Zmiany w Polbank_Raiffeisen

Data: 2013-04-21 20:11:04
Autor: liliputek
Zmiany w Polbank_Raiffeisen
Witam
Jeśli dobrze zrozumiałem zmiany jakie mają wejść od lipca to:
Posiadam konto Mistrzowskie.
Moje obecne "uproduktowienie" skutkuje tym, że jest to dla mnie konto bezpłatne i wyżej oprocentowane (oczywiście w założonym progu do 5000zł)
Niestety zmiany lipcowe spowodują, że będę musiał wybrać pomiędzy opcjami:
1. utrzymuję średnie saldo poniżej 3000zł ale mam rachunek oprocentowany na 4% - ale w nagrodę płacę za konto miesięcznie 6zł
2. utrzymuję średnie saldo co najmniej 3000zł i mam bezpłatne konto - ale w nagrodę pieniądze na koncie są nieoprocentowane.
Nieźle to sobie wymyślili.

W związku z tym, że nie mogę zrezygnować z konta w tym banku to mam następujące pytanie. Czy istnieje możliwość zmiany konta Mistrzowskiego na konto Standard bez operacji zamykania i otwierania kont.

Pozdrawiam
liliputek

Zmiany w Polbank_Raiffeisen