Zmiany w Alior Kantor

Data: 2019-07-15 06:57:17
Autor: gtoni13
Zmiany w Alior Kantor
Z nowisci to na razie kantor lezy i kwiczy !
Na Twoje pytania jest odpowiedz - czytaj !. W regulaminie na WSZYSTKI pytania masz odpowiedz - nie trawie leni !!

Data: 2019-07-15 09:01:15
Autor: Stiwi
Zmiany w Alior Kantor
On Monday, July 15, 2019 at 3:57:19 PM UTC+2, gto...@gmail.com wrote:
Z nowisci to na razie kantor lezy i kwiczy !
Na Twoje pytania jest odpowiedz - czytaj !. W regulaminie na WSZYSTKI pytania masz odpowiedz - nie trawie leni !!

Tak, też nie mogę się zalogować. Gdybym miał czas to bym przeczytał regulamin, po to zadałem pytanie licząc, że ktoś już to zrobił. Jest to zachęta do dyskusji o zmianach na lepsze czy gorsze. Póki co czekamy na możliwość zalogowania się...

Data: 2019-07-15 09:15:53
Autor: Dawid Rutkowski
Zmiany w Alior Kantor
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 18:01:16 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:
> [...]

Tak, też nie mogę się zalogować. Gdybym miał czas to bym przeczytał regulamin, po to zadałem pytanie licząc, że ktoś już to zrobił. Jest to zachęta do dyskusji o zmianach na lepsze czy gorsze. Póki co czekamy na możliwość zalogowania się...

Zalogować czasem się udaje. Ale zmiany na gorsze.

Data: 2019-07-15 13:17:02
Autor: Stiwi
Zmiany w Alior Kantor
On Monday, July 15, 2019 at 6:15:55 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
Zalogować czasem się udaje. Ale zmiany na gorsze.

Do tej pory nie mogę się zalogować. Nie mam żadnego błędu nawet, po wpisaniu hasła następuje powrót do strony logowania... W innych przeglądarkach to samo.

Data: 2019-07-15 22:27:26
Autor: Szymon
Zmiany w Alior Kantor
W dniu 2019-07-15 o 22:17, Stiwi pisze:
[...]

U mnie już działa, ale parę godzin temu też były problemy. Niemniej szybkość działania pozostawia jeszcze sporo do życzenia.

Data: 2019-07-15 18:28:14
Autor: Kamil Jońca
Zmiany w Alior Kantor
Stiwi <stiwipl@hotmail.com> writes:

[...]

Ja mam plusik w haśle.
Nie mogę go zapodać w haśle jako Shift+=, za to moge z klawiatury
numerycznej.
A teraz najlepsze: chciałem to zgłosić i ... formatka w kantorze nie
działa. Postanowiłem, że zgłosze to systemie bankowym aliora. Okazuje
się, że nie można tam wprowadzić znaku "+", obu cudzysłowów, oraz
nawiasów trójkątnych. Myślalem, że citka pod tym względem nic nie pobije
KJ

Data: 2019-07-15 22:43:49
Autor: ąćęłńóśźż
Zmiany w Alior Kantor
A dlaczego nie możesz?

-- -- -
Nie mogę go zapodać w haśle jako Shift+=

Data: 2019-07-16 02:08:50
Autor: Stiwi
Zmiany w Alior Kantor
On Monday, July 15, 2019 at 10:43:51 PM UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
A dlaczego nie możesz?

Nie wiem. Wpisuje identyfikator i hasło, klikam wyślij i nic - wraca do logowania. Co ciekawe zawsze pyta o te same literki hasła, próbowałem już wielokrotnie i nic.

Data: 2019-07-16 02:17:25
Autor: Dawid Rutkowski
Zmiany w Alior Kantor
W dniu wtorek, 16 lipca 2019 11:08:52 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:
> [...]

Nie wiem. Wpisuje identyfikator i hasło, klikam wyślij i nic - wraca do logowania. Co ciekawe zawsze pyta o te same literki hasła, próbowałem już wielokrotnie i nic.

Też tak miałem wczoraj. Jak również etap, gdy w ogóle nie wyświetlały się pola na literki.
Dziś już działa w miarę znośnie (choć wiadomości nadal nie można wysyłać), może wyczyść cache i dostaniesz działającą wersję tego badziewia (adblock bardzo sie przydaje).

Data: 2019-07-16 11:46:53
Autor: ąćęłńóśźż
Zmiany w Alior Kantor
Ale plusa poprzez shift += dlaczego nie możesz?
A klawiatura ekranowa?

-- -- -
Nie wiem.

Zmiany w Alior Kantor