Zmiany w KK Citibank

Data: 2017-12-20 07:00:45
Autor: WAM
Zmiany w KK Citibank
Szanowni Państwo,
informujemy, że z dniem 1 marca 2018 r. ulega zmianie Regulamin Kart
Kredytowych Citibank Banku Handlowego w Warszawie S.A. (dalej:
Regulamin) oraz Tabela Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych Citibank
(dalej: TOiP).
Zmiany dotyczą m.in.:

* wprowadzenia opłaty miesięcznej za każdy Nośnik zbliżeniowy w
postaci Naklejki Zbliżeniowej,
* wprowadzenia opłaty miesięcznej za wydanie i korzystanie z Karty
dodatkowej dla kart wydanych od dnia 1 marca 2018 r.,
* wprowadzenie opłaty miesięcznej z tytułu obsługi nadpłaty na
rachunku Karty Kredytowej, naliczanej w przypadku wystąpienia w cyklu
rozliczeniowym salda dodatniego równego lub wyższego niż 200 zł,
* wycofania Karty Kredytowej Citibank Student,
* wycofania ubezpieczenia Pakiet Bezpieczeństwa.

Szczegółowy zakres zmian znajdą Państwo w?załączeniu. Jednolity tekst
Regulaminu oraz TOiP, z zaznaczonymi kolorem zmianami, dostępne są
tutaj.
https://online.citibank.pl/dokumenty.html#Karty-Kredytowe

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-12-20 22:50:41
Autor: jo44
Zmiany w KK Citibank
W dniu 20.12.2017 o 07:00, WAM pisze:

* wprowadzenia opłaty miesięcznej za każdy Nośnik zbliżeniowy w
postaci Naklejki Zbliżeniowej,

Trzeba będzie z tego cudu techniki bankowej zrezygnować...

Data: 2017-12-21 02:03:20
Autor: Dawid Rutkowski
Zmiany w KK Citibank
W dniu środa, 20 grudnia 2017 22:50:41 UTC+1 użytkownik jo44 napisał:
> postaci Naklejki Zbliżeniowej,

Trzeba będzie z tego cudu techniki bankowej zrezygnować...

Niestety - a szkoda, bo fajne to.
Ciekawe, czy mają zamiar wprowadzić w zamian HCE - choć ja naklejki nie mam na telefonie, tylko na breloku przy kluczach.
Marudzenie w poczcie wewnętrznej nic nie dało - tak samo jak to, że w ciągu ostatniego miesiąca przysłali mi 2 nowe naklejki - więc po 3 latach papa niestety.
Dobrze, że wprowadzili to jednocześnie z opłatami za karty dodatkowe - bo skoro nie ma naklejki to zamieniam MC na visę, nie mam bowiem KK visy, a inne KK MC mam dwie (w tym jedna world, więc do buy&smile - choć tam ciężko znaleźć coś ciekawego) - a jakby z tym poczekali, to bym nie mógł, bo mam zwolnienie z opłat za kartę główną, ale za dodatkowe wg TOiP.

Data: 2017-12-21 15:56:57
Autor: J.F.
Zmiany w KK Citibank
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e43fcc56-25ee-4545-954a-a02f60b03c19@googlegroups.com...
> [...]
> postaci Naklejki Zbliżeniowej,

Trzeba będzie z tego cudu techniki bankowej zrezygnować...

Jesli fajne, to mozesz dalej uzywac.
Za drobna oplata :-)

A moze  maja zwolnienie z oplaty ?

Data: 2017-12-20 23:49:38
Autor: Michal Jankowski
Zmiany w KK Citibank
Kara za nadpłatę, czego to nie wymyślą...

   MJ

Data: 2017-12-21 10:09:34
Autor: J.F.
Zmiany w KK Citibank
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a3ae904$0$15199$65785112@news.neostrada.pl...
Kara za nadpłatę, czego to nie wymyślą...

No przeciez chca zarabiac na procentach od kredytu, a nie obslugiwac za darmo :-)

Zakladajac ze ktos taka nadplate zrobil ... moze skorzystac z "przelew z konta karty" za darmo, czy prowizja bedzie ?

P.S. A w zwiazku z tą nadplata nie przybywa im obowiazkow ? Rezerwa obowiazkowa chocby ...

J.

Data: 2017-12-21 17:58:51
Autor: radekp@konto.pl
Zmiany w KK Citibank
Wed, 20 Dec 2017 07:00:45 +0100, w
<g1vj3dts18k0j1jhn3eih5ssaej0b9qdoh@4ax.com>, WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
napisał(-a):

* wprowadzenie opłaty miesięcznej z tytułu obsługi nadpłaty na
rachunku Karty Kredytowej, naliczanej w przypadku wystąpienia w cyklu
rozliczeniowym salda dodatniego równego lub wyższego niż 200 zł,

Hahahahaha :)

Data: 2017-12-23 07:47:11
Autor: WAM
Zmiany w KK Citibank

[...]