Zmiany w Synku!

Data: 2013-03-28 09:28:43
Autor: mucher
Zmiany w Synku!
On 28 Mar, 17:12, Michal Pl <michalplaws...@gmail.com> wrote:

Zmieniaj± się wymagania Klientów, zmienia się Internet, zmienia się otoczenie, w jakim działa Alior Sync, zmienia się także nasza oferta!

SprawdĽ, co nowego w naszej ofercie!

Nowo¶ci:
- 0 zł za wypłaty z bankomatów na całym ¶wiecie dla posiadaczy konta osobistego!

Z prawie 5-procentowym spreadem dla najpopularniejszych walut.
Dziękuję, postoję.

- 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych Klientów!

To ta łyżka miodu w beczce dziegciu.

- Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,

Obcięty do 50 zł miesięcznie i 200 zł rocznie CB - i to pod warunkiem
przelewania wynagrodzenia - nie rozumiem czemu nie dało się utrzymać
kryteriów zwi±zanych z saldem.

Co¶ mi się widzi, że klienci będ± drzwiami i oknami...uciekać.

mucher

Data: 2013-03-28 18:25:13
Autor: a...mx
Zmiany w Synku!
mucher wrote:

[...]

Heh, teraz jedyne co ciekawego to 10 przelewów natychmiastowych bezpłatnie. Skorystałem z tego co prawda chyba 3 razy, bardziej dla testu - więc ogólnie konto do zamknięcia w czerwcu.

mucher

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2013-03-28 18:36:47
Autor: Grzexs
Zmiany w Synku!
- 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych KlientĂłw!

To ta Ĺ‚yĹĽka miodu w beczce dziegciu.

Tiaaa… Czteromiesięczne lokaty na 7,5% dobiegają końca… Spodziewałem się takiego manewru!
--
Grzexs

Data: 2013-03-28 10:43:07
Autor: JackBauer
Zmiany w Synku!
W dniu czwartek, 28 marca 2013 18:36:47 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

> To ta łyżka miodu w beczce dziegciu.

Tiaaa... Czteromiesięczne lokaty na 7,5% dobiegaj± końca... Spodziewałem się takiego manewru!

-- Grzexs

Ale tylko do 10 K...

Data: 2013-03-28 18:46:22
Autor: Grzexs
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-28 18:43, JackBauer pisze:
[...]

No cóż, pozostał jeszcze ping-pong, będzie mniejszy żal…

--
Grzexs

Zmiany w Synku!