Zmiany w Bikereshopie

Data: 2009-07-11 18:06:41
Autor: kml
Zmiany w Bikereshopie

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h38anf$59a$1news.interia.pl...
Co się stało z tym sklepem?
Dzisiaj byłem i zostałem tak uprzejmie obsłużony (dużo pytań miałem), że jestem jeszcze w szoku. Kilka lat w tył byłem kilka razy i mieli mnie gdzieś, bo chciałem wydać 50zł. A dziś, zamiast dostałem rabat nawet o niego nie prosząc, 20%.

Albo to wynik towaru, o który pytałem (napinacz, korby) albo koszulki eZ albo mojej facjaty i fachowych pytań.

Może to taki "prima aprilis" :D

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Zmiany w Bikereshopie