Zmiany w KK Polbank

Data: 2009-06-19 20:18:59
Autor: radekp@konto.pl
Zmiany w KK Polbank
Fri, 19 Jun 2009 20:12:23 +0200, w <h1gke9$6t0$1@news.wp.pl>, krzysztofsf
<krzysztofsf@wp.pl> napisał(-a):

Z ubezpieczen Assistance i powiadomien sms trzeba rezygnowac - inaczej beda naliczane po odpowiednio 1 i 3 miesiacach od wprowadzenia.

Ci co mają KK Polbanku też muszą dzwonić i rezygnować?

Data: 2009-06-19 20:35:19
Autor: krzysztofsf
Zmiany w KK Polbank
<krzysztofsf@wp.pl> napisał(-a):

Z ubezpieczen Assistance i powiadomien sms trzeba rezygnowac - inaczej beda naliczane po odpowiednio 1 i 3 miesiacach od wprowadzenia.

Ci co mają KK Polbanku też muszą dzwonić i rezygnować?

Zadzwonilem
TOiP dla nowowydanych kart - i oplaty i cashaback od transakcji

Zapewne dotychczasowi posiadacze otrzymaja nowa TOiP i dopiero wtedy beda musieli rezygnowac.

Ubezpieczenie (dotychczas bezplatne) od smierci itd, nie podlega rezygnacji i jest naliczane od calosci zadluzenia - czyli od pelnej kwoty rozlozonej na raty. Zeby zniwelowac to cashbackiem, trzeba wtedy robic comiesiac spore zakupy, przykladowo mamy calosc zadluzenia 1000 zl , na karcie praktycznaj naliczy nam 1,50zl oplaty i pokrywamy to robiac zakupy na 300 zl (czyli na kredycie 700 i 300 zakupy zeby zniwelowac oplaty  dostajac 1,50 zl cashback)

Przestaje mi sie to podobac, chociaz dalej jest "tanio"

Data: 2009-06-19 20:50:29
Autor: MK
Zmiany w KK Polbank
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:h1glp9$6t0$2news.wp.pl...
radekp@konto.pl pisze:

Zapewne dotychczasowi posiadacze otrzymaja nowa TOiP i dopiero wtedy beda musieli rezygnowac.

Z tego co widze dla Ery nie ma zmian... ubezpiecznie bezplatne a limit transakcji najwiekszy, dla innych tylko 30 lub 50 pln/m-c, na Erze pozostalo 750 rocznie :). Czyli Era ciagle najlepsza :).

MK

Data: 2009-06-21 13:01:58
Autor: Olgierd
Zmiany w KK Polbank
Dnia Fri, 19 Jun 2009 20:35:19 +0200, krzysztofsf napisał(a):

Zadzwonilem
TOiP dla nowowydanych kart - i oplaty i cashaback od transakcji

Zapewne dotychczasowi posiadacze otrzymaja nowa TOiP i dopiero wtedy
beda musieli rezygnowac.

Hehe, ja zaś zadzwoniłem i dowiedziałem się, że od 16 czerwca mam zwrot tego 1% na każdej transakcji. Niczego nie muszą mi przysyłać, nic nie muszę zamawiać.

Ten bank jest wesolutki jak komedia slapstikowa.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis << http://olgierd.bblog.pl <<

Data: 2009-06-23 09:35:38
Autor: Tolek
Zmiany w KK Polbank
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
[...]

A ja zadzwoniłem - karta wydana pod koniec maja - i dowiedziałem się, że
należę do starego portfela kart i zarówno płatne ubezpieczenie jak i cashback
mnie nie obowiązuje. Jakbym chciał, to w ciągu 2 tygodni mogę zadzwonić, to
wtedy będą wiedzieli, czy da się przejść i jak.

W. --

Data: 2009-06-23 10:49:41
Autor: Olgierd
Zmiany w KK Polbank
Dnia Tue, 23 Jun 2009 09:35:38 +0000,  Tolek napisał(a):

[...]

Gdzie to możliwe, żeby były dwa nurty klientów? (i różne odpowiedzi na podstawowe pytania) tylko w Polbanku! ;-)

BTW esemesami mnie nie spamują, więc może i faktycznie coś nie działa.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-06-23 11:25:07
Autor: Tolek
Zmiany w KK Polbank
> [...]

BTW esemesami mnie nie spamują, więc może i faktycznie coś nie działa.
No to ciekaw jestem, czy dostaniesz cashback, zgodnie z tym co pisałeś
wcześniej. Bo pani na infolinii twierdziła, że to jest ze sobą powiązane, więc
albo za którymś razem się mylili, albo każdego klienta traktują indywidualnie
;-) W każdym razie ja SMSów też nie dostaję.

W.

Data: 2009-06-23 12:51:28
Autor: Robert Kois
Zmiany w KK Polbank
Dnia Tue, 23 Jun 2009 10:49:41 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

BTW esemesami mnie nie spamują, więc może i faktycznie coś nie działa.

Mnie też nie, ale to raczej chyba trzeba wskazać numer telefonu. To
niekoniecznie musi być ten do kontaktów.

--
Kojer

Data: 2009-06-23 11:58:42
Autor: Robert Kois
Zmiany w KK Polbank
Dnia Tue, 23 Jun 2009 09:35:38 +0000 (UTC), Tolek napisał(a):

[...]

To byłoby dość dziwne bo zmiana jest w Regulaminie i TOiP które obowiązują
od 16.06.2009.

--
Kojer

Data: 2009-06-23 12:06:07
Autor: Animka
Zmiany w KK Polbank
Robert Kois pisze:
[...]

Mnie nowego regulaminu nie przysłali. Może to i dobrze.

--
animka

Data: 2009-06-23 10:48:45
Autor: Olgierd
Zmiany w KK Polbank
Dnia Tue, 23 Jun 2009 12:06:07 +0200, Animka napisał(a):

[...]

W zasadzie to nie muszą niczego Ci przysyłać ;-)

Data: 2009-06-23 12:50:00
Autor: Robert Kois
Zmiany w KK Polbank
Dnia Tue, 23 Jun 2009 10:48:45 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Muszą. Wyciąg. Ale jego Animka akurat nie czyta ;).

--
Kojer

Data: 2009-06-23 10:59:02
Autor: Olgierd
Zmiany w KK Polbank
Dnia Tue, 23 Jun 2009 12:50:00 +0200, Robert Kois napisał(a):

Mnie nowego regulaminu nie przysłali. Może to i dobrze.

W zasadzie to nie muszą niczego Ci przysyłać ;-)

Muszą. Wyciąg. Ale jego Animka akurat nie czyta

Wyciąg owszem. Regulamin niekoniecznie. Z moich banków tylko Citi się w to bawi -- ani mBank, ani Multi (wiadomo), ani Alior nie przysyła żadnych papierów. To i Polbank EFG pewnie też nie.

Data: 2009-06-23 13:07:48
Autor: Robert Kois
Zmiany w KK Polbank
Dnia Tue, 23 Jun 2009 10:59:02 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

BPH i Pekao przysyłały zwykle wyciąg ze zmian. Eurobank tylko pocztą
wewnętrzną w systemie. Polbank się zobaczy ale też wątpie, z wyciągiem
wygenerowanym na 15.06 a wysłanym 17.06 nic nie przyszło.

--
Kojer

Zmiany w KK Polbank