Zmiany w Bikereshopie

Data: 2009-07-10 23:28:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zmiany w Bikereshopie
Co się stało z tym sklepem?
Dzisiaj byłem i zostałem tak uprzejmie obsłużony (dużo pytań miałem), że jestem jeszcze w szoku. Kilka lat w tył byłem kilka razy i mieli mnie gdzieś, bo chciałem wydać 50zł. A dziś, zamiast dostałem rabat nawet o niego nie prosząc, 20%.

Albo to wynik towaru, o który pytałem (napinacz, korby) albo koszulki eZ albo mojej facjaty i fachowych pytań.

Jeszcze jeden taki wybryk a zapomnę o kilku historiach.
;-)

zyga

Data: 2009-07-10 22:59:47
Autor: chary
Zmiany w Bikereshopie
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

A co to koszulka eZ? Moze tez sobie taka sprawie ;-)

pozdrawiam,
Marek Sosnowski
--
"Polska, coz, to nie Slask, ale tez tam ladnie"

Data: 2009-07-11 00:32:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zmiany w Bikereshopie

[...]

Kurde literówka.
http://www.biglines.com/photosv2/articles/2008/08/25/sblpic12556.jpg

Zamiast e z, czyli zX.
Ludzie mylą, celowo tak zrobiłem.
:>

zyga

Data: 2009-07-11 08:12:51
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
Zmiany w Bikereshopie
Dnia 10-07-2009 o 23:28:52 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):
[ciah]
Albo to wynik towaru, o który pytałem (napinacz, korby) albo koszulki eZ  albo mojej facjaty i fachowych pytań.
[ciah]

moze mysleli ze jestes EZ czyli "easy" z angielska i mieli nadzieje na cos  wiecej? :P

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-07-11 08:55:27
Autor: kml
Zmiany w Bikereshopie

Użytkownik "Leszek \"Cousie\" Pasoń" <cousieNOSpam@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.uwv3jpaooyxcx3qsi-lap.domain_not_set.invalid...
[...]

EZ Z powinno być w takim razie :D

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-12 18:59:44
Autor: Ryszard Mikke
Zmiany w Bikereshopie
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]
> [ciah]
>
> moze mysleli ze jestes EZ czyli "easy" z angielska i mieli nadzieje na > cos  wiecej? :P

Ale to drugie Z powinno być MAŁE!!!

rmikke

Data: 2009-07-12 18:59:48
Autor: Ryszard Mikke
Zmiany w Bikereshopie

Data: 2009-07-12 19:01:37
Autor: Ryszard Mikke
Zmiany w Bikereshopie
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a): > > Użytkownik "Leszek \"Cousie\" Pasoń" <cousieNOSpam@nospam.o2.pl> napisał w > wiadomości news:op.uwv3jpaooyxcx3qsi-lap.domain_not_set.invalid...

Ale to drugie Z powinno być MAŁE!!!

Hmmm.. Klnę się, że nacisnąłem ENTER tylko raz, a zła Gazeta zrobiła psikusa.

rmikke

Data: 2009-07-12 21:18:02
Autor: kml
Zmiany w Bikereshopie

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3dbr4$dot$1inews.gazeta.pl...

> moze mysleli ze jestes EZ czyli "easy" z angielska i mieli nadzieje > na
> cos  wiecej? :P

EZ Z powinno być w takim razie :D

Ale to drugie Z powinno być MAŁE!!!

Ale jak wszystko jest z dużej to lepiej widać :)))

Data: 2009-07-11 10:33:22
Autor: Gambit
Zmiany w Bikereshopie
Dnia 11-07-2009 o 08:12:51 Leszek "Cousie" Pasoń  <cousieNOSpam@nospam.o2.pl> napisał(a):

[...]

Rotfl :D

@ Zyga: Zapraszam na www.biker-friend.pl. Bikershop czeka na dobrą opinię  :)

--
pozdrawiam, Krzysiek
www.biker-friend.pl

Data: 2009-07-11 11:19:11
Autor: Titus Atomicus
Zmiany w Bikereshopie
Witam,

@ Zyga: Zapraszam na www.biker-friend.pl. Bikershop czeka na dobrą opinię  :)

Ale malpa.zarzecki prosi o nazywanie go z malej. Teraz to sie wam dostanie.

TA

Data: 2009-07-12 15:42:57
Autor: zcxz
Zmiany w Bikereshopie
Gambit wrote:
@ Zyga: Zapraszam na www.biker-friend.pl. Bikershop czeka na dobrą opinię :)
pasek menu po lewej > rozwiniete > punkty serwisowe > mazowieckie > obciete nazwy miast

firefox 3.5

--
zcxz

Data: 2009-07-12 16:11:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zmiany w Bikereshopie

pasek menu po lewej > rozwiniete > punkty serwisowe > mazowieckie > obciete nazwy miast

firefox 3.5

Strona to porażka, jeśli chodzi o technologię.
Dlaczego podczas ładowania tak prostej strony znacząco wzrasta obciążenie procesora?

zyga

Data: 2009-07-13 00:18:47
Autor: zcxz
Zmiany w Bikereshopie
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Strona to porażka, jeśli chodzi o technologię.
Dlaczego podczas ładowania tak prostej strony znacząco wzrasta obciążenie procesora?
nie wiem, pewnie obciaza proces przegladary :)
ale faktycznie mulowato to chodzi.
pomysl fajny jeno interface'a trza go dopracowac
niech sie wypowie sugestotator :)

--
zcxz

Data: 2009-07-11 14:28:49
Autor: mirekm
Zmiany w Bikereshopie
Leszek "Cousie" Pasoń pisze:
[...]

Mógłbyś nie poruszać  orientacji zygi, jest na to bardzo wrażliwy. Delikatniej.

pozdrawiam,

mirek

Data: 2009-07-11 18:06:41
Autor: kml
Zmiany w Bikereshopie

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h38anf$59a$1news.interia.pl...
[...]

Może to taki "prima aprilis" :D

Data: 2009-07-13 09:05:54
Autor: out
Zmiany w Bikereshopie - w temacie
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Co się stało z tym sklepem?
(...)

Jest lepiej niż dobrze. Przed rokiem znalazłem tam koło 28" gotowe i było szukane pracowicie i bez zgrzytów, nawet jak były trudności ze znalezieniem kodu towaru do kompa.
W tym roku kupowałem torbę FastRidera. I przez telefon i na miejscu pełna kultura obsługi; bardzo mili Panowie - do tego cena wyszła jak z zeszłego roku 149 pln. I jeszcze raz bez problemu mogłem pokonsultować się ws. zamieszczania gadżetów na kierownicę i nabyć tam dodatkową rurkę. Ogólnie duży plus, wbrew wcześniejszym opiniom w internecie ;)

Data: 2009-07-13 21:17:52
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Zmiany w Bikereshopie
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
[...]

ostatnio kupowałem butki Northwave i podobnie byłem bardzo mile zaskoczony jakością obsługi i uprzejmością oraz sposobem doradzania.
Też zapominam poprzednie wybryki :)
--
Maciek "Sołtys"
Kraków