Zmiany w Synku!

Data: 2013-03-28 09:12:23
Autor: Michal Pl
Zmiany w Synku!
Witaj,

Zmieniaj± się wymagania Klientów, zmienia się Internet, zmienia się otoczenie, w jakim działa Alior Sync, zmienia się także nasza oferta!

SprawdĽ, co nowego w naszej ofercie!

Nowo¶ci:
- 0 zł za wypłaty z bankomatów na całym ¶wiecie dla posiadaczy konta osobistego!
- 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych Klientów!

Zmiany:
- Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,
- Co miesi±c aż 1500 darmowych biletów do kina w Strefie Rozrywki,
- Wył±czenie sekcji z muzyk± w Strefie Rozrywki oraz programu Zrób Dobry Deal.

Poznaj szczegóły - http://konto.sync.pl/zmiany/#

Pozdrawiamy,
Zespół Alior Sync

Data: 2013-03-28 09:28:43
Autor: mucher
Zmiany w Synku!
On 28 Mar, 17:12, Michal Pl <michalplaws...@gmail.com> wrote:

[...]

Z prawie 5-procentowym spreadem dla najpopularniejszych walut.
Dziękuję, postoję.

- 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych Klientów!

To ta łyżka miodu w beczce dziegciu.

- Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,

Obcięty do 50 zł miesięcznie i 200 zł rocznie CB - i to pod warunkiem
przelewania wynagrodzenia - nie rozumiem czemu nie dało się utrzymać
kryteriów zwi±zanych z saldem.

Co¶ mi się widzi, że klienci będ± drzwiami i oknami...uciekać.

mucher

Data: 2013-03-28 18:25:13
Autor: a...mx
Zmiany w Synku!
mucher wrote:

[...]

Heh, teraz jedyne co ciekawego to 10 przelewów natychmiastowych bezpłatnie. Skorystałem z tego co prawda chyba 3 razy, bardziej dla testu - więc ogólnie konto do zamknięcia w czerwcu.

mucher

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2013-03-28 18:36:47
Autor: Grzexs
Zmiany w Synku!
- 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych KlientĂłw!

To ta Ĺ‚yĹĽka miodu w beczce dziegciu.

Tiaaa… Czteromiesięczne lokaty na 7,5% dobiegają końca… Spodziewałem się takiego manewru!
--
Grzexs

Data: 2013-03-28 10:43:07
Autor: JackBauer
Zmiany w Synku!
W dniu czwartek, 28 marca 2013 18:36:47 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

> To ta łyżka miodu w beczce dziegciu.

Tiaaa... Czteromiesięczne lokaty na 7,5% dobiegaj± końca... Spodziewałem się takiego manewru!

-- Grzexs

Ale tylko do 10 K...

Data: 2013-03-28 18:46:22
Autor: Grzexs
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-28 18:43, JackBauer pisze:
[...]

No cóż, pozostał jeszcze ping-pong, będzie mniejszy żal…

--
Grzexs

Data: 2013-03-28 15:04:48
Autor: damian
Zmiany w Synku!
W dniu czwartek, 28 marca 2013 17:12:23 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:
[...]

koniec z płaceniem za gaz ...

Data: 2013-03-28 23:13:48
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Thu, 28 Mar 2013 15:04:48 -0700, damian napisał(a):

koniec z płaceniem za gaz ...

Wiadomo było, że wiecznie to trwać nie będzie, jednak otoczkę do zakończenia tego 5 procentowego MB zaserwowali nam żałosną, więc rozwód z nimi to będzie prawdziwa ulga ;)

--
xbartx

Data: 2013-03-29 00:20:58
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

Użytkownik "damian"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:24f4bd81-7d16-4814-8980-0618de10a73a@googlegroups.com...

[...]

jak ktos ma karte kredytowa (grace period), czasami jeszcze ze zwrotem ok. 1%, to dalej bedzie sie oplacalo uzyc do tego sprytnegoBilla, szczegolnie jak placi sie zimowe rachunki za ogrzewanie.

Data: 2013-03-28 22:22:35
Autor: damian
Zmiany w Synku!
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatno¶ci kartami za gaz.

Data: 2013-03-29 01:27:41
Autor: mucher
Zmiany w Synku!
On 29 Mar, 06:22, damian <damian.blazejew...@gmail.com> wrote:
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatno¶ci kartami za gaz.

Ale naliczał chyba na tyle duż± prowizję, że i tak się to nie
opłacało. Gdyby nie ten wymóg pensji, dałoby się przeżyć - co ciekawe
w starym Aliorze nie ma ani limitu rocznego a i kryteria do zwrotu s±
od niedawna - i luĽniejsze (ciekawe do kiedy).

mucher

Data: 2013-03-29 02:14:02
Autor: damian
Zmiany w Synku!
W dniu pi±tek, 29 marca 2013 09:27:41 UTC+1 użytkownik mucher napisał:
> [...]

w starym Aliorze nie ma ani limitu rocznego a i kryteria do zwrotu s±

od niedawna - i luĽniejsze (ciekawe do kiedy).

Duż± prowizję? 49 groszy w moim przypadku. To przy zwrocie ponad 200 zł nie jest dużo.

Data: 2013-03-29 16:34:00
Autor: neoniusz
Zmiany w Synku!
W dniu 29.03.2013 10:14, damian pisze:
Duż± prowizję? 49 groszy w moim przypadku. To przy zwrocie ponad 200 zł nie jest dużo.

Od platnosci karta jest prowizja 1,55%. Od "e-przelewu" jest 50 groszy.

Data: 2013-03-29 01:55:10
Autor: Zibo
Zmiany w Synku!
W dniu pi±tek, 29 marca 2013 06:22:35 UTC+1 użytkownik damian napisał:
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatno¶ci kartami za gaz.

PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?
Wystarczy wypełnić wniosek?

Data: 2013-03-29 02:07:52
Autor: mucher
Zmiany w Synku!
On 29 Mar, 09:55, Zibo <z.zib...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatno¶ci kartami za gaz.

PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?

Tego nie wiem - ale BOK robi płatno¶ć na okre¶lon± kwotę, więc z
nadpłat± może być ciężej.

mucher

Data: 2013-03-29 10:55:42
Autor: AdIk
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-29 09:55, Zibo pisze:
[...]

Nie robi± - oddaj± nawet np. 2k ;)

Data: 2013-03-29 03:01:57
Autor: Zibo
Zmiany w Synku!
W dniu pi±tek, 29 marca 2013 10:55:42 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:

> PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?

> Wystarczy wypełnić wniosek?

Nie robi± - oddaj± nawet np. 2k ;)

Pytam o kwoty rzędu 25k

Data: 2013-03-29 16:41:33
Autor: Zbynek Ltd.
Zmiany w Synku!
Zibo napisał(a) :
W dniu pi±tek, 29 marca 2013 10:55:42 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:

> PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?

> [...]

To pewnie zależy, ile procentowo to jest więcej od Twojego "zwykłego" rachunku :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2013-03-30 07:46:01
Autor: Zibo
Zmiany w Synku!
W dniu pi±tek, 29 marca 2013 16:41:33 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Zibo napisał(a) :

To pewnie zależy, ile procentowo to jest więcej od Twojego "zwykłego" rachunku :-)

-- Pozdrawiam

    Zbyszek

PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Załóżmy że rachunek opiewa na kwotę 500 zł

Data: 2013-03-29 12:04:03
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

Użytkownik "damian" <damian.blazejewski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:46e13349-d086-4e0a-836d-4f4dc060e53egooglegroups.com...
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatno¶ci kartami za gaz.
-- -- -- --

W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

Data: 2013-03-29 16:31:21
Autor: neoniusz
Zmiany w Synku!
W dniu 29.03.2013 12:04, Krzysztof pisze:
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udost�pnia p�atno�ci kartami za gaz.
-- -- -- --

W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie
stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

Hint - "place z alior sync" i masz 50 groszy.

Data: 2013-03-29 23:57:07
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

UĹĽytkownik "neoniusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:kj4c45$a0h$1@node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Chyba nie zalapales. Po zmianie warunkow cashback od czerwca nie interesuje mnie juz placenie przez Synca przelewem, wowczas zwykly przelew on-line wystarczy i jest calkowicie darmowy.
W sytuacji braku cashback od Synca interesujaca opcja jest placenie KK (cashback + grace period)- wowczas jedynie sprytnybill daje mozliwosc zaplaty karta za 0,97zl.

Data: 2013-03-28 17:56:16
Autor: neoniusz
Zmiany w Synku!
W dniu 28.03.2013 17:12, Michal Pl pisze:
Zmiany:
- Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,

Tyle sie opisali zeby w koncu oglosic najgorsze. To musialo sie kiedys skonczyc. 50 zl/miesiac i 200 zl/rok... czy oni sobie zartuja?

Data: 2013-03-30 21:32:45
Autor: darkblue
Zmiany w Synku!
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kj1snc$r3h$1@node2.news.atman.pl...
[...]

przecież oni to zrobili specjalnie.
ukierunkowali stado "baranów" na bankomaty zagraniczne, aby potem strzyc ich na spreadzie.
a teraz pytanie: co ma wspolnego marketiung alior synca z nc+?

Data: 2013-03-31 00:12:04
Autor: neoniusz
Zmiany w Synku!
W dniu 30.03.2013 21:32, darkblue pisze:
a teraz pytanie: co ma wspolnego marketiung alior synca z nc+?

Mam wrazenie, ze to ci sami idioci. Chociaz nc- pogrywa zdecydowanie bardziej po chamsku.

Data: 2013-03-31 09:56:25
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Sat, 30 Mar 2013 21:32:45 +0100, darkblue napisał(a):

przecieĹĽ oni to zrobili specjalnie.
ukierunkowali stado "baranĂłw" na bankomaty zagraniczne, aby potem strzyc
ich na spreadzie.
a teraz pytanie: co ma wspolnego marketiung alior synca z nc+?

Trochę przesadzacie. Wiadomym było od początku, że ten MB 5% nie będzie trwać w nieskończoność. Co więcej już na początku okazało się, że jest lekko niedopracowany i niektórzy ich nieźle przećwiczyli, przez co powiedzmy, kwota reklamowo-marketingowa na rozruch Synka zaczęła szybciej topnieć, niż to było przewidziane. Teraz kierują się na właściwe tory aby zacząć w końcu coś zarabiać. Jak widać MB został, może mało interesujący w stosunku do tego co było, ale jest, co przy darmowym koncie jest aktualnie jedną z lepszych ofert na rynku. Co do zagranicznych bankomatów to kompletnie nie kumam o co chodzi? Większość banków ma mniej więcej podobne warunki, więc gdzie problem?

--
xbartx

Data: 2013-03-31 09:39:08
Autor: jerry .
Zmiany w Synku!
On 31 Mar, 11:56, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> ich na spreadzie.
> a teraz pytanie: co ma wspolnego marketiung alior synca z nc+?

Trochę przesadzacie. Wiadomym było od pocz±tku, że ten MB 5% nie będzie
trwać w nieskończono¶ć. Co więcej już na pocz±tku okazało się, że jest
lekko niedopracowany i niektórzy ich nieĽle przećwiczyli, przez co
powiedzmy, kwota reklamowo-marketingowa na rozruch Synka zaczęła szybciej
topnieć, niż to było przewidziane. Teraz kieruj± się na wła¶ciwe tory aby
zacz±ć w końcu co¶ zarabiać. Jak widać MB został, może mało interesuj±cy
w stosunku do tego co było, ale jest, co przy darmowym koncie jest
aktualnie jedn± z lepszych ofert na rynku. Co do zagranicznych bankomatów
to kompletnie nie kumam o co chodzi? Większo¶ć banków ma mniej więcej
podobne warunki, więc gdzie problem?

--
xbartx

Nie do końca lepszych, bo jest obowi±zkowy przelew wynagrodzenia. Nie
ma wynagrodzenia, nie ma 5%.

Data: 2013-03-31 17:01:31
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Sun, 31 Mar 2013 09:39:08 -0700, jerry . napisał(a):

Nie do końca lepszych, bo jest obowiązkowy przelew wynagrodzenia. Nie ma
wynagrodzenia, nie ma 5%.

Hmmm zależy. Ktoś woli sam zrobić przelew na 1k zł a ktoś woli aby jego pracodawca to za niego zrobił. Oczywiście mam na myśli tych, którzy pracują a oni w przeważającej większości są klientami banków.

--
xbartx

Data: 2013-03-31 12:51:27
Autor: Pan Sowa
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-31 11:56, xbartx pisze:
[...]
aktualnie jednÄ… z lepszych ofert na rynku. Co do zagranicznych bankomatĂłw
to kompletnie nie kumam o co chodzi? Większość banków ma mniej więcej
podobne warunki, więc gdzie problem?

Tylko nie bardzo mają teraz na czym zarabiać, bo ich oferta bez zwrotu 5% jest nijaka i niby dlaczego ktoś miałby tam teraz zakładać rachunek ? Bezpłatne bankomaty (plus inne bonusy) są też w innych bankach, a do tego np. bogata sieć oddziałów (Millennium, BZWBK).

Mr. Owl

Data: 2013-03-31 16:57:52
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Sun, 31 Mar 2013 12:51:27 +0200, Pan Sowa napisał(a):

[...]

Zobacz ilu klientów już złapali. To, że na tej grupie jest gro osób, która zamknie tam rachunek z początkiem czerwca nic nie zmieni, bo to będzie raptem ile? Kilkadziesiąt czy może kilkaset rachunków - czyli nic. Zobacz na przykład taty Aliora - stało im się coś jak pogorszyli ostatnio ofertę? Były chyba całe dwa albo cztery posty wkurzonych ludzi na grupie, którym to po prostu umknęło.
Przekieruje teraz Synek pieniÄ…dze z MB na reklamy w necie/radio/tv i juĹĽ.

--
xbartx

Data: 2013-03-31 22:59:30
Autor: Pan Sowa
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-31 18:57, xbartx pisze:
Zobacz ilu klientów już złapali. To, że na tej grupie jest gro osób,
ktĂłra zamknie tam rachunek z poczÄ…tkiem czerwca nic nie zmieni, bo to
[...]

Sync miał jednak inny target i dlatego wydaje mi się że odpływ klientów będzie znaczący. Obecna zmiana to strzał w stopę pod każdym względem : eliminują osoby bez dochodów (brak wpływu wynagrodzenia), a jak ktoś ma sensowne dochody to raczej nie będzie ich przelewał do wirtualnego Sync'a bez oddziałów.

Mr. Owl

Data: 2013-04-01 08:29:10
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Sun, 31 Mar 2013 22:59:30 +0200, Pan Sowa napisał(a):

[...]

Wątpię. Przy pierwszy utrudnieniu MB (bodajże styczeń) już duża część młodych ludzi nie łapała się i te nowe warunki w zasadzie nic nie zmieniają, bo dalej się nie łapią. I co, stało się coś? Ja mam akurat dobry kontakt z kilkoma młodymi ludźmi przed 20-tką i żadne z nich nie zamknęło Synka, chociaż żałowali tego allegro i MB, bo nadal to jest "fajne" konto. Tylko jedna osoba z nich korzysta z info jakie im podsyłam odnośnie, jak to zwykło się tu mawiać "bankowych wisienek" reszta ma raczej jedno konto i nie wnika. Tutaj chyba musiałaby się przetoczyć jakaś grubsza kampania przez "społecznościówki" a la "anty nc+" to może by coś z tego było (w sensie odpływ klientów). A tak to nie sądzę.

--
xbartx

Data: 2013-04-01 10:34:51
Autor: raadaar
Zmiany w Synku!
xbartx <bart@hashzero.net> Wrote in message:
Dnia Sun, 31 Mar 2013 22:59:30 +0200, Pan Sowa napisa?(a):

Sync mia? jednak inny target i dlatego wydaje mi si? ?e odp?yw klientów
b?dzie znacz?cy. Obecna zmiana to strza? w stop? pod ka?dym wzgl?dem :
eliminuj? osoby bez dochodów (brak wp?ywu wynagrodzenia), a jak kto? ma
sensowne dochody to raczej nie b?dzie ich przelewa? do wirtualnego
Sync'a bez oddzia?ów.

W?tpi?. Przy pierwszy utrudnieniu MB (bodaj?e stycze?) ju? du?a cz??? m?odych ludzi nie ?apa?a si? i te nowe warunki w zasadzie nic nie zmieniaj?, bo dalej si? nie ?api?. I co, sta?o si? co?? Ja mam akurat dobry kontakt z kilkoma m?odymi lud?mi przed 20-tk? i ?adne z nich nie zamkn??o Synka, chocia? ?a?owali tego allegro i MB, bo nadal to jest "fajne" konto. Tylko jedna osoba z nich korzysta z info jakie im podsy?am odno?nie, jak to zwyk?o si? tu mawia? "bankowych wisienek" reszta ma raczej jedno konto i nie wnika. Tutaj chyba musia?aby si? przetoczy? jaka? grubsza kampania przez "spo?eczno?ciówki" a la "anty nc+" to mo?e by co? z tego by?o (w sensie odp?yw klientów). A tak to nie s?dz?.

Konta pewnie zostan?, z tym ?e "wydmuszki". Ja w cztery miesi?ce
 wykorzystam limit, a potem wynagrodzenie poszuka nowej
 promocji...

--

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-04-01 09:24:00
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Mon, 01 Apr 2013 10:34:51 +0200, raadaar napisał(a):

Konta pewnie zostan?, z tym ?e "wydmuszki". Ja w cztery miesi?ce
 wykorzystam limit, a potem wynagrodzenie poszuka nowej promocji...

IMO to juĹĽ lepiej niech Twoje wynagrodzenie teraz poszuka promo w BZWBK a z Synkiem zakombinuj jakoĹ› inaczej.

--
xbartx

Data: 2013-04-01 13:40:06
Autor: T.F.
Zmiany w Synku!
"raadaar" ...

Konta pewnie zostan?, z tym ?e "wydmuszki".

Ja zamknalem w Sylwestra.
Bo:
- za duzo kombinowania
- zapomniana wydmuszka jest b. niebezpieczna.

--
T.F.

Data: 2013-04-01 11:51:34
Autor: Andrzej Kubiak
Zmiany w Synku!
Dnia Mon, 1 Apr 2013 08:29:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Tutaj chyba musiałaby się przetoczyć jaka¶ grubsza kampania przez "społeczno¶ciówki" a la "anty nc+" to może by co¶ z tego było (w sensie odpływ klientów). A tak to nie s±dzę.

Nie przypuszczam, by co¶ to dało, a nawet, by miało sens. W przypadku nc+
chodziło o zabieranie klientom znacznie większej kasiory, niż wcze¶niej, i
to bez wyraĽniej zgody klienta (swoj± drog±, ciekawe jak oni chcieli
wybronić to w s±dzie i w UOKiK-u). I - owszem, wzbudziło to zrozumiałe
protesty.

W AS po prostu pacjentom trudniej będzie wydębić kilka złotych od banku i
limit na osobę znacznie spadnie, a "niezarobienie" jako¶ mniej boli, niż
wysupłanie własnych kilku złotych.

Ze swej strony, i tak jestem zdziwiony, że tak długo utrzymywali cały ten
wesoły kramik. Widać natomiast, że AS nie ma żadnego pomysłu ani na siebie,
ani na cały bałagan, który udało im się zrobić.

Po tych wszystkich zmianach nawet nie byłoby to takie złe konto. Tyle że
interfejs jest wpieniaj±cy (mobilny jeszcze bardziej), natychmiastowe
przelewy tak bardziej nie działaj±, niż działaj±, no i zbyt duże
niebezpieczeństwo, że za dwa miesi±ce znów z czym¶ dowal± do pieca.

AK

Data: 2013-04-01 15:22:47
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Mon, 01 Apr 2013 11:51:34 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

Nie przypuszczam, by coś to dało, a nawet, by miało sens. W przypadku
nc+ chodziło o zabieranie klientom znacznie większej kasiory, niż
wcześniej, i to bez wyraźniej zgody klienta (swoją drogą, ciekawe jak
oni chcieli wybronić to w sądzie i w UOKiK-u). I - owszem, wzbudziło to
zrozumiałe protesty.

No ja twierdzę, tak jak Ty, że oferta Synka była czasowa a i tak stosunkowo długo pociągnęła, co powinno cieszyć, więc teraz te wszystkie dąsy są bez sensu. To "anty nc+" podałem bardziej jako przykład, że jak się zrobi coś chwytliwego, to w spełocznościówka można szybko szum zrobić, bo kliknięcie "lubię to" praktycznie nic nie kosztuje. A czy to ma jakiś większy sensu lub nie to już zupełnie inna kwestia.

Po tych wszystkich zmianach nawet nie byłoby to takie złe konto. Tyle że
interfejs jest wpieniajÄ…cy (mobilny jeszcze bardziej), natychmiastowe
przelewy tak bardziej nie działają, niż działają, no i zbyt duże
niebezpieczeństwo, że za dwa miesiące znów z czymś dowalą do pieca.

Ano dokładnie. To Synka www jest całą jedną wielką tragedią i się tego używać nie da. Przelewy natychmiastowe mi chyba tylko dobrze do mBanku działały i w moim przypadku wyszło, że to zbędny gadżet. IMO Synek jak nic dorówna za jakiś czas to taty Aliora czyli stałe wpływy albo opłata. Może tylko z kartą zrobią inaczej, że jak wydasz x to masz darmową.

--
xbartx

Data: 2013-03-28 18:02:47
Autor: neoniusz
Zmiany w Synku!
W dniu 28.03.2013 17:12, Michal Pl pisze:
Witaj,

Zmieniaj± się wymagania Klientów, zmienia się Internet, zmienia się otoczenie, w jakim działa Alior Sync, zmienia się także nasza oferta!

Tam chyba ktos dawno nie sral. Na ich facebookowej scianie tez maja bardzo ciekawe argumenty.

"Cashback będzie przysługiwał od maksymalnej kwoty 1 000 zł miesięcznie i 4 000 zł rocznie. W przypadku 94% Klientów Alior Sync, wprowadzona modyfikacja nie ograniczy kwoty wypłacanej w ramach Cashbacku, ponieważ do tej pory nie przekraczali oni tego progu."

Data: 2013-03-28 19:39:04
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:kj1t3i$rah$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zbyt duzo osob zaczelo placic rachunki sprytnymbillem, rachunki maja wszyscy to i pewnie kwoty zwrotow zaczely byc coraz wieksze na wielu kontach.

Do kiedy na starych zasadach? Czy platnosci dokonane do konca maja dadza zwrot 15 czerwca na starych zasadach?

Data: 2013-03-28 21:48:05
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Thu, 28 Mar 2013 19:39:04 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]

Chłopaki do kogo Wy macie pretensję, bo nie rozumiem?!

"W oparciu o wyniki najnowszych badań przeprowadzonych wśród obecnych i potencjalnych klientów, 1 kwietnia br. bank wprowadza zmiany w ofercie."

Przecie sami tego chcieliście hi hi ;) No chyba, że to jednak głosy "potencjalnych klientów" zaważyły na opinii banku - kto wie.
Cóż Alior wysuwa się zdecydowanie na czoło stawki o tytuł bankowego kuromysła, grunt że to swojskie kuromysło. Szkoda tylko, że ten stek skretyniałych i infantylnych wypociny praktycznie nie da się przeczytać na jeden raz:

https://www.sync.pl/aktualnosci/zmiany_w_ofercie_alior_sync

--
xbartx

Data: 2013-03-29 00:13:35
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

UĹĽytkownik "xbartx"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:kj2dql$aa$1@node1.news.atman.pl...

[...]

potencjalnych klientĂłw, 1 kwietnia br. bank wprowadza zmiany w ofercie."

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A to z tymi badaniami, to moze jak z poparciem dla PO, ze jest ciagle wysokie i nawet czesto jeszcze rosnie.
Kiedys tez wypelnialem jakas tam ankiete dla Synca, ale jak sobie przypomne, to pytania dotyczyly konta oszczednosciowego na 5% a nie jednej lokaty dostepnej czasowo i ograniczonej do 10tys. Badania moze i byly...
My tez umiemy liczyc, zalozmy, ze przeplacaja ten 1% na tej lokacie, czyli doloza do klienta tylko ok 9zl na mies i tylko przez 3-m. Cashback stanowi coraz wieksza pozycje w wydatkach Synca, stad tak dramatyczne wycofywanie sie z tego rozwiazania(zaden bank nie przycina premii tylko do 200zl rocznie z 1250zl miesiecznie bez przyczyny i ogranicza docelowa grupe tylko do wnoszacych wynagrodzenia na konto -obecnie kilka warunkow do wyboru).
Sync dla wielu osob stanie sie tylko darmowym kontem z darmowa karta w 90% tylko do wyplat z bankomatow.
Za kilka miesiecy pojawi sie problem, ze wiekszosc kart nie jest uzywana do platnosci bezgotowkowych i bank nie bedzie na nich zarabial.

Data: 2013-03-28 23:16:25
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Fri, 29 Mar 2013 00:13:35 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]

I skończą się wtedy darmowe karty a na końcu będzie opłata za konto - tego się raczej po nich należy spodziewać. --
xbartx

Data: 2013-03-29 06:01:32
Autor: TrzyLinie
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-29 00:16, xbartx napisał(a):
[...]

Wszystko jest w najlepszym porządku :) Wystrzelił Sync, dał pieniądze tym co
chcieli wziąć i zniknie. A zespół bankofcóf niech wymyśla kolejnego Synka,
Córkę czy jak tam będzie się kolejny pomysł nazywać.

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-29 11:16:42
Autor: Akarm
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-29 06:01, TrzyLinie pisze:
zespół bankofcóf
Nie chciało się chodzić na lekcje a kury i kaczki na pamięć znały drogę do szkoły?

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-04-03 00:16:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zmiany w Synku!

"TrzyLinie" kj3737$u1$1@dont-email.me

Wszystko jest w najlepszym porz±dku :) Wystrzelił Sync, dał
pieni±dze tym co chcieli wzi±ć i zniknie. A zespół bankofcóf
niech wymy¶la kolejnego Synka, Córkę czy jak tam będzie się
kolejny pomysł nazywać.

WnuCka?...

Data: 2013-03-28 19:38:02
Autor: darnok
Zmiany w Synku!
On 2013-03-28 17:12, Michal Pl wrote:
Witaj,

[...]

Najistotniejsza info - zmiany obowiazuja dla tych mieli konto otwarte przed 1.04.2013 dopiero od 1 czerwca 2013.
Wiec jest czas spokojnie na pobranie CB do konca tego czasu i czas na przestanie jego uzywania.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2013-03-29 17:46:04
Autor: Darek
Zmiany w Synku!

Najistotniejsza info - zmiany obowiazuja dla tych mieli konto otwarte
przed 1.04.2013 dopiero od 1 czerwca 2013.
Wiec jest czas spokojnie na pobranie CB do konca tego czasu i czas na
przestanie jego uzywania.

Zawsze mog± przeprowadzić najnowsze badania w¶ród klientów i przypadkiem wyjdzie im że klienci maj± w dupie Synka (czytaj - klienci nie s± zainteresowani t± usług±), no i skróc± ten okres.

Darek

Data: 2013-03-29 18:09:19
Autor: Andrzej Kubiak
Zmiany w Synku!
Dnia Fri, 29 Mar 2013 17:46:04 +0100, Darek napisał(a):

Zawsze mog± przeprowadzić najnowsze badania w¶ród klientów i przypadkiem wyjdzie im że klienci maj± w dupie Synka (czytaj - klienci nie s± zainteresowani t± usług±), no i skróc± ten okres.

To akurat może się nie udać - od jakiego¶ czasu o zmianach musz± meldować
klientom z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Dlatego zreszt± obecnych zmiany
obejm± w czerwcu.

Tak, wiem, że AS potrafi wywijać równie ładne hołubce, co ostatnio
platforma telewizyjna NC+, ale aż tak chyba nie będ± przeginać. A gdyby
nawet, to i tak się to nie obroni.

AK

Zmiany w Synku!