Zmiany w Polbanku

Data: 2010-11-02 09:13:45
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
3% na koncie gotówkowym, ale bezpłatne przy 5 transakcjach kart±
(od 2011.02).

http://www.polbank.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-konto-osobiste/

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 09:41:21
Autor: Kamil Jońca
Zmiany w Polbanku
"J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> writes:

3% na koncie gotówkowym, ale bezpłatne przy 5 transakcjach kart±
(od 2011.02).

http://www.polbank.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-konto-osobiste/

Ale bez tego 6 PLN. Dużo.

KJ

According to the latest official figures, 43% of all statistics are
totally worthless.

Data: 2010-11-02 09:12:29
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 09:41:21 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

"J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> writes:

3% na koncie gotówkowym, ale bezpłatne przy 5 transakcjach kartą (od
2011.02).

http://www.polbank.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-konto-osobiste/

Ale bez tego 6 PLN. DuĹĽo.

No oferta Polbanku robi się powoli taka sobie. Tym bardziej, że wprowadzają opłaty za kartę a ilość bankomatów się dalej nie zwiększa. Jak jeszcze dojdzie jakiś % za przewalutowanie i mając na uwadze ich www, to wtedy nawet te 5% na mocnym im nie pomorze, przynajmniej tutaj na grupie he he.

--
xbartx

Data: 2010-11-02 10:18:06
Autor: Kamil Jońca
Zmiany w Polbanku
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]

No oferta Polbanku robi się powoli taka sobie. Tym bardziej, że wprowadzaj± opłaty za kartę a ilo¶ć bankomatów się dalej nie zwiększa. Jak jeszcze dojdzie jaki¶ % za przewalutowanie i maj±c na uwadze ich www, to wtedy nawet te 5% na mocnym im nie pomorze, przynajmniej tutaj na grupie he he.

Ciekawe jak będ± traktowali funkcjonalno¶ć debetow± do KK ...
KK

EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

Data: 2010-11-02 02:42:04
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 10:18, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

Ciekawe jak będ± traktowali funkcjonalno¶ć debetow± do KK ...
KK
Chyba nijak bo to działa tylko do płatno¶ci gotówkowych w bankomatach.

Natomiast nie wygl±da na to by płacenie KK zwalniało z opłaty (w końcu
obci±żaj± rachunek kk a nie konto)

Data: 2010-11-02 09:44:47
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:42:04 -0700, Krzysiek napisał(a):

Natomiast nie wygląda na to by płacenie KK zwalniało z opłaty (w końcu
obciÄ…ĹĽajÄ… rachunek kk a nie konto)

Ale tu być może chodzi o sam plastik i jego produkcję a za to płacisz jak się ubiegasz o kk, więc ta funkcjonalność debetowa, to tylko jakiś tam "ficzer" ich systemu bankowego.

--
xbartx

Data: 2010-11-02 09:28:56
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:18:06 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Ciekawe jak będą traktowali funkcjonalność debetową do KK ... KK

Hmmm to się i tak zasadniczo do niczego nie przydaje za bardzo, bo tylko do wypłaty. Do wpłaty się nie da, bo idzie na konto kk no i do płacenia w sieci też nie, więc ogólnie pewnie zostanie tak jak jest za darmo, tak myślę.
Szkoda trochę, bo debetówka Polbanku fajnie się spisywała do Paypal jak ktoś nie miał ich kk i do płacenia na niektórzych liniach lotniczych gdzie za debit card nie doliczają żadnej opłaty np. easyjet.

--
xbartx

Data: 2010-11-02 10:33:50
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:iaolkn$mkk$4inews.gazeta.pl...
Hmmm to siÄ™ i tak zasadniczo do niczego nie przydaje za bardzo, bo tylko
do wypłaty.

No i o to właśnie chodzi - nosi się 1 kartę, a nie 2 ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 16:49:57
Autor: Wojciech Nawara
Zmiany w Polbanku
W dniu 2010-11-02 10:28, xbartx pisze:

Hmmm to siÄ™ i tak zasadniczo do niczego nie przydaje za bardzo, bo tylko
do wypłaty. Do wpłaty się nie da, bo idzie na konto kk

jak nie jak tak? z rachunków dodatkowych podpiętych do KK możesz wypłacać i na nie wpłacać gotówkę...

Data: 2010-11-02 17:31:21
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 16:49:57 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

jak nie jak tak? z rachunków dodatkowych podpiętych do KK możesz
wypłacać i na nie wpłacać gotówkę...

Muszę to sprawdzić, bo ostatnio nie miałem takiej możliwości, ale coś przegapiłem.

Data: 2010-11-02 18:35:21
Autor: Wojciech Nawara
Zmiany w Polbanku
W dniu 2010-11-02 18:31, xbartx pisze:

jak nie jak tak? z rachunków dodatkowych podpiętych do KK możesz
wypłacać i na nie wpłacać gotówkę...

Muszę to sprawdzić, bo ostatnio nie miałem takiej możliwości, ale coś
przegapiłem.

I saldo też można sprawdzić dla wszystkich podpiętych rachunków.

Data: 2010-11-12 08:36:43
Autor: Pete
Zmiany w Polbanku
W dniu 02.11.10 10:28, xbartx pisze:
[...]

Wypłaty z funkcj± debetow± AFAIR tylko z Polbankowych ATM-ów?

--
Pete

Data: 2010-11-12 09:25:31
Autor: jureq
Zmiany w Polbanku
Dnia Fri, 12 Nov 2010 08:36:43 +0100, Pete napisał(a):

Wypłaty z funkcją debetową AFAIR tylko z Polbankowych ATM-ów?

Od pewnego czasu takĹĽe w Euronecie

Data: 2010-11-02 10:24:30
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:iaoklt$mkk$2inews.gazeta.pl...
[...]

No oferta Polbanku robi siÄ™ powoli taka sobie. Tym bardziej, ĹĽe
wprowadzają opłaty za kartę a ilość bankomatów się dalej nie zwiększa.

Masz na myśli bankomaty własne, czy nie-siedzibowo-bankowe Euronetu ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 10:16:33
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87lj5cp172.fsfalfa.kjonca...
http://www.polbank.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-konto-osobiste/

Ale bez tego 6 PLN. Dużo.

Pewnie chc± zmusić wła¶cicieli kont do większej "aktywno¶ci" ;-)
Wychodzi, że trzeba by trzymać (non-stop ?) 2 400 na gotówkowym,
żeby zniwelować te opłaty.

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 02:40:35
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 10:16, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Pewnie chc± zmusić wła¶cicieli kont do większej "aktywno¶ci" ;-)
Wychodzi, że trzeba by trzymać (non-stop ?) 2 400 na gotówkowym,
żeby zniwelować te opłaty.
Ale po co trzymać non-stop na gotówkowym a nie na mocnym?
chyba, ze do wypłat ale wtedy to nie jest non stop...;)

Ja z karty debetowej nie korzystam i widzę, że można tak:
Likwidacja mistrzowskiego i otwarcie  pomocniczego, tam też s±
bezpłatne przelewy zewnętrzne.
Bezpłatne przelewy wewnętrzne z mocno oszczędzaj±cego nadal
nielimitowane.

Data: 2010-11-02 02:58:37
Autor: luc
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 10:40, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

[...]

Zrobię tak samo. Mam kartę podpięt± do konta oszczędno¶ciowego (co
prawda wycofali je z oferty, ale przecież nie zlikwiduj± mi
istniej±cego?), więc wg TOiP nie powinienem nic za ni± zapłacić.

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2010-11-02 03:01:35
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 10:58, luc <bana...@gmx.net> wrote:

Zrobię tak samo. Mam kartę podpięt± do konta oszczędno¶ciowego (co
prawda wycofali je z oferty, ale przecież nie zlikwiduj± mi
istniej±cego?), więc wg TOiP nie powinienem nic za ni± zapłacić..

Jest jeszcze kredyt bezpieczny:P
Je¶li się nie korzysta z kredytu (tylko nadpłaty i wypłaty) to działa
identycznie jak obecny rachunek gotówkowy.

Data: 2010-11-02 03:10:57
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 11:01, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

Jest jeszcze kredyt bezpieczny:P

Tylko teraz jest jakas opłata przygotowawcza 1%.
Ciekawe jaka jest minimalna kwota kredytu:P
1% od 1zł?:>

Data: 2010-11-02 03:53:54
Autor: fiki
Zmiany w Polbanku
> [...]

prawda wycofali je z oferty, ale przecież nie zlikwiduj± mi
istniej±cego?), więc wg TOiP nie powinienem nic za ni± zapłacić..

'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.http://skocz.pl/earphorny- co mi w uchu siedzi...

ciekawe czy funkcje debetowa kk bedzie sie dalo uruchomic na
pomocniczym. tzreba bedzie sie wybrac do oddzialu.

Data: 2010-11-02 05:43:23
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 11:53, fiki <bartlomiej.wie...@googlemail.com> wrote:

ciekawe czy funkcje debetowa kk bedzie sie dalo uruchomic na
pomocniczym. tzreba bedzie sie wybrac do oddzialu.
Nie s±dzę, skoro nie ma kart do tego rachunku.

Data: 2010-11-02 09:43:27
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:40:35 -0700, Krzysiek napisał(a):

Ja z karty debetowej nie korzystam i widzÄ™, ĹĽe moĹĽna tak: Likwidacja
mistrzowskiego i otwarcie  pomocniczego, tam teĹĽ sÄ… bezpĹ‚atne przelewy
zewnętrzne.
Bezpłatne przelewy wewnętrzne z mocno oszczędzającego nadal
nielimitowane.

Hmmm a nie lepiej po prostu zastrzec samą kartę? Czy trzeba ją koniecznie posiadać?

--
xbartx

Data: 2010-11-02 02:54:02
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 10:43, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:40:35 -0700, Krzysiek napisał(a):

Hmmm a nie lepiej po prostu zastrzec sam± kartę? Czy trzeba j± koniecznie
posiadać?
ale opłata jest za rachunek, nie za kartę.

Data: 2010-11-02 10:24:21
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:54:02 -0700, Krzysiek napisał(a):

ale opłata jest za rachunek, nie za kartę.

Ano fakt. To tylko zostaje opcja z tym kontem pomocniczym a mistrzowskie raczej do kasacji.

--
xbartx

Data: 2010-11-02 11:13:42
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c3be68ef-2997-41b8-8254-2498eba42fdbx42g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Żeby "wyrównać" 6 PLN za rachunek, jak się płaci ich KK, a nie debetow±.
Poza tym, przelew pieniędzy bezpo¶rednio z mocnego to 10 PLN.
Chyba od lutego zostawię u nich tylko KK (jak mi przedłuż± ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 03:17:45
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 11:13, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Zeby "wyrowna " 6 PLN za rachunek, jak sie placi ich KK, a nie debetowa .
Poza tym, przelew pieniedzy bezposrednio z mocnego to 10 PLN.

Ja wolalbym wyrownywac trzymajac srodki na 5% z kapitalizacja
dzienna;)
Przelewy jak robie z Polbanku to zawsze podwojnie, najpierw na
gotowkowe z mocnego, potem w swiat.....
Jak sie duzo nie przelewa to nie jest problem..

Data: 2010-11-02 14:50:38
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Uzytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisal w wiadomosci news:6111f5b4-7111-4944-ade3-716072d1c783p1g2000yqm.googlegroups.com...
Ja wolalbym wyrownywac trzymajac srodki na 5% z kapitalizacja
dzienna;)
Przelewy jak robie z Polbanku to zawsze podwojnie, najpierw na
gotowkowe z mocnego, potem w swiat.....

Tak to dzialalo i u mnie do tej pory.
A teraz ktos czyha na moje 6 PLN ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 07:56:52
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 2 Lis, 14:50, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Tak to dzialalo i u mnie do tej pory.
A teraz ktos czyha na moje 6 PLN ;-)

Pomocnicze się nadaje do tego tak samo...;)
Tylko karty do niego brak...

Data: 2010-11-02 16:57:46
Autor: glaukonWYTNIJTO
Zmiany w Polbanku

Pomocnicze się nadaje do tego tak samo...;)
Tylko karty do niego brak...

Ech, gnębi nas zły Greczyn i kosmopolityczna plutokracja. Czy normalne ROR-y
automatycznie staj± się mistrzowskie po 6 złotych? Co to jest konto pomocnicze?
Bo oszwi¶cie mocne bym zostawił.

Data: 2010-11-02 17:05:52
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0ef8.00000113.4cd034fanewsgate.onet.pl...
automatycznie staj± się mistrzowskie po 6 złotych?

Dzisiaj rano automatycznie już był "mistrzowski".
I walutowe też.

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 17:33:11
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 16:57:46 +0100, glaukonWYTNIJTO napisał(a):

Ech, gnębi nas zły Greczyn i kosmopolityczna plutokracja. Czy normalne
ROR-y automatycznie stają się mistrzowskie po 6 złotych? Co to jest
konto pomocnicze? Bo oszwiście mocne bym zostawił.

Mistrzowski to ROR z 3% i płatną kartą jak nie zrobisz 5 transakcji na m-
c. Pomocnicze to ROR bez % i bez karty do darmowych przelewów przez internet czyli do obsługi Mocnych.

Data: 2010-11-02 19:53:07
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:iapi0n$a0u$3news.net.icm.edu.pl...
Mistrzowski to ROR z 3% i płatną kartą jak nie zrobisz 5 transakcji

Tak gwoli ścisłości - nie za kartę, a za prowadzenie konta..
(można nie mieć karty, a za konto i tak się zapłaci,
bo nie będzie czym zrobić 5 transakcji)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 17:03:37
Autor: J_K_K
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:62a6abde-0e7c-4be8-bb37-a0138fb4dd1dv20g2000yqb.googlegroups.com...
Tylko karty do niego brak...
-- -- -- -- -- -- --
No wła¶nie ...
Znowu trzeba kombinować ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 18:29:20
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 09:41:21 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Z tego, co wyczytałem właśnie w pdfie dostępny po zalogowaniu się do konta, to że konto oszczędnościowe zostaje na takich samych zasadach i będzie można z niego korzystać, ale nie będzie już go można zakładać. Czyli jeżeli mamy do niego podpiętą kartę debetową, to chyba tylko wystarczy zrezygnować z mistrzowskiego i założyć ten zwykły pomocniczy i będziemy posiadali taką samą funkcjonalność jak przed zmianami.
Jutro jak będę miał czas to spróbuje się czegoś dowiedzieć w oddziale.

Data: 2010-11-02 19:35:26
Autor: Wojciech Nawara
Zmiany w Polbanku
W dniu 2010-11-02 19:29, xbartx pisze:

[...]

1. Ale nowo założonego pomagającego chyba nie podepniesz do debetówki, bo do tego rachunku karty nie są oferowane. Więc debetówka zostanie podpięta tylko pod oszczędzający.

2. Nie będziesz mieć automatycznych przelewów jak gotówkowy<->oszczędzający. Szkoda, bo całkiem to było przydatne. Nigdy nadmiar nie leżał na gotówkowym.

Data: 2010-11-02 18:49:12
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:35:26 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

To już zależy co komu jest potrzebne i jak używa konta. Dla mnie to w zupełności wystarcza. Używam ich debetówki tylko do sporadycznego płacenia w sieci np. bilety w easyjet lub również sporadycznego wybierania większych pieniędzy na wakacjach i w zasadzie tylko tyle. Jeżeli coś leży to raczej na Mocnych. ROR tylko potrzebny do przelewów do czego Pomocnicze idealnie się nada. Mistrzowskie nie dla mnie. Ogólnie jestem zadowolony, że nie popsuli oferty w moim przypadku oczywiście. --

Data: 2010-11-02 19:57:03
Autor: Wojciech Nawara
Zmiany w Polbanku
W dniu 2010-11-02 19:49, xbartx pisze:
[...]

To juĹĽ zaleĹĽy co komu jest potrzebne i jak uĹĽywa konta.

Right. Ale piszesz, że będziemy posiadali tę samą funkcjonalność z pomagającym zamiast mistrzowskiego (gotówkowego), a to nieprawda. Ktoś gotów uwierzyć, więc głośno oponuję. :-)

Data: 2010-11-02 18:59:54
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:57:03 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Right. Ale piszesz, że będziemy posiadali tę samą funkcjonalność z
pomagajÄ…cym zamiast mistrzowskiego (gotĂłwkowego), a to nieprawda. KtoĹ›
gotów uwierzyć, więc głośno oponuję. :-)

Ano fakt.

Data: 2010-11-03 09:13:47
Autor: Piotr Gałka
Zmiany w Polbanku

Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@nawara.info> napisał w wiadomości news:iapll4$ec7$1kushnir.sileman...

2. Nie będziesz mieć automatycznych przelewów jak gotówkowy<->oszczędzający. Szkoda, bo całkiem to było przydatne. Nigdy nadmiar nie leżał na gotówkowym.

A mnie się wydawało że to nikomu do niczego się nie przyda (na gotówkowym miałem zawsze 0).
P.G.

Data: 2010-11-03 02:08:51
Autor: luc
Zmiany w Polbanku
Wczoraj przeszedłem się to Polbanku, Rachunek Pomagaj±cy już założony.
Mistrzowskiego na razie nie zamykałem, bo na razie bezpłatne jest.
Debetówkę mam podpięt± do konta oszczędno¶ciowego, a odnawia mi się
ona w grudniu tego roku. Pani w oddziale zapewniła, że teraz przy¶l± z
chipem, będzie już autoryzacja pinem. I skoro jest podł±czona do konta
oszczędno¶ciowego, to tak zostanie. Reasumuj±c - jak kto¶ ma konto
oszczędno¶ciowe, to może zamówić/przepi±ć kartę debetow± do niego i da
się mieć kartę debetow± bez płacenia za mistrza...

PS Pani zapytana o zmianę wła¶ciciela Polbanku zrobiła do¶ć nietęg±
minę...

Data: 2010-11-03 07:32:08
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku

Jak widać nie tylko zmiany w ofercie szykują się w Polbanku ale być może zmieni się i właściciel.

http://www.parkiet.com/artykul/7,981579.html

--
xbartx

Data: 2010-11-03 12:21:22
Autor: kuba
Zmiany w Polbanku
W dniu 2010-11-03 08:32, xbartx pisze:

Jak widać nie tylko zmiany w ofercie szykują się w Polbanku ale być może
zmieni się i właściciel.

http://www.parkiet.com/artykul/7,981579.html

I w zwiazku z tym zastanawiajace jest pozbywanie sie swoich klientow. Bo kasowanie ich za konto czy karte raczej ich nie zatrzyma.
Jedni rozdaja po 100 zl przed sprzedaza swojego banku, inni...

Data: 2010-11-03 13:32:14
Autor: Krzysiek
Zmiany w Polbanku
On 3 Lis, 12:21, kuba <k...@ka.onet.pl> wrote:

I w zwiazku z tym zastanawiajace jest pozbywanie sie swoich klientow. Bo
kasowanie ich za konto czy karte raczej ich nie zatrzyma.
Jedni rozdaja po 100 zl przed sprzedaza swojego banku, inni...

Musz± już zacz±ć psuć ofertę, żeby potem nie było, że to wina nowego
wła¶ciciela;)

Zmiany w Polbanku