Zmiany w KK Citibank

Data: 2017-12-20 22:50:41
Autor: jo44
Zmiany w KK Citibank
W dniu 20.12.2017 o 07:00, WAM pisze:

* wprowadzenia opłaty miesięcznej za każdy Nośnik zbliżeniowy w
postaci Naklejki Zbliżeniowej,

Trzeba będzie z tego cudu techniki bankowej zrezygnować...

Data: 2017-12-21 02:03:20
Autor: Dawid Rutkowski
Zmiany w KK Citibank
W dniu środa, 20 grudnia 2017 22:50:41 UTC+1 użytkownik jo44 napisał:
> postaci Naklejki Zbliżeniowej,

Trzeba będzie z tego cudu techniki bankowej zrezygnować...

Niestety - a szkoda, bo fajne to.
Ciekawe, czy mają zamiar wprowadzić w zamian HCE - choć ja naklejki nie mam na telefonie, tylko na breloku przy kluczach.
Marudzenie w poczcie wewnętrznej nic nie dało - tak samo jak to, że w ciągu ostatniego miesiąca przysłali mi 2 nowe naklejki - więc po 3 latach papa niestety.
Dobrze, że wprowadzili to jednocześnie z opłatami za karty dodatkowe - bo skoro nie ma naklejki to zamieniam MC na visę, nie mam bowiem KK visy, a inne KK MC mam dwie (w tym jedna world, więc do buy&smile - choć tam ciężko znaleźć coś ciekawego) - a jakby z tym poczekali, to bym nie mógł, bo mam zwolnienie z opłat za kartę główną, ale za dodatkowe wg TOiP.

Data: 2017-12-21 15:56:57
Autor: J.F.
Zmiany w KK Citibank
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e43fcc56-25ee-4545-954a-a02f60b03c19@googlegroups.com...
> [...]
> postaci Naklejki Zbliżeniowej,

Trzeba będzie z tego cudu techniki bankowej zrezygnować...

Jesli fajne, to mozesz dalej uzywac.
Za drobna oplata :-)

A moze  maja zwolnienie z oplaty ?

Zmiany w KK Citibank