Zmiany w TOiP Deutsche Bank

Data: 2013-05-22 19:33:41
Autor: cinnek
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
DB zmienia tabelę od 22.07.2013. Oczywiście zmiany na gorsze...

https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2013/5/zmiany-w-tabeli-prowizji-i-oplat-dla-osob-fizycznych.html

Data: 2013-05-22 19:51:59
Autor: mac
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-22 19:33, cinnek pisze:
DB zmienia tabelę od 22.07.2013. Oczywiście zmiany na gorsze...

https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2013/5/zmiany-w-tabeli-prowizji-i-oplat-dla-osob-fizycznych.html

to sie zegnamy :-)

a moze ktos wie jaki dokument powinienem pobrac ze strony:
https://www.deutschebank.pl/dokumenty/dokumenty-ind.html

"Wypowiedzenie Umowy o Prowadzenie RachunkĂłw dla KonsumentĂłw"

czy

"Zamknięcie / likwidacja pojedynczego rachunku bieżącego prowadzonego dla osoby fizycznej"

Data: 2013-05-22 20:01:10
Autor: Liwiusz
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-22 19:51, mac pisze:
[...]

Mam jakieś e-asy konto, raz w miesiącu coś robię, by mieć kartę za darmo. Czasem przelewam do innego banku za darmo. Coś się dla mnie zmieni?

--
Liwiusz

Data: 2013-05-22 20:10:26
Autor: Kamil Jońca
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> writes:

[...]

Mam wrażenie że tak:
zmiana warunku otrzymania Rabatu dla opłaty za obsługę karty VISA
Electron
było: wykonanie min. 1 transakcji w miesiącu
będzie: wykonanie transakcji na łączną kwotę min. 200,00 zł w miesiącu
(bez db Elite)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Do not clog intellect's sluices with bits of knowledge of questionable uses.

Data: 2013-05-22 22:31:38
Autor: mx
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
"Kamil "Jońca""  wrote

było: wykonanie min. 1 transakcji w miesiącu
będzie: wykonanie transakcji na łączną kwotę min. 200,00 zł w miesiącu

Bankomat nie wystarczy, a i tak złotówka zostanie.
Z regulaminu:
"Obsługa karty
Uwaga: w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty VISA
Electron transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w
ciągu miesiąca kalendarzowego, Klient otrzymuje rabat w wysokości
określonej dla danego Pakietu miesięcznie od karty aktywnej
Opłata: 5,00 zł Rabat: 4,00 zł"

Data: 2013-05-22 22:41:28
Autor: Grzexs
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
[...]

O w mordę! Ale się porobiło!

--
Grzexs

Data: 2013-05-22 23:01:26
Autor: Liwiusz
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-22 22:41, Grzexs pisze:
[...]

No dobrze, nie będę się narzucał Helmutom. Trzeba się będzie przejść i zamknąć konto.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-24 08:58:00
Autor: Grzexs
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
[...]

Ja zupełnie bez pomocy jasnowidza zamknąłem konto kilka miesięcy temu. Dla mnie nawet ta jedna operacja kartą miesięcznie była zbyt uciążliwa.

--
Grzexs

Data: 2013-05-22 23:04:50
Autor: Liwiusz
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-22 20:10, Kamil Jońca pisze:
Mam jakieś e-asy konto, raz w miesiącu coś robię, by mieć kartę za
>darmo. Czasem przelewam do innego banku za darmo. Coś się dla mnie
>zmieni?
Mam wrażenie że tak:

Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

--
Liwiusz

Data: 2013-05-22 23:44:11
Autor: osa
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-22 23:04, Liwiusz pisze:
Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z
bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

Mnie do głowy przychodzi tylko Meritum i Sync.

Data: 2013-05-22 23:56:12
Autor: Zbynek Ltd.
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
osa napisał(a) :
W dniu 2013-05-22 23:04, Liwiusz pisze:
Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z
bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

Mnie do głowy przychodzi tylko Meritum i Sync.

Ejże, meritek chciał kasę za kartę. Getin i Sync.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-23 04:22:53
Autor: quiris
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
On 2013-05-22, Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

Ejże, meritek chciał kasę za kartę. Getin i Sync.

Chciał… Kiedyś… Teraz już nie chce.

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-24 09:01:39
Autor: Grzexs
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
[...]

A IdeaBank? Coś mi chodzi po głowie, że nowi klienci już muszą baninę (neologizm utworzony od słów „bank” i „danina”) zapłacić, ale może coś mi się pomerdało.

--
Grzexs

Data: 2013-05-24 09:05:30
Autor: Zbynek Ltd.
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
Grzexs napisał(a) :
nowi klienci już muszą baninę (neologizm utworzony od słów "bank" i "danina")

A może danina od baranów, które tam trzymają konto? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-24 23:12:42
Autor: gral
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
Grzexs napisał(a):
[...]

Naprawdę nikt nie skojarzył, że...BZWBK ma konto i kartę za free?
Konto Godne Polecenia, a jakĹźe.
Co prawda nie wszystkie bankomaty za darmo, no ale darowanemu kontu... ;)

Data: 2013-05-24 23:07:27
Autor: pws
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu piątek, 24 maja 2013 23:12:42 UTC+2 użytkownik gral napisał:
Naprawdę nikt nie skojarzył, że...BZWBK ma konto i kartę za free?

Konto Godne Polecenia, a jakże.

Co prawda nie wszystkie bankomaty za darmo, no ale darowanemu kontu... ;)

A w dodatku promocja goni w nim promocję... Aktualnie są 2 do wyboru za otwarcie:
http://blog.bzwbk.pl/2013/05/wyplacaj-przekazy-western-union-w-bankomacie-i-odbierz-50-zl
https://www.facebook.com/bzwbk/posts/10151706800073694

Oraz jedna po otwarciu:
http://www.bzwbk.pl/mikrosite/konta-osobiste/konto-godne-polecenia-2/konto-godne-polecenia.html#zyskaj-do-70zl

Data: 2013-05-23 00:36:57
Autor: Imka
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
Dnia Wed, 22 May 2013 23:04:50 +0200, Liwiusz napisał(a):

Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

Miałam ten sam problem, tylko ja się obraziłam na mBank za przymusowego
pay pasaa ;)

Padło na Meritum, konto i karta (bez pay passa) bez żadnych warunków
"obrotowych" i bez opłat.
Darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.
Założenie konta online przeszło sprawnie, system zjadliwy, pin i karta
dotarły.

http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/proste_konto_osobiste#r,main,selectedTab=83353

--
Imka

Data: 2013-05-23 07:58:06
Autor: Liwiusz
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-23 00:36, Imka pisze:

Padło na Meritum, konto i karta (bez pay passa) bez żadnych warunków

Dzięki, tam sobie założę.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-23 08:28:20
Autor: jg
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
Dnia Thu, 23 May 2013 07:58:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

W dniu 2013-05-23 00:36, Imka pisze:

Padło na Meritum, konto i karta (bez pay passa) bez żadnych warunków

Dzięki, tam sobie założę.

a Imce nalezy sie za polecenie 70zl, ztcwidze na stronce banku...

--
jg

Data: 2013-05-23 16:11:40
Autor: Imka
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
Dnia Thu, 23 May 2013 08:28:20 +0200, jg napisał(a):

[...]

No masz, TAKĄ okazję przegapiłam....! ;)

--
Imka

Data: 2013-05-26 05:54:14
Autor: Aicha
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-22 23:04, Liwiusz pisze:

Do gdzie teraz można mieć bezpłatne konto z bezpłatną kartą do wypłaty z
bankomatu bez konieczności robienia jakichś obrotów?

A gdzie teraz na tych samych warunkach (lub innych, niezbyt wymagających typu 1 trans./m-c) można założyć koto małolatowi 14-letniemu? Widzę, że Helmuty małolatom kuku zrobiły już w lutym... :(

Data: 2013-05-26 06:18:10
Autor: Maruda
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-26 05:54, Aicha pisze:
[...]

A musi on mieć aż konto? Może wystarczy mu karta prepaid do płacenia ze sprawdzaniem salda SMSem lub na stronie www?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-05-26 06:42:28
Autor: Aicha
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-26 06:18, Maruda pisze:

[...]

A musi on mieć aż konto?

Nie musi. Przelewów wychodzących nie ma, no chyba że rodzicielce kasy zabraknie ;) Są przychodzące, wypłaty (najlepiej, aby były ze wszystkich bankomatów albo m. in. z Euronetu) i drobne zakupy.

Może wystarczy mu karta prepaid do płacenia ze
sprawdzaniem salda SMSem lub na stronie www?

Może. Ale w bankomacie się nie daje sprawdzić?

Data: 2013-05-26 08:29:36
Autor: zgred
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu 2013-05-26 06:42, Aicha pisze:

Może wystarczy mu karta prepaid do płacenia ze
sprawdzaniem salda SMSem lub na stronie www?

Może. Ale w bankomacie się nie daje sprawdzić?

Bankomat niestety z opłatą. To najistotniejszy minus takiej karty.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-23 11:54:23
Autor: Rafal M
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
On 22 Maj, 19:51, mac <ma...@autograf.pl> wrote:

"Wypowiedzenie Umowy o Prowadzenie Rachunków dla Konsumentów"

czy

"Zamknięcie / likwidacja pojedynczego rachunku bieżącego prowadzonego
dla osoby fizycznej"

Piszesz pismo, ze nie akceptujesz zmian w TOiP i zglaszasz sprzeciw do
tych zmian.
Konto zostanie automatycznie zamkniete na dzien przed wprowadzeniem
nowej TOiP.

Tylko trzeba pamietac, zeby cofnac zgode na przetwarzanie danych w
celach marketingowych.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-05-23 11:55:00
Autor: Rafal M
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
On 22 Maj, 19:33, cinnek <cin...@WYTNIJgmail.com> wrote:
DB zmienia tabelę od 22.07.2013. Oczywiście zmiany na gorsze...

https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2013/5/zmiany-w-tabeli-prowiz...

Wlasnie widzialem.
DBnet idzie do odstrzalu.
BTW czy DB przypadkiem nie gwarantowal bezplatnosci konta DBnet do
konca 2013 roku?

Rafal

Data: 2013-05-23 21:02:05
Autor: mx
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
DB zmienia tabelę od 22.07.2013

To co z lipcem? Na starych (to jakby od 1.08), czy nowych warunkach (czyli od 1.07)? Nie mogli się wstrzymać do 1-ego, tylko przedwczesny wytrysk?

Data: 2013-05-23 23:09:03
Autor: sunwick
Zmiany w TOiP Deutsche Bank

BTW czy DB przypadkiem nie gwarantowal bezplatnosci konta DBnet do
konca 2013 roku?

do konca lutego 2013 - przynajmniej jak ja zakladalem konto... wiec
trza likwidowac

Data: 2013-05-24 05:40:53
Autor: quiris
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
On 2013-05-23, Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote:

BTW czy DB przypadkiem nie gwarantowal bezplatnosci konta DBnet do
konca 2013 roku?

Formalnie to konto było i pozostaje bezpłatne. Pojawia się tu opłata za korzystanie z karty debetowej, której nie było i która - zwróćcie uwagę - to opłata nie jest wyszczególniona w zestawienie zmian. Wystarczy zastrzeć kartę i temat bezpłatności konta załatwiony.

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-23 14:04:52
Autor: assembea
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
W dniu środa, 22 maja 2013 19:33:41 UTC+2 użytkownik cinnek napisał:
DB zmienia tabelę od 22.07.2013. Oczywiście zmiany na gorsze...

Kiedy trzeba najpóźniej wypowiedzieć konto, żeby załapać się na tryb braku zgody na proponowane zmiany? I jak to zrobić? Telefonicznie? Wysłać im wypowiedzenie pocztą za potwierdzeniem odbioru?

Data: 2013-05-24 10:21:03
Autor: Rafal M
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
On 23 Maj, 23:04, assembea <assemb...@interia.pl> wrote:

Kiedy trzeba najpóźniej wypowiedzieć konto, żeby załapać się na tryb braku zgody na proponowane zmiany? I jak to zrobić? Telefonicznie? Wysłać im wypowiedzenie pocztą za potwierdzeniem odbioru?

Najpozniej na jeden dzien roboczy przed zmianami.
Ja bylem dzisiaj w oddziale i zlozylem pismo.

Pewnie mozna wyslac tez poczta (liczy sie data wplywu do nich).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-05-25 16:42:36
Autor: oszczedny
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
jest gdzies jakis wzor, daja je w oddziale czy moze samemu skleciles?

pozdrawiam
oszczedny

Data: 2013-05-25 11:32:19
Autor: Rafal M
Zmiany w TOiP Deutsche Bank
On 25 Maj, 16:42, "oszczedny" <oszcze...@polska.pl> wrote:
jest gdzies jakis wzor, daja je w oddziale czy moze samemu skleciles?

Sam sklecilem takie oswiadczenie + standardowa formula o cofnieciu
zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

Pozdrawiam
Rafal

Zmiany w TOiP Deutsche Bank