Zmiany w Polbanku

Data: 2013-01-14 20:11:45
Autor: zlotowinfo
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1qme6o1k4nmqe$.1sf9ndnawcnsg.dlg40tude.net...
Cześć,

Właśnie mnie zaatakował komunikat po zalogowaniu się do pseudosystemu
Polbanku - zaczyna się połykanie przez Raifiego i kończy się sensowne
oprocentowanie. Rachunki oszczędzające zjeżdżają w okolice 4%, o lokatach
szkoda gadać.

Wyciąg ze zmian: http://www.polbank.pl/wyciagzezmian

jaka będzie strona logowania polbankowa czy rajfowa?
czy zostaną obydwa

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-14 20:52:46
Autor: Borys Pogoreło
Zmiany w Polbanku
Dnia Mon, 14 Jan 2013 20:11:45 +0100, zlotowinfo napisał(a):

jaka będzie strona logowania polbankowa czy rajfowa?
czy zostaną obydwa

Po zalogowaniu się jest dodatkowa wiadomość, że połączony bank (razem z
systemem) odpalą pod adresem raiffeisenpolbank.com - superwygodna domena ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-01-14 23:09:18
Autor: Waldek
Zmiany w Polbanku
W dniu 2013-01-14 20:52, Borys Pogoreło pisze:
[...]

He he - zrobisz sobie zakładke - LOL

Mnie bardziej ciekawi czy podepną mi Polbankowa KK
do uspionego konta w Rafim ;)

Zmiany w Polbanku