regułkami, a skorzystaj z praktyki i wyważ na drugi raz
swoje ignoranckie komentarze.
..
--
pzdr, Piotr M

Koń jaki jest - każdy widzi, a kopanie się z nim człowiekowi chwały nie przynosi.

tl

Data: 2010-09-07 12:25:20
Autor: SDD
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i62765$bvb$1news.onet.pl...

Brak dwóch jednoczesnych prezentów od cioci to też pogorszenie sytuacji życiowej ?

Jakie prezenty?
Sorry, ale np. mnie marketingowcy nie zrobili z mozgu wody i nie traktuje tego jako "prezenty", ale jako element oferty.
To, co sobie Play kwalifikuje jako prezent-promocje a co jako stala oferte mam w glebokim powazaniu.
Dla mnie liczy sie tylko tyle, ile za dana iilosc kasy moge zrealizowac uzlug - i na tej podstawie kwalifikuje badz dyskwalifikuje, a takze rankinguje oferty w mojej indywidualnej skali uzytecznosci.
Modyfikacja oferty, jaka sie dokonala, powoduje - moze i nieznaczne ale jednak - pogorszenie jej atrakcyjnosci.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-08 09:39:56
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i653ug$q8r$1news.onet.pl...

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i62765$bvb$1news.onet.pl...

Brak dwóch jednoczesnych prezentów od cioci to też pogorszenie sytuacji życiowej ?

Jakie prezenty?

Jeśli _dostaję_ coś za darmo, za co normalnie musiałbym zapłacić 90 pln to ja to nazywam
prezentem.

Sorry, ale np. mnie marketingowcy nie zrobili z mozgu wody i nie traktuje tego jako "prezenty", ale jako element oferty.

Prezent jest/może być elementem oferty, "woda" może płynąć w różne strony.

To, co sobie Play kwalifikuje jako prezent-promocje a co jako stala oferte mam w glebokim powazaniu.

Ale rozważając początkowy wybór oferty rozsądnie jest zwracać uwagę na jej elementy stałe i
nie przywiązywać się zbytnio do prezentów. Tak jak w pracy - premia to mglisty dodatek.

[...]

Owszem ale zobowiązanie do wyboru jednego z dwóch prezentów dostępnych do tej pory łącznie
nie powoduje dramatycznego spadku jej atrakcyjności.

Data: 2010-09-08 07:22:35
Autor: yendy
Zmiany na gorsze we Fresh
Ojej, tl, daj sobie spokój z tą natrętną propagandą marketingową!
Chociaż z drugiej strony dzięki za lekcję jak to "się da" wszystko
"wyjaśnić" ;)

Dzięki też, że Play wprowadził te "atrakcje" własnie w tym momencie -
właśnie rozważałem przejście na abonament - A TERAZ PO PROSTU SPUSZCZĘ
WASZEGO SIMA W KIBLU!!!  :P

Data: 2010-09-10 09:35:47
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości news:836ae310-804e-415b-a8a8-c8bf2bfefd0fe14g2000yqe.googlegroups.com...
Ojej, tl, daj sobie spokój z tą natrętną propagandą marketingową!
Chociaż z drugiej strony dzięki za lekcję jak to "się da" wszystko
"wyjaśnić" ;)

To jest grupa dyskusyjna na której przedstawiane są różne punkty widzenia np. ofert sieci
gsm . To jest mój punkt widzenia, a nie propaganda marketingowa. Mam do niego prawo,
nie należę do pisu.

Data: 2010-09-08 20:08:07
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 08-09-2010 o 09:39:56 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

Ale rozważając początkowy wybór oferty rozsądnie jest zwracać uwagę na  jej elementy stałe i
nie przywiązywać się zbytnio do prezentów. Tak jak w pracy - premia to  mglisty dodatek.

Urodziłeś się wczoraj?? :) Od niepamiętnych czasów stała oferta opów to  minimalna mniejszość, a wszystko kręci się wokół bonusów, pakietów,  promocji itd. Co jest zresztą zrozumiałe, ale i też przeze mnie piętnowane.

Data: 2010-09-08 20:09:55
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 08-09-2010 o 09:39:56 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

Owszem ale zobowiązanie do wyboru jednego z dwóch prezentów dostępnych  do tej pory łącznie
nie powoduje dramatycznego spadku jej atrakcyjności.

Znów się z choinki urwałeś. Bo tak się składa, że te dwa malutkie prezenty  (free sms i free rozmowy), to przełom na rynku prerpaid, jeden z bardzo  nielicznych w historii.

Data: 2010-09-10 09:30:38
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vip7etl013q3bqpiotr-komputer...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i ich rozdzielenie oraz wymuszenie wyboru jednego z nich IMHO nie powoduje
DRAMATYCZNEGO spadku atrakcyjności fresza.

Data: 2010-09-11 00:09:26
Autor: SDD
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i67ek9$irf$1news.onet.pl...

Jeśli _dostaję_ coś za darmo, za co normalnie musiałbym zapłacić 90 pln to ja to nazywam
prezentem.

Hmmm. Jak kupisz portki na ktorych ktos wczesniej napisal cene 399, przekreslil ja a pod spodem napisal 99 i kupisz te portki, to tez uwazasz, ze 300 zl dostales w prezencie?
Jesli tak, to wspolczuje :)

Ale rozważając początkowy wybór oferty rozsądnie jest zwracać uwagę na jej elementy stałe i
nie przywiązywać się zbytnio do prezentów. Tak jak w pracy - premia to mglisty dodatek.

Nie mniej jednak, jesli przez 12 miesiecy dostawalbym premie a pozniej nizsza gola wyplate, to szef na drugi dzien po takiej wyplcie zobaczylby wypowiedzenie... i ZUS-ZLA :)

Poza tym - np. w abo, tak naprawde istniejace oferty to jedna wielka promocja. Kto na przyklad placi standardowa oplate za aktywacje w sieci (a po starcie GSM przez kilka ladnych lat ta oplata to bylo 500 + VAT!)? Wszyscy placa "1 zl", albo cos kolo tego. Kto kupujac telefon w salonie czy sklepie dealerskim placi kosmiczna cene za niego: np. 999za jakis badziew bez 3G? Nikt, wszyscy placa "1 zl"... tak wiecto co nazywamy promocja, prezentem, jest blizsze wlasciwej, rzeczywistej ofercie, niz teoretyczna, "gola: oferta.

Owszem ale zobowiązanie do wyboru jednego z dwóch prezentów dostępnych do tej pory łącznie
nie powoduje dramatycznego spadku jej atrakcyjności.

Gdyby tylko o to chodzilo...., ale Play tez cche naciagnacswych uzytkownikow na "wyzerowanie" posiadanych pakietow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-11 12:43:40
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i6eaal$1rk$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli nie odróżniasz słów " za darmo " od "kupisz/płacisz " oraz "dostajesz" od "kupujesz " to
przyłączam się do wyrazów współczucia :)

[...]

No to szef już zaczął gryźć pazury ze strachu :-DDD

[...]

Są dwa powody tego stanu rzeczy. Jeden to obowiązujące prawo które zabrania
sprzedaży towaru poniżej jego wartości i bez marży. Wyjątkiem są promocje.
Drugi to bezproblemowe wycofanie się z części promocyjnych umowy.

[...]

E tam, to raczej wynika z uproszczenia bilingowego systemów. Koszty.
Jeśli chce się kogoś czegoś pozbawić to wprowadza się przymus przejścia
na ofertę oraz daje odpowiednią marchewkę. Tu możesz do końca wykorzystać pakiety
a ewentulne przejście wykonać tuż przed doładowaniem konta. Przymusu nie zauważyłem.

Data: 2010-09-11 14:56:08
Autor: SDD
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6fmgs$n64$1news.onet.pl...

Jeśli nie odróżniasz słów " za darmo " od "kupisz/płacisz " oraz "dostajesz" od "kupujesz " to
przyłączam się do wyrazów współczucia :)

A to mozena kupic sobie Fresha, korzystac, dzwonic, kupowac pakikiety i DOSTAWAC PREZENTY nie wydajac ani grosza?

No to szef już zaczął gryźć pazury ze strachu :-DDD

Na szczescie (dla szefa) nie mam szefa ;)

[...]

Nie ma przymusu przechodzenia na nowa oferte, ale dla niektorych jest przymus nieprzechodzenia.
Role wymierzonych luf karabinow pelni wizja utraty zgromadzonych pakietow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-11 16:59:50
Autor: tl
Zmiany na gorsze we Fresh

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i6fu97$c5g$1news.onet.pl...

[...]

Jak od cioci ? Nie , bo to nie rodzina. Tu na prezent należy zasłużyć. Prezent dostaje się
z okazji spełnienia pewnych warunków. Dla rozwiania wątpliwości nie chodzi o pozytywne
oceny na świadectwie ;-D

[...]

Tylko po co wybierać taryfę jeśli ma się kupione pakiety  i kasę na następne ?
Można odłożyć decyzję na później , po wykorzystaniu pakietów.
Prawdziwe "lufy" odczuwałem w tak taku. Tam to dopiero były "działa Nawarony".

Data: 2010-09-06 16:46:32
Autor: dizel
Zmiany na gorsze we Fresh
On Sun, 05 Sep 2010 14:26:15 +0200, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

[...]

Pisał pisał wcześniej ale jakoś nie bardzo to kogoś interesowało.
Dodam tylko od siebie że po przejściu na profil Darmowe rozmowy i smsy
w play przez 10 dni mamy darmowe rozmowy i sms w play, druga kwestia
to to że konto promocyjne przedłuża się na 3 miesiące, także nie jest
źle.
Co do samego podziału to wg mnie jest troche gożej ale za to przy
profilu darmowe rozmowy w play nie trzeba pamiętać o kodach i
aktywacjach , po doładowaniu masz za darmo do play na okres zależny od
doładowania i to akurat jest plus oferty.

Data: 2010-09-07 00:04:24
Autor: Piotr M
Zmiany na gorsze we Fresh
Dnia 06-09-2010 o 16:46:32 dizel <dizel8@nospamwp.pl> napisał(a):

Dodam tylko od siebie że po przejściu na profil Darmowe rozmowy i smsy
w play przez 10 dni mamy darmowe rozmowy i sms w play, druga kwestia

Za pierwszym razem, z "gołego" konta? Bo przy zmianach profilu to chyba  nie?

BTW.
A gdzieś jest to zapisane? Bo przeczytałem regulaminy i chyba mi umknęło.

to to że konto promocyjne przedłuża się na 3 miesiące, także nie jest
źle.

Jakie promocyjne konto?

[...]

Faktycznie, z drugiej strony, raz na miesiąc taki kod nie bolał, no, ale  zawsze. Ale podejrzewam że zrobili tą bezkodowość, bo w innym przypadku to  by było przegięcie biurokratyczne.

Ten podział, to chyba ukłon i pozyskanie dodatkowych klientów małoletnich,  co zasilają konta po np 5zł. Pewnie stwierdzili że mają w tym obszarze  braki, lub że dżemie w tym potencjał.

Data: 2010-09-07 16:38:26
Autor: dizel
Zmiany na gorsze we Fresh
On Tue, 07 Sep 2010 00:04:24 +0200, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

[...]

Myśle że jednorazowo, przeszedłem z fresha na darmowe rozmowy w play i
dzwoniłem darmowo do play. Gdzieś na forum czytałem o tych 10 dniach
za darmo. W regulaminach nic nie ma , może to błąd systemu, ale
działa.

[...]

To konto pod *101#, Dodatkowo w ramach środków promocyjnych masz pln
do wykorzystania do 30.11.2010. Na przykład jak doładowujesz ze strony
play masz 10% bonusu i tam właśnie trafia.

pewnie tak :)

Zmiany na gorsze we Fresh