Zmiany w Polbanku

Data: 2013-01-14 22:52:41
Autor: xbartx
Zmiany w Polbanku
Dnia Mon, 14 Jan 2013 18:23:13 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

Cześć,

Właśnie mnie zaatakował komunikat po zalogowaniu się do pseudosystemu
Polbanku - zaczyna się połykanie przez Raifiego i kończy się sensowne
oprocentowanie. Rachunki oszczędzające zjeżdżają w okolice 4%, o
lokatach szkoda gadać.

Wyciąg ze zmian: http://www.polbank.pl/wyciagzezmian

W sumie stopy poszły w dół, więc i depozyty wszędzie lecą także akurat ten ruch chyba dziwny nie jest. Fakt, że Polbank był zawsze raczej w czołówce a teraz to już średnica.

Z innych rzecz, to pewnie może kogoś zainteresować:

Informujemy również, że przelewy realizowane między systemem Polbank24 a systemami bankowości internetowej Raiffeisena są traktowane jak przelewy wewnątrz banku (realizowane w czasie rzeczywistym), ale należy wybrać z menu opcję „Przelew zewnętrzny w PLN”.

No i trzeba pilnować przeliczników na kartach, bo nie znamy dnia ani godziny ;)

--
xbartx

Data: 2013-01-15 08:48:29
Autor: yoss
Zmiany w Polbanku

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:kd227p$emm$2node1.news.atman.pl...

No i trzeba pilnować przeliczników na kartach, bo nie znamy dnia ani
godziny ;)

No właśnie... dmuchając na zimne... jaką kartę polecacie do płatności zagranicznych (jeśli polbankowa padnie) także w dziwacznych walutach?

yossarian

Data: 2013-01-15 11:58:22
Autor: zlotowinfo
Zmiany w Polbanku
Użytkownik "yoss" <yoss@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:50f50954$0$26694$65785112news.neostrada.pl...

[...]

kantor.alior.pl

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-15 04:39:00
Autor: assembea
Zmiany w Polbanku
Dziki za informacj o zmianach oprocentowania w Polbanku. Zauwayli, e pierwszy chyba raz Oszczdzajce jest wyej oprocentowane od Mocno Oszczdzajcego? Dla mnie oszczdzajcy podstawowy rachunek biecy, gdzie trzymam gotwkowego zaskrniaczka na nage potrzeby (bo nie za wszystko da si zapaci KK) - oprocentowany i z debetwk.

Data: 2013-01-15 14:26:34
Autor: yoss
Zmiany w Polbanku

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:kd3cod$nna$1news.task.gda.pl...
[...]

chodzi mi o kredytówkę, która po polbanku ma najlepsze przeliczniki bo za chwilę już mogą nie być takie dobre.

yoss

Data: 2013-01-15 17:41:05
Autor: osa
Zmiany w Polbanku
W dniu 2013-01-15 08:48, yoss pisze:

No właśnie... dmuchając na zimne... jaką kartę polecacie do płatności
zagranicznych (jeśli polbankowa padnie) także w dziwacznych walutach?

Debetówki znienawidzonego Getinu są rozliczane po kursie organizacji płatniczej na PLN. Kredytówki pewnie też, ale nie sprawdzałem.

Zmiany w Polbanku