Zmiany w Synku!

Data: 2013-03-28 15:04:48
Autor: damian
Zmiany w Synku!
W dniu czwartek, 28 marca 2013 17:12:23 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:
Witaj,

Zmieniają się wymagania Klientów, zmienia się Internet, zmienia się otoczenie, w jakim działa Alior Sync, zmienia się także nasza oferta!

Sprawdź, co nowego w naszej ofercie!

Nowości:

- 0 zł za wypłaty z bankomatów na całym świecie dla posiadaczy konta osobistego!

- 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych Klientów!

Zmiany:

- Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,

- Co miesiąc aż 1500 darmowych biletów do kina w Strefie Rozrywki,

- Wyłączenie sekcji z muzyką w Strefie Rozrywki oraz programu Zrób Dobry Deal.

Poznaj szczegóły - http://konto.sync.pl/zmiany/#

Pozdrawiamy,

Zespół Alior Sync

koniec z płaceniem za gaz ...

Data: 2013-03-28 23:13:48
Autor: xbartx
Zmiany w Synku!
Dnia Thu, 28 Mar 2013 15:04:48 -0700, damian napisał(a):

koniec z płaceniem za gaz ...

Wiadomo było, że wiecznie to trwać nie będzie, jednak otoczkę do zakończenia tego 5 procentowego MB zaserwowali nam żałosną, więc rozwód z nimi to będzie prawdziwa ulga ;)

--
xbartx

Data: 2013-03-29 00:20:58
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

Użytkownik "damian"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:24f4bd81-7d16-4814-8980-0618de10a73a@googlegroups.com...

[...]

jak ktos ma karte kredytowa (grace period), czasami jeszcze ze zwrotem ok. 1%, to dalej bedzie sie oplacalo uzyc do tego sprytnegoBilla, szczegolnie jak placi sie zimowe rachunki za ogrzewanie.

Data: 2013-03-28 22:22:35
Autor: damian
Zmiany w Synku!
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatności kartami za gaz.

Data: 2013-03-29 01:27:41
Autor: mucher
Zmiany w Synku!
On 29 Mar, 06:22, damian <damian.blazejew...@gmail.com> wrote:
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatności kartami za gaz.

Ale naliczał chyba na tyle dużą prowizję, że i tak się to nie
opłacało. Gdyby nie ten wymóg pensji, dałoby się przeżyć - co ciekawe
w starym Aliorze nie ma ani limitu rocznego a i kryteria do zwrotu są
od niedawna - i luźniejsze (ciekawe do kiedy).

mucher

Data: 2013-03-29 02:14:02
Autor: damian
Zmiany w Synku!
W dniu piątek, 29 marca 2013 09:27:41 UTC+1 użytkownik mucher napisał:
> [...]

w starym Aliorze nie ma ani limitu rocznego a i kryteria do zwrotu są

od niedawna - i luźniejsze (ciekawe do kiedy).

Dużą prowizję? 49 groszy w moim przypadku. To przy zwrocie ponad 200 zł nie jest dużo.

Data: 2013-03-29 16:34:00
Autor: neoniusz
Zmiany w Synku!
W dniu 29.03.2013 10:14, damian pisze:
Dużą prowizję? 49 groszy w moim przypadku. To przy zwrocie ponad 200 zł nie jest dużo.

Od platnosci karta jest prowizja 1,55%. Od "e-przelewu" jest 50 groszy.

Data: 2013-03-29 01:55:10
Autor: Zibo
Zmiany w Synku!
W dniu piątek, 29 marca 2013 06:22:35 UTC+1 użytkownik damian napisał:
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatności kartami za gaz.

PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?
Wystarczy wypełnić wniosek?

Data: 2013-03-29 02:07:52
Autor: mucher
Zmiany w Synku!
On 29 Mar, 09:55, Zibo <z.zib...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatności kartami za gaz.

PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?

Tego nie wiem - ale BOK robi płatność na określoną kwotę, więc z
nadpłatą może być ciężej.

mucher

Data: 2013-03-29 10:55:42
Autor: AdIk
Zmiany w Synku!
W dniu 2013-03-29 09:55, Zibo pisze:
[...]

Nie robią - oddają nawet np. 2k ;)

Data: 2013-03-29 03:01:57
Autor: Zibo
Zmiany w Synku!
W dniu piątek, 29 marca 2013 10:55:42 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:

> PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?

> Wystarczy wypełnić wniosek?

Nie robią - oddają nawet np. 2k ;)

Pytam o kwoty rzędu 25k

Data: 2013-03-29 16:41:33
Autor: Zbynek Ltd.
Zmiany w Synku!
Zibo napisał(a) :
W dniu piątek, 29 marca 2013 10:55:42 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:

> PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?

> [...]

To pewnie zależy, ile procentowo to jest więcej od Twojego "zwykłego" rachunku :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-03-30 07:46:01
Autor: Zibo
Zmiany w Synku!
W dniu piątek, 29 marca 2013 16:41:33 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Zibo napisał(a) :

To pewnie zależy, ile procentowo to jest więcej od Twojego "zwykłego" rachunku :-)

-- Pozdrawiam

    Zbyszek

PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Załóżmy że rachunek opiewa na kwotę 500 zł

Data: 2013-03-29 12:04:03
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

Użytkownik "damian" <damian.blazejewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:46e13349-d086-4e0a-836d-4f4dc060e53egooglegroups.com...
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatności kartami za gaz.
-- -- -- --

W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

Data: 2013-03-29 16:31:21
Autor: neoniusz
Zmiany w Synku!
W dniu 29.03.2013 12:04, Krzysztof pisze:
Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udost�pnia p�atno�ci kartami za gaz.
-- -- -- --

W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie
stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

Hint - "place z alior sync" i masz 50 groszy.

Data: 2013-03-29 23:57:07
Autor: Krzysztof
Zmiany w Synku!

UĹźytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kj4c45$a0h$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Chyba nie zalapales. Po zmianie warunkow cashback od czerwca nie interesuje mnie juz placenie przez Synca przelewem, wowczas zwykly przelew on-line wystarczy i jest calkowicie darmowy.
W sytuacji braku cashback od Synca interesujaca opcja jest placenie KK (cashback + grace period)- wowczas jedynie sprytnybill daje mozliwosc zaplaty karta za 0,97zl.

Zmiany w Synku!